Gå til innhold

Han oppdaterte profilen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i litt over en måned nå og ting går egt veldig bra. Har allerede blitt introdusert for vennene hans og han har fortalt familien sin om meg. Snakker ofte om fremtiden og inkluderer meg i denne. Snappes og ringes hver dag og sier daglig at han er glad i meg og at det er meg han vil satse på. Han kom nylig ut av et 5 års langt forhold, og ønsker derfor å ta ting litt sakte, noe jeg har forståelse for. 

Vi møttes på Tinder, han har aldri hatt Tinder før og hadde bare hatt det i en uke når han traff meg der. Jeg har sett at han har vært inne der av og til etter at vi begynte å date, og har vel egt ikke tenkt så mye på det. Vi har heller ikke snakket om å slette appen enda. Men siden ting går så bra mellom oss så bestemte jeg meg for å gå inn og deaktivere kontoen min der i dag, og da fikk jeg se at han har oppdatert profilen sin. 

Jeg ble både litt sjokka og skuffa, for meg personlig så er jo det et tegn på at han leter videre etter noe bedre. Så jeg ringte han og konfronterte han med det. Sa det som det var at jeg skulle inn å deaktivere profilen og da fikk se at han hadde oppdatert sin. Svaret jeg fikk var at kompisen hans måtte ha vært inne å oppdatert den for han og at han ikke bruker det. Dette trodde jo jeg selvfølgelig ikke på, men sa i hvert fall til han at jeg ikke fant meg i å være noen sitt andrevalg eller å bli holdt på gress. Han sa flere ganger at han var glad for at jeg ringte og sa ifra og at han var veldig glad i meg og at det var meg han ville satse på. Fikk også mange mld etter tlf samtalen hvor han skrev at han var glad i meg med masse hjerter og dill dall. Så jeg sa til han at jeg skulle slette Tinder i morgen og det skal visst han også, så får vi se da. 

Og ja, jeg er fullstendig klar over at det er tidlig av meg å kreve at han sletter Tinder. Men når han har sagt at vi er eksklusive, så har vi ingenting inne på Tinder å gjøre mener nå jeg. Fikk i hvert fall inntrykket av at fyren ble ordentlig tatt på senga og skjønte vel at han har driti seg ut. Så må vel bare velge å stole på det at han skal slette det og ikke bruke det mer, men kjenner at jeg har en litt uggen magefølelse.

Anonymkode: f8b43...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var kompisen inne og oppdaterte den?!?! Du har grunn til dårlig følelse, haha! Teiteste unnskyldningen.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Lyver gjør han 100%, om at kameraten oppdaterte hans profil. 

Anonymkode: cb044...fe9

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Om han hadde vært inne å kikket, hadde det vært en ting. Men oppdatere profilen, det betyr at han er på jakt etter frisk kjøtt

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Tistill
Skrevet

Og akkurat ute etter en 5 årig forhold. Lukter rebound. Han vil nok sjekke markedet litt nå. Det tilsier også hans handlinger

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og akkurat ute etter en 5 årig forhold. Lukter rebound. Han vil nok sjekke markedet litt nå. Det tilsier også hans handlinger

Jeg har også tenkt den tanken om rebound. Men han har vært så påståelig med at han vil ha noe seriøst og ikke bare uforpliktende. Og handlingene hans når vi er sammen bekrefter dette. Så jeg har jo valgt å stole på han når det kommer til det.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også tenkt den tanken om rebound. Men han har vært så påståelig med at han vil ha noe seriøst og ikke bare uforpliktende. Og handlingene hans når vi er sammen bekrefter dette. Så jeg har jo valgt å stole på han når det kommer til det.

Det kan man ofte tro av handlinger til en FF også, mens man er sammen

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Oppdaterer profilen når han egentlig burde slette den...

Dump.

Anonymkode: 2e184...86c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan man ofte tro av handlinger til en FF også, mens man er sammen

Jo, men da hadde han vel ikke introdusert meg til kompisa og fortalt om meg til familien? han hadde vel heller ikke brydd seg nevneverdig om at jeg merket at han oppfatte profilen sin på Tinder? Jeg har i hvert fall oppfattet han som oppriktig seriøs hele veien frem til dette her skjedde, og for min del virker det som at det gikk inn på han. Men kan jo aldri vite helt sikkert.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, men da hadde han vel ikke introdusert meg til kompisa og fortalt om meg til familien? han hadde vel heller ikke brydd seg nevneverdig om at jeg merket at han oppfatte profilen sin på Tinder? Jeg har i hvert fall oppfattet han som oppriktig seriøs hele veien frem til dette her skjedde, og for min del virker det som at det gikk inn på han. Men kan jo aldri vite helt sikkert.

Er jo ganske selvmotsigende: Har allerede blitt introdusert for vennene hans og han har fortalt familien sin om meg. Snakker ofte om fremtiden og inkluderer meg i denne. Snappes og ringes hver dag og sier daglig at han er glad i meg og at det er meg han vil satse på. Han kom nylig ut av et 5 års langt forhold, og ønsker derfor å ta ting litt sakte, noe jeg har forståelse for. 

Det er jo ikke å ta ting sakte. 

• Liker 9
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er jo ganske selvmotsigende: Har allerede blitt introdusert for vennene hans og han har fortalt familien sin om meg. Snakker ofte om fremtiden og inkluderer meg i denne. Snappes og ringes hver dag og sier daglig at han er glad i meg og at det er meg han vil satse på. Han kom nylig ut av et 5 års langt forhold, og ønsker derfor å ta ting litt sakte, noe jeg har forståelse for. 

Tipper han mener med å ta det sakte = ikke forplikte seg. Just saying it

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tipper han mener med å ta det sakte = ikke forplikte seg. Just saying it

Det er sant! Kjenner jeg blir litt forvirra selv nå.

noen tips til hva jeg burde gjøre?

Skrevet

Hvis han lyver allerede nå, så er han vel ikke mye å samle på ts 🫶🏻

Anonymkode: 83e57...544

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er sant! Kjenner jeg blir litt forvirra selv nå.

noen tips til hva jeg burde gjøre?

Ser man saken  sin helhet, vil jeg si gå. Han er akkurat ute av et 5-årigforhold, oppdaterer Tinderprofilen samtidig som han sier det er deg han vil satse på. Ikke minst, han lyver deg rett opp i fjeset med å skylde på kompisen. Du har en dårlig magefølelse og du kan ikke stole på han.
Men jeg vet det ikke er lett for deg, for du har følelser investert i han, det har ikke jeg. 
Han kan jo ende opp med å dumpe deg, siden han tydeligvis er på jakt etter andre også. Det kan bli vondt for deg. Tenker, at om du ikke er helt klar for å kutte han ut, gi det litt tid. Kjenn etter om den dårlige magefølelsen fortsetter. Kanskje skru litt ned for kommunikasjonen deres, så du ikke blir helt surret inn i han

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Føler med deg, ts. Har opplevd det samme selv en gang, og jeg synes du gjør helt rett i å være skeptisk! Hvis man virkelig liker en person og bryr seg om vedkommende, så tenker jeg det er logisk å gjøre det man kan for å ikke miste vedkommende. Når han endrer bildene sine i datingprofilen, som han vet du kan se, tenker jeg at han dessverre ikke er særlig redd for å miste deg :( 

Jeg hadde avsluttet det, rett og slett. Trukket meg helt ut, om du klarer. Ikke svart han på meldinger og ikke møttes. Hadde bare sagt til han at dere ser etter forskjellige ting. Hadde jeg gått tilbake i tid til min date som gjorde det samme (vi hadde også avtalt «eksklusivitet»), hadde jeg definitivt avsluttet det med én gang jeg så han bytte bilder på Tinder. Det hadde spart meg for mye stress og hjertesorg.

Du fortjener bedre enn han! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser man saken  sin helhet, vil jeg si gå. Han er akkurat ute av et 5-årigforhold, oppdaterer Tinderprofilen samtidig som han sier det er deg han vil satse på. Ikke minst, han lyver deg rett opp i fjeset med å skylde på kompisen. Du har en dårlig magefølelse og du kan ikke stole på han.
Men jeg vet det ikke er lett for deg, for du har følelser investert i han, det har ikke jeg. 
Han kan jo ende opp med å dumpe deg, siden han tydeligvis er på jakt etter andre også. Det kan bli vondt for deg. Tenker, at om du ikke er helt klar for å kutte han ut, gi det litt tid. Kjenn etter om den dårlige magefølelsen fortsetter. Kanskje skru litt ned for kommunikasjonen deres, så du ikke blir helt surret inn i han

Tusen takk for fint tips! Du har helt rett i at det er mye følelser investert her, så jeg må nok gi det litt mer tid før jeg evt gir slipp ja.

Skrevet
Magnifique skrev (2 minutter siden):

Føler med deg, ts. Har opplevd det samme selv en gang, og jeg synes du gjør helt rett i å være skeptisk! Hvis man virkelig liker en person og bryr seg om vedkommende, så tenker jeg det er logisk å gjøre det man kan for å ikke miste vedkommende. Når han endrer bildene sine i datingprofilen, som han vet du kan se, tenker jeg at han dessverre ikke er særlig redd for å miste deg :( 

Jeg hadde avsluttet det, rett og slett. Trukket meg helt ut, om du klarer. Ikke svart han på meldinger og ikke møttes. Hadde bare sagt til han at dere ser etter forskjellige ting. Hadde jeg gått tilbake i tid til min date som gjorde det samme (vi hadde også avtalt «eksklusivitet»), hadde jeg definitivt avsluttet det med én gang jeg så han bytte bilder på Tinder. Det hadde spart meg for mye stress og hjertesorg.

Du fortjener bedre enn han! 

Men det virker jo som at han virkelig angra når jeg konfronterte han, så det gir meg fortsatt et lite håp da. Men veit jo aldri. 

jeg tenker å ta det opp igjen med han i morgen og være tydelig på at jeg vet at det med kompisen bare er tull. Og virkelig være tydelig på at det kun skal være meg, eller så får han finne seg en annen. Da har jeg i hvert fall sagt mitt.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har tenkt litt på hva jeg skal gjøre videre og har vel kommet frem til at jeg først og fremst skal prøve å redusere litt kontakt. Han kommer helt sikkert til å ringe og sende meg masse snapper i morgen for å gjøre opp for det med Tinder. Tenker da at jeg skal prøve å ikke svare på alt, også se hvordan han reagerer. Tenker også å ta en skikkelig alvorsprat med han og si akkurat hva jeg mener om situasjonen og at det er like før jeg går (tok jo egt den praten over tlf når jeg konfronterte han, men føler at jeg holdt litt tilbake da). Men dere har nok rett i at det beste hadde vært om jeg hadde gått nå. Men det er for mye følelser involvert til at jeg klarer det. For selv om jeg er fly forbanna og skuffa nå, så er jeg fortsatt glad i han. Jeg vil heller vente å se an litt og hvis det viser seg at han ikke tar det til seg og fortsetter som før (noe som er sannsynlig) så er det takk og farvel for godt!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men det virker jo som at han virkelig angra når jeg konfronterte han, så det gir meg fortsatt et lite håp da. Men veit jo aldri. 

jeg tenker å ta det opp igjen med han i morgen og være tydelig på at jeg vet at det med kompisen bare er tull. Og virkelig være tydelig på at det kun skal være meg, eller så får han finne seg en annen. Da har jeg i hvert fall sagt mitt.

Skjønner det ❤️ Men samtidig, prøv og ikke lev på kun et håp. Se alltid på hva en mann gjør, for hva han gjør sier omtrent alt om hva han føler for deg. Det er lett for han å si at han angrer når du konfronterer han, men se på hva han faktisk gjør i ettertid. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...