Hilde3191 Skrevet 17. oktober 2022 #1 Del Skrevet 17. oktober 2022 Hei du Jeg er en dame på 31 år fra Vestfold (larvik) som søker venninner eller nettvenner og skrive og bli kjent med , bor sammen med samboer, hund på 11 år og 2 små barn. Ble desverre ufør I 2015 så jeg har ikke en eneste venninne da jeg har falt helt ut på det sosiale plan. Interessene mine er , trening, gå turer i skog og mark, film/serier, matlaging, baking, musikk, bilkjøring, dyr, fotografering , Diamond painting. Håper og høre fra noen som har lyst til og bli kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thessa97 Skrevet 13. desember 2022 #2 Del Skrevet 13. desember 2022 send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mux Skrevet 14. desember 2022 #3 Del Skrevet 14. desember 2022 Bor langt unna, men send gjerne pm 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buskelure Skrevet 12. mars 2023 #4 Del Skrevet 12. mars 2023 Er også kvinne på 31 som bor i Larvik og er ufør med noen av de samme interessene. Liker å gå tur, drive med kunst, dyr, film/serier, spill på tv/data, reise, natur. Om du vil så håper jeg vi kan bli bedre kjent ! Send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinner Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Send gjerne pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå