Gå til innhold

Hvor mange pannekaker spiser DU?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel 2. kaaanskje 3 

Anonymkode: 5915b...ac3

Gjest AprilRyan
Skrevet

Hvis det kun er pannekaker til middag så kan jeg spise 3-4 stykker. Om de er tynne så kanskje en til. Jeg er ikke så glad i bacon så blir ikke mye mat i det om det kun er pannekaker til middag.

Jeg er vokst opp med å ha suppe ved siden av, så jeg foretrekker det.

Skrevet

4-6 hvis det serveres kun pannekaker. 

Anonymkode: 8810d...fda

Skrevet

Vi lager av og til pannekaker til middag. Pannekakene vi lager er ganske store(dekker nesten hele stekepanna), men ganske tynne. Litt tykkere enn crêpes. Vi spiser ca.3-4 hver, med masse smør og syltetøy på. Trodde faktisk vi var storspiste, så var en stor lettelse å lese tråden her🙌🏽

Anonymkode: 3ff68...335

Skrevet

3-4. Med bacon/spekeskinke og blåbærsyltetøy, og den siste pannekaka tar jeg som dessert med smør og sukker på😍

Anonymkode: 3352e...e03

Skrevet

2. 

Uavhengig av størrelse etc. Etter to pannekaker er jeg klam i magen og ønsker ordentlig mat. Jeg spiser meg ikke mett på pannekaker med mindre du gir meg egg og skinke og sopp og annet godis på. Men jeg spiste en hågang en ordentlig god pannekake på kafé. Egg og avokado og salat og kylling oppå. Holdt med en pannekake. :spise: 

Anonymkode: 3ca8c...2bf

Skrevet

Det spørs, er ikke så glad i pannekaker men er det norske spiser jeg vel 2 og er de amerikanske så klarer jeg fint å trykke i meg 4 for de liker jeg godt. 😄 

Gjest Warrior
Skrevet

Hvis det kun er pannekaker og ikke noe annet som blir servert så blir det ca 4. Hvis annet blir servert også så blir det ikke mer enn 2 pannekaker. 

Skrevet

Alt for mange. Hver gang. Jeg får vondt i magen resten av kvelden, alltid. Jeg har vært nødt til å forby pannekaker her i huset på livstid for å bevare egen helse 🙈

Anonymkode: 2ccd3...000

  • Liker 1
Skrevet

2-3 med sukker og blåbær på, gjerne med litt bacon til

Anonymkode: 3ebc6...f73

Skrevet

Jeg kunne enkelt spist kanskje 5 eller 10 pannekaker i slengen, hvis jeg hadde fått muligheten. 

:duskedame:    

Anonymkode: 2fb9a...3b3

  • Liker 1
Skrevet
Embla Othea skrev (4 timer siden):

Se tittel.

Crêpes 3-4

Norske 1-2

Amerikanske 1

Skrevet

Til info: Det endte med at jeg spiste 8 tynne :vekt:🫣

  • Liker 1
Skrevet

Så mange jeg vil! 

Anonymkode: 90cb2...24e

  • Hjerte 1
Skrevet

1/2 ,hvis omkretsen er som en Grandiosa..

Skrevet

Som regel 2-3. Har alltid bacon og blåbærsyltetøy på, og de er heller ikke syltynne. 

Anonymkode: dda3f...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...