AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #22 Skrevet 17. oktober 2022 Som regel 2. kaaanskje 3 Anonymkode: 5915b...ac3
Gjest AprilRyan Skrevet 17. oktober 2022 #23 Skrevet 17. oktober 2022 Hvis det kun er pannekaker til middag så kan jeg spise 3-4 stykker. Om de er tynne så kanskje en til. Jeg er ikke så glad i bacon så blir ikke mye mat i det om det kun er pannekaker til middag. Jeg er vokst opp med å ha suppe ved siden av, så jeg foretrekker det.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #24 Skrevet 17. oktober 2022 4-6 hvis det serveres kun pannekaker. Anonymkode: 8810d...fda
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #25 Skrevet 17. oktober 2022 Vi lager av og til pannekaker til middag. Pannekakene vi lager er ganske store(dekker nesten hele stekepanna), men ganske tynne. Litt tykkere enn crêpes. Vi spiser ca.3-4 hver, med masse smør og syltetøy på. Trodde faktisk vi var storspiste, så var en stor lettelse å lese tråden her🙌🏽 Anonymkode: 3ff68...335
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #28 Skrevet 17. oktober 2022 3-4. Med bacon/spekeskinke og blåbærsyltetøy, og den siste pannekaka tar jeg som dessert med smør og sukker på😍 Anonymkode: 3352e...e03
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #29 Skrevet 17. oktober 2022 2. Uavhengig av størrelse etc. Etter to pannekaker er jeg klam i magen og ønsker ordentlig mat. Jeg spiser meg ikke mett på pannekaker med mindre du gir meg egg og skinke og sopp og annet godis på. Men jeg spiste en hågang en ordentlig god pannekake på kafé. Egg og avokado og salat og kylling oppå. Holdt med en pannekake. Anonymkode: 3ca8c...2bf
GammelKaktus Skrevet 17. oktober 2022 #30 Skrevet 17. oktober 2022 Det spørs, er ikke så glad i pannekaker men er det norske spiser jeg vel 2 og er de amerikanske så klarer jeg fint å trykke i meg 4 for de liker jeg godt. 😄
Gjest Warrior Skrevet 17. oktober 2022 #31 Skrevet 17. oktober 2022 Hvis det kun er pannekaker og ikke noe annet som blir servert så blir det ca 4. Hvis annet blir servert også så blir det ikke mer enn 2 pannekaker.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #32 Skrevet 17. oktober 2022 Alt for mange. Hver gang. Jeg får vondt i magen resten av kvelden, alltid. Jeg har vært nødt til å forby pannekaker her i huset på livstid for å bevare egen helse 🙈 Anonymkode: 2ccd3...000 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #34 Skrevet 17. oktober 2022 2-3 med sukker og blåbær på, gjerne med litt bacon til Anonymkode: 3ebc6...f73
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #35 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg kunne enkelt spist kanskje 5 eller 10 pannekaker i slengen, hvis jeg hadde fått muligheten. Anonymkode: 2fb9a...3b3 1
Fru Uperfekt Skrevet 17. oktober 2022 #36 Skrevet 17. oktober 2022 Embla Othea skrev (4 timer siden): Se tittel. Crêpes 3-4 Norske 1-2 Amerikanske 1
Embla Othea Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #37 Skrevet 17. oktober 2022 Til info: Det endte med at jeg spiste 8 tynne 🫣 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #38 Skrevet 17. oktober 2022 Så mange jeg vil! Anonymkode: 90cb2...24e 1
PITTY Skrevet 17. oktober 2022 #39 Skrevet 17. oktober 2022 1/2 ,hvis omkretsen er som en Grandiosa..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #40 Skrevet 18. oktober 2022 Som regel 2-3. Har alltid bacon og blåbærsyltetøy på, og de er heller ikke syltynne. Anonymkode: dda3f...431
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå