makkapakka Skrevet 17. oktober 2022 #21 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vetle alene er fint, kjenner en som har det og han er diger og da blir det litt komisk. Hvis du skal ha to navn så ville jeg hatt Vetle som navn nr 2. Ellers blir det bare lille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 17. oktober 2022 #22 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Vetle er et bra navn det, men det må ikke under noen omstendighet kombineres. Velg bare Vetle, eller velg noe annet. Endret 17. oktober 2022 av ♥ Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #23 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vetle er helt klart finest alene. Anonymkode: 80c85...0c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #24 Del Skrevet 17. oktober 2022 Vetle alene er pent, men kombinasjonene du nevner er jo fæle siden Vetle betyr «liten». Liten Bjørn og liten bror? Nope. Vetle alene er stødig og pent. Anonymkode: b774f...3ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #25 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle alene er ganske stusslig, i kombo med resten blir det komisk. Anonymkode: 907dc...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #26 Del Skrevet 18. oktober 2022 Greit at dere ikke vil at ungen skal hete Leander eller Matheo (som slett ikke er vanlige navn). Men er Vetle det eneste navnet dere klarer å komme på? Anonymkode: 38523...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. oktober 2022 #27 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 11.13): Vi ønsker Vetle som første fornavn pluss et andre fornavn etter. Vi liker Vetle Bjørn, Vetle Ask og Vetle Bror. Allerhelst sistnevnte. Men alle vi har nevnt navnet til sier «nei, uff. Det kan dere ikke bruke. Velg et annet, vanlig navn som Leander eller Matheo, navn vi absolutt ikke vil ha da vi ønsker gamle og stødige navn. Anonymkode: fe9d7...d1e Kommer litt an på hvor i landet, om du er på Vestlandet så kan du like gjerne gi han navnet bror som 2 fornavn/mellomnavn for det er det han vil bli kalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #28 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hottentått skrev (23 timer siden): Vetle som eneste navn er fint! Jeg hadde aldri hørt om "vetlebror" før i voksen alder. Er ingen som sier det på Østlandet. Blir det samme som å hete Pia. Det betyr vel også typ "lille jente" nordpå eller noe. Men kombinasjonene du nevner syns jeg var litt rart 🙈 Pia AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så folk tenker fortsatt i de baner at Vetle=Lille? Vi bor på Østlandet og snakker ikke nynorsk og det var inntil nylig at noen sa at Vetle betydde liten og spe. To navn er viktig for oss og det er viktigst at Vetle er med og først. Bror er eventuelt for å kalle opp etter min grandonkel. Ser flere skriver kombinasjonene ikke er fine. Har dere noen tips? Anonymkode: fe9d7...d1e Newsflash Nynorsk er et skriftspråk ikke et talemål Gikk du på skole utenlands? Anonymkode: 53f02...e99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #29 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle står seg fint alene synes jeg. Et stødig navn i seg selv. Hadde ikke kommet til å brukt det i kombinasjon med noe annet tror jeg. Anonymkode: e80ba...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. oktober 2022 #30 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle er et veldig fint navn i seg selv, men husk at gutten deres blir en voksen mann en gang i tiden. Å Vetle bror er veldig søtt når han er liten, ikke like søtt når han skal ut å søke jobber om 20 år. Jeg personlig ville bare valgt Vetle som eneste navn, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #31 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Leo/Matheo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 18. oktober 2022 #32 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle er et fint navn, men som eneste fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #33 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle Alexander, Vetle Mathias, Vetle Johannes.... Som en annen sa her så bør navn nr 2 være lenger enn navn nr 1 for at det skal klinge bedre. Og IKKE ha substantiv som navn etter Vetle. Anonymkode: 18162...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #34 Del Skrevet 18. oktober 2022 Vetle Bror = Lillebror, Vetle står seg definitivt best alene. Anonymkode: a8590...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #35 Del Skrevet 18. oktober 2022 Bjørn Vetle, kanskje? Tror nok Vetle enten bør være eneste fornavn, eller andre fornavn, som over. Anonymkode: b56b9...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #36 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 11.13): Vi ønsker Vetle som første fornavn pluss et andre fornavn etter. Vi liker Vetle Bjørn, Vetle Ask og Vetle Bror. Allerhelst sistnevnte. Men alle vi har nevnt navnet til sier «nei, uff. Det kan dere ikke bruke. Velg et annet, vanlig navn som Leander eller Matheo, navn vi absolutt ikke vil ha da vi ønsker gamle og stødige navn. Anonymkode: fe9d7...d1e Tenk på at barnet engang blir en voksen mann. Det er kanskje søtt med Vetle (Bror/Bjørn/osv) når ungen er 5 år, men hva med resten av livet? Navn hár faktisk noe å si. Anonymkode: 22356...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 19. oktober 2022 #37 Del Skrevet 19. oktober 2022 Synes Vetle er fint, men ville droppet 2 navn. Står finest alene. Nabogutten vår heter Vetle 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå