AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #21 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): E stoffer i masse godteri har advarsel på pakninger der det står at disse stoffene kan være skadelig dor konsentrasjon/hjernen og atferd hos barn. Hva gjør det med utviklingen av hjernen til et foster da??? Alle gravide bør være forsiktige med hvilke e stoffer dem får i seg. Spis godteri som ikke har så mye skadelig dritt i seg kanskje. Anonymkode: dca63...2d1 kan snart ikke spise noe som helst da, verken godteri eller mer "normal" mat... Anonymkode: b418d...939
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #22 Skrevet 19. oktober 2022 Spiste godteri hver dag jeg. Hadde ikke svangerskapsdiabetes, men lå rett under grensa. Spiste nok en 200g sjokoladeplate til dagen de siste ukene. Var kos og trøst for meg i et tungt svangerskap. Ut kom en frisk, men stor baby. Vet jo ikke om hun var stor pga sjokoladen da men..😅 Anonymkode: c686d...c90
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #23 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): kan snart ikke spise noe som helst da, verken godteri eller mer "normal" mat... Anonymkode: b418d...939 Det er jo ikke normal mat. Anonymkode: dca63...2d1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #24 Skrevet 20. oktober 2022 Sparte søtsuget til ungen kom ut jeg… er ikke et bakeri i denne byen jeg ikke har prøve kanelbollene til. Håper det går over snart for skulle helst ha fått på meg noen av de gamle buksene mine igjen Anonymkode: 28d7c...d62
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #25 Skrevet 20. oktober 2022 Spiste godteri helt til jeg fikk påvist svangerskapsdiabetes. Måtte legge om kostholdet totalt og ta insulin… ungen kom 3 uker før termin, var sløv og lavt blodsukker. Neste svangerskap kommer jeg til å spise sunnere fra starten og heller unne meg noe godt på lørdager Anonymkode: c688d...a9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå