AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #21 Del Skrevet 16. oktober 2022 Bruker for det meste Paulas choice. Rens toner, serum, dag og nattkrem. Peeling og maske. Må fylle på ca 1 gang i året, så kanskje rundt 5000? Anonymkode: c16b5...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #22 Del Skrevet 16. oktober 2022 snurk skrev (6 minutter siden): I nesten alle tråder som dreier seg om hudpleie er det alltid MINST en person som må proklamere at de bruker ingen hudpleie (annet enn vann og kanskje bittelitt spenol i ny og ne, fordi hudpleie er bare tull og tøv) samtidig som det skrytes hemningsløst av hvor fantastisk vakker og feilfri hud de har 😆😂 Spørsmålet var jo hvor mye man bruker.... Når man da ikke bruker penger på hudpleie eller lite penger og har ok hud er det ulovlig å kommentere dette da? Litt bitter kommentar når alle andre har klart å svar på en ok måte. D Anonymkode: 807f2...8f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #23 Del Skrevet 16. oktober 2022 Bruker nok litt for mye. Dvs, vanene er noe dyre. Har ikke helt telling i kroner, men har råd til forbruket. Er blitt mye flinkere til å ikke handle det jeg ikke bruker. Da ender jeg opp med trygge og kjente produkter. Anonymkode: 2a406...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #24 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg bruker egentlig ingenting utenom dusjsåpe. Har innsett at slike produkter ikke gjør noe forskjell. Er fornøyd slik som jeg er (: Anonymkode: 233c9...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 16. oktober 2022 #25 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørsmålet var jo hvor mye man bruker.... Når man da ikke bruker penger på hudpleie eller lite penger og har ok hud er det ulovlig å kommentere dette da? Litt bitter kommentar når alle andre har klart å svar på en ok måte. D Anonymkode: 807f2...8f8 Ja, du har helt rett i at det spørres om hvor mye man bruker på hudpleie så kanskje var det feil tråd å dra frem denne observasjonen. Det var basert på mere generelt grunnlag 🙂 jeg er overhodet ikke bitter, heldigvis er jeg velsignet med relativt enkel hud. Men å sitte å si at hudpleie er tull og tøv for "bare se på meg, jeg har perfekt hud og aldri brukt noe annet enn vann" er faktisk et hån mot alle som har hud som trenger behandling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #26 Del Skrevet 16. oktober 2022 Tipper 250 kr per år. En solkrem billig merke fra Normal, en Spenol, 2 pk vaselin Anonymkode: fa90c...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. oktober 2022 #27 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er ikke sikker, men tipper 4-5k i året. Det er kanskje inkludert hårpleie. Bruker The Ordinary; cleanser, niacinamide, retinoid, hyaluronic acid, lactic acid, buffet, primer, dagkrem, olje. Bruker et par store flasker Canoderm (på blåresept). Er atopiker. Bruker Olaplex; nummer 3,4,5,6 og 0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #28 Del Skrevet 16. oktober 2022 Magrat skrev (2 timer siden): Hvor mye bruker du på hudpleie i året? Jeg så på I lomma på Silje, og ble inspirert til å regne på hvor mye jeg egentlig bruker selv. Jeg bruker disse produktene: the Ordinary Granactive retinoid 199,- the Ordinary C-vitamin 99,- the Ordinary Squalane oil 119,- Simple ansiktsvask 39,- Simple renseservietter 33,- Nivea naturally good 70,- Cliniderm solkrem 150,- Når jeg regner ut bruken blir totalen: 2850,- en flaske solkrem, 150 kr kanskje. Anonymkode: 2440d...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #29 Del Skrevet 16. oktober 2022 Magrat skrev (44 minutter siden): Jeg bruker de kun på øyene, for å fjerne marcaraen😊 Bruker vann på de, og smører med olje med en gang etterpå. Da er det innafor 😊 Anonymkode: 0a297...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #30 Del Skrevet 16. oktober 2022 8 minutter siden, snurk said: Ja, du har helt rett i at det spørres om hvor mye man bruker på hudpleie så kanskje var det feil tråd å dra frem denne observasjonen. Det var basert på mere generelt grunnlag 🙂 jeg er overhodet ikke bitter, heldigvis er jeg velsignet med relativt enkel hud. Men å sitte å si at hudpleie er tull og tøv for "bare se på meg, jeg har perfekt hud og aldri brukt noe annet enn vann" er faktisk et hån mot alle som har hud som trenger behandling. De fleste over 30 har ikke hud som "trenger behandling". Anonymkode: b4a78...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #31 Del Skrevet 16. oktober 2022 Babyolje og bomull for å fjerne sminke, også en dagkrem til 40 kr som holder hele året. Så kanskje 2-300 i året? Også dusjsåpe utenom. Anonymkode: b9ac0...9d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #32 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg bruker kokos olje. Mye bedre enn alle kremer. Billig å veldig bra. Anonymkode: 0f5a1...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #33 Del Skrevet 16. oktober 2022 Bruker nok en del, er en av de tingene jeg «unner meg» å bruke penger på, selv om jeg ikke har problemhud utover tørr hud😊 Bruker blant annet Ole Henriksen og Fenty til ansikt og Rituals til kropp. Gir meg mer glede og velvære enn å bruke Spenol osv. Anonymkode: 71d8b...4d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #34 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg aner ikke har aldri regnet på det. Bruker Decleor rens, bruker ca 2 i året så ca 400kr. Clinique 100h moisture surge som dag og natt krem. Denne finner jeg ofte på tilbud så kanskje 500kr i året. Øyekrem og øyerens får jeg som regel når jeg kjøper pakker med maskara og dagkrem. Så kanskje 1000kr året. Har godt rynkefri hud og har ikke tid og ork til å bruke noe mer. Er i starten av 40 årene. Anonymkode: 828c9...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #35 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tipper rundt 7000-9000 kr. Bruker ikke kjempemange produkter, men de produktene jeg bruker koster litt. Også må man jo kjøpe nye et par ganger i løpet av året. Anonymkode: 4542e...5d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 17. oktober 2022 #36 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kanskje 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #37 Del Skrevet 17. oktober 2022 0 kroner. Har aldri eid en hudkrem. Jeg er i 40årene og har knapt en rynke. Tror det er fordi jeg aldri har tilført huden min masse kjemikalier. Anonymkode: 79351...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #38 Del Skrevet 17. oktober 2022 70kr Anonymkode: 34509...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. oktober 2022 #39 Del Skrevet 17. oktober 2022 Aner ikke, altfor mye ! Hudpleie er noe jeg brenner for,og unner meg de produktene jeg vil. Liker å prøve ut nye produkter,og liker godt rimelige produkter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #40 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 0 kroner. Har aldri eid en hudkrem. Jeg er i 40årene og har knapt en rynke. Tror det er fordi jeg aldri har tilført huden min masse kjemikalier. Anonymkode: 79351...87f Det teller nok mer hvilke gener og hvilken livvstil du har Anonymkode: b9ac0...9d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå