AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #21 Del Skrevet 21. oktober 2022 Cisco skrev (19 timer siden): 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 9f7a6...785 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #22 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Korleis visste du at det var ein alv du snakka med? Anonymkode: 9f7a6...785 Det var blandt annet måten hun snakket på. En annen måte å snakke norsk på. Hørted ut som et nordisk felles språk, blanding av norsk og svensk. Så hørtes det som om hun var inne i en stor kirke/katedral. Det var masse ekko. Så hvisste hun ting om meg og min familie (fødselsdato og sånn) som jeg ikke hadde sagt. Anonymkode: 8f4e4...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #23 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var blandt annet måten hun snakket på. En annen måte å snakke norsk på. Hørted ut som et nordisk felles språk, blanding av norsk og svensk. Så hørtes det som om hun var inne i en stor kirke/katedral. Det var masse ekko. Så hvisste hun ting om meg og min familie (fødselsdato og sånn) som jeg ikke hadde sagt. Anonymkode: 8f4e4...e44 Hun sa jo også rett fram ut han var av alveslekt. Anonymkode: 8f4e4...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 21. oktober 2022 #24 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var blandt annet måten hun snakket på. En annen måte å snakke norsk på. Hørted ut som et nordisk felles språk, blanding av norsk og svensk. Så hørtes det som om hun var inne i en stor kirke/katedral. Det var masse ekko. Så hvisste hun ting om meg og min familie (fødselsdato og sånn) som jeg ikke hadde sagt. Anonymkode: 8f4e4...e44 😂😂😂😂😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå