sstinemor Skrevet 19. oktober 2022 #61 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 22.32): Folk har totalt ulike rutiner for når de spiser og sånt, så hvis du ikke har informert svigerinnen om dine rutiner og at det derfor ikke passer så godt at hun kommer innom da, så må du nesten ta litt selvkritikk her. Anonymkode: a530d...d8b At man spiser lunsj i 11-12 tida, og middag i 16-17 tida ser jeg på som relativt vanlig blant den gjennomsnittlige nordmann. 1
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #62 Skrevet 20. oktober 2022 Dørselgere som ikke tar nei for ett svar
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #63 Skrevet 20. oktober 2022 - Folk som er veldig negative og som skal trekke fram det negative i en hver sammenheng. Og folk som aldri prøver å bidra til at det er ok stemning! Jeg mener ikke at det ikke er lov å ha en dårlig dag, men tenker mer på de som ikke forstår at det påvirker andre at man går rundt å er sur og mutt hver dag. - Folk som du må gå på eggeskall rundt i frykt for å si noe galt, som tolker alt i verste mening. - Folk som baksnakker og liker drama. Drama blir jeg så sliten av, til og med bare å høre om det. Anonymkode: aef64...341 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #64 Skrevet 20. oktober 2022 De som snakker veldig mye, sånn at andre ikke slipper til. De som bare «må si fra» og være direkte, ta opp hver minste lille ting og lage konflikter - dvs DE skal få si fra, men om noen er uenige eller sier mot blir det konflikt. Passiv-aggressive folk, martyrer. Anonymkode: 4e86e...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #65 Skrevet 20. oktober 2022 Blåjojo skrev (På 18.10.2022 den 9.42): Hva får deg til å lure på det? Jeg vet hvorfor de er venn med meg. Og har vel aldri påstått at jeg var helt unik. Vet faktisk at jeg ikke er det. Det du skriver. Du sier at du er venner med menn fordi du da får varierte samtaleemner. Ergo mener du at kvinner har ensformige samtaleemner, og slik jeg forstår det er du kvinne. Nå sier du ar du ikke er unik. Dermed har også kvinner varierte samtaleemner. Dersom både menn og kvinner har varierte samtaleemner, er det pussig å si at du snakker med menn for å få varierte samtaleemner. Litt som å si at «jeg liker best å gå tur med menn, for de har to bein». Anonymkode: 14ac6...9c9 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #66 Skrevet 20. oktober 2022 Maskinfører skrev (3 timer siden): Dørselgere som ikke tar nei for ett svar Fins det dørselgere igjen? Anonymkode: e7d46...3d6 1
Blåjojo Skrevet 20. oktober 2022 #67 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det du skriver. Du sier at du er venner med menn fordi du da får varierte samtaleemner. Ergo mener du at kvinner har ensformige samtaleemner, og slik jeg forstår det er du kvinne. Nå sier du ar du ikke er unik. Dermed har også kvinner varierte samtaleemner. Dersom både menn og kvinner har varierte samtaleemner, er det pussig å si at du snakker med menn for å få varierte samtaleemner. Litt som å si at «jeg liker best å gå tur med menn, for de har to bein». Anonymkode: 14ac6...9c9 Da har du nok misforstått hva jeg mente. Det jeg skulle ha fram er at menn snakker om helt andre ting enn det kvinner gjør. Ergo blir det variasjon. Kvinner har selvfølgelig også varierte samtaleemner. Er ikke sånn at vi snakker om matoppskrifter eller strikking hele tiden.
JaVel Skrevet 20. oktober 2022 #68 Skrevet 20. oktober 2022 Mennesker som ikke kommer over dårlige ting i fortiden, og stadig kommer tilbake til det. Ala folk som ble skilt for 5 år siden men er like bitter. Eller folk som ikke kommer over barndommen og holder lange foredrag over hvor ille de hadde det. De glemmer helt at andre har opplevd verre ting men som har gjort seg ferdig med det.
HerKommerMummi Skrevet 20. oktober 2022 #69 Skrevet 20. oktober 2022 Bekjente som har barn på samme alder og som vil møtes hele tiden. Gruer meg til å hente i barnehagen for er liveredd for å møte på de. Dette er typisk folk med enebarn eller en attpåklatt som de bare må aktivisere hjemme hos meg. For de inviterer ikke til seg selv nei.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #70 Skrevet 20. oktober 2022 sstinemor skrev (På 19.10.2022 den 14.42): At man spiser lunsj i 11-12 tida, og middag i 16-17 tida ser jeg på som relativt vanlig blant den gjennomsnittlige nordmann. Jeg spiser ikke middag 16-17 men 20-21. Er norsk og kjenner ikke så mange som spiser middag så tidlig. Faktisk har de fleste såvidt avsluttet arbeidsdagen/skoledagen da. Men ja da jeg vokste opp så serverte mamma middag klokka 16 hver dag. Anonymkode: e3ca6...e7d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #71 Skrevet 20. oktober 2022 1. Folk som tror de er universets midtpunkt. Uansett hva som skjer med deg eller andre så får personen det til å omhandle seg selv. "Ja men jeg har jo hatt det mye verre", eller ("Å nei faren din skal dø, stakkars meg , hva skal JEG gjøre uten en mann". 2. Folk som snakker i munnen hele tiden, som ikke venter til man er ferdig å snakke og avbryter konstant. Ender som regel opp med at jeg holder kjeft fordi jeg blir mentalt utslitt. 3. Personen som alltid har en mening om alt og skal presse sine meninger på andre. 4. Personer som forventer svar med en gang man får en melding, og følger opp med halvaggressive meldinger om man ikke har svart på en halvtime. 5. Folk som snakker om Per, Anna, Knut og gud vet hvem, nei jeg kjenner dem ikke men de snakker som om jeg vet hvem det er. "Ja altså så tok jo Knut med seg Pia da, og Pia er bare sååå slitsom nesten som hun der Nina.. hun jeg gikk i førsteklasse med på...blabla". 6. Og de som skal fortelle lange historier man ikke er interessert i å høre... zzzz. 7. De som blir dødlig fornærmet uansett hva man sier og vrir og vender på alt. Og selvfølgelig alle mennesker med narsissistiske og psykopatiske trekk.. Anonymkode: e3ca6...e7d
Maskinfører Skrevet 20. oktober 2022 #72 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fins det dørselgere igjen? Anonymkode: e7d46...3d6 Yepp en som reiser rundt og selger pipehatter som er konkurs og skal ha kontant betaling maser og står i ringer 10 ganger på døra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå