slask Skrevet 7. november 2022 #301 Del Skrevet 7. november 2022 9 minutter siden, BobbySocks said: Du trekker fram stort budsjett som noe negativt. Jeg er uenig. Jeg tenker at det er en fordel. Du legger også til grunn at Barnevernet ser barn som en vare. Bare disse to utsagnene fra deg vitner om enten en merkelig uvitenhet, men det samme ser man jo hos Fardal. Sterke meninger basert på (beklager fagspråket) fjas. Jeg snakker om de artiklene som jeg har postet linker til flere ganger, der tema er store private og gjerne utenlandske selskaper som investerer i barnevern og suger ut hundrevis av millioner i profitt i året. Jeg dikter ikke - les artiklene. (si fra om du ikke får dem opp med dette søket. Det kommer mye frem her). https://duckduckgo.com/?q=private+selskaper+barnevern+hundrevis+millioner+fortjeneste Barnevernet har selvfølgelig ingen offisiell policy om barnehandel (gud forby), men når private selskaper har barn/barnevern som inntektsmarked med slike beløp, så er det konkurranse om å få kloa i de klientene som er (barna). Mange bor i privat drevet fosterhjem (type kollektiv - flere barn og unge i samme boligkompleks. Barnevern er et kjempestort marked her i Norge, mange typer tjenester som drift av boliger, konsulentvirksomhet, sakkyndige, advokater, materiell, transport osv. Hvem kontrollerer at korrupsjon og kyniske forbindelser ikke oppstår, sånn at f.eks. BV-ansatte fristes til å være med på "leken", et grep her, et grep der, sånn at en BV-sak "vippes" over til å bli overtakelse, mens det ikke skulle vært. Som jeg også nevnte for ikke lenge siden, disse vergesakene. I Tolgasaken var jo et konsulentselskap spesielt i vinden med å hjelpe kommunen(e) til å tjene store penger ved å skaffe dem flere verge-klienter. En avskyelig business, men også dokumentert med nyhetsartikler. Nok en sak som viser at kampen om de store statlige budsjettene er roten til korrupsjon og kynisme med "klienter", barn og unge ingen hindring. https://duckduckgo.com/?q=tolga-saken+vergemål+millioner+kroner+granskning Vi som har fulgt med mange av disse sakene vet også at barnevernet ofte flytter barn på en helt annen kant av landet, så ikke foreldrene skal vite hvor de befinner seg. Et transport-marked. Private selskaper der også? Søk på Brønnøysundregisteret viser en hærskare med private selskaper innen barnevern og fosterhjems-tjenster. Private selskaper har ett formål, størst mulig fortjeneste og minst mulig jobb. Systemet slik det er i dag legger stort til rette for at det markedet kan operere. Selvsagt kan en og annen med høy moral og etikk befinne seg blant disse, men fortjenestemuligheten innbyr ikke til å være snilleste gutt i klassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. november 2022 #302 Del Skrevet 7. november 2022 Interessant om omsorgsovertakelse ; https://sol.no/nyheter/er-det-flere-omsorgsovertagelser-i-norge/77678886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 8. november 2022 #303 Del Skrevet 8. november 2022 gunsteam skrev (På 7.11.2022 den 11.02): Her snakker du desverre mot deg selv. Det er forsket på dette. 70 prosent av fosterhjemsplasserte barn har ikke blitt snakket med viser en forskingsrapport på over 20 år i Norge. Itillegg til det er "barnevernet" lovpålagt å besøke disse barna fire ganger i året for å følge opp etter flytting. Dette skjer heller ikke. Rune Fardal vet dette, og han ønsker å røske opp i systemet for å lage et system som vi kan kalle et barnevern med godt fortegn. Slik det er i dag med vold, omsorgssvikt og annen type dårlige oppvekstvilkår kan ikke kalles et godt barnevern. Jeg er ikke en som forsvarer Rune Fardal hundre prosent, men jeg støtter at han ønsker at barn skal ha det godt i Norge. Det burde alle gjøre. Du tror fortsatt på det du skriver? Du ser vel at @Bålkaffepoengterer akkurat det samme som jeg gjorde litt lenger bak i tråden? For det første så har ingen av oss lest forskningsartikkelen. Det er godt mulig jeg klarer å finne den hvis jeg logger meg inn på universitetetsbiblioteket. For det andre, hvor i artikkelen får du «forsket på i 20 år» fra? For det tredje: Jeg poengterer: artikkelen (ikke forskningsartikkelen) hevder at barnas mening ikke kom godt nok frem hos Fylkesnemda. Det står IKKE at barna ikke ble snakket med. Ok? Gå gjerne tilbake og les innlegget mitt en gang til. Jeg forklarer ganske inngående hva som kan være mulige årsaker. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 8. november 2022 #304 Del Skrevet 8. november 2022 slask skrev (På 7.11.2022 den 23.08): Jeg snakker om de artiklene som jeg har postet linker til flere ganger, der tema er store private og gjerne utenlandske selskaper som investerer i barnevern og suger ut hundrevis av millioner i profitt i året. Jeg dikter ikke - les artiklene. (si fra om du ikke får dem opp med dette søket. Det kommer mye frem her). https://duckduckgo.com/?q=private+selskaper+barnevern+hundrevis+millioner+fortjeneste Barnevernet har selvfølgelig ingen offisiell policy om barnehandel (gud forby), men når private selskaper har barn/barnevern som inntektsmarked med slike beløp, så er det konkurranse om å få kloa i de klientene som er (barna). Mange bor i privat drevet fosterhjem (type kollektiv - flere barn og unge i samme boligkompleks. Barnevern er et kjempestort marked her i Norge, mange typer tjenester som drift av boliger, konsulentvirksomhet, sakkyndige, advokater, materiell, transport osv. Hvem kontrollerer at korrupsjon og kyniske forbindelser ikke oppstår, sånn at f.eks. BV-ansatte fristes til å være med på "leken", et grep her, et grep der, sånn at en BV-sak "vippes" over til å bli overtakelse, mens det ikke skulle vært. Som jeg også nevnte for ikke lenge siden, disse vergesakene. I Tolgasaken var jo et konsulentselskap spesielt i vinden med å hjelpe kommunen(e) til å tjene store penger ved å skaffe dem flere verge-klienter. En avskyelig business, men også dokumentert med nyhetsartikler. Nok en sak som viser at kampen om de store statlige budsjettene er roten til korrupsjon og kynisme med "klienter", barn og unge ingen hindring. https://duckduckgo.com/?q=tolga-saken+vergemål+millioner+kroner+granskning Vi som har fulgt med mange av disse sakene vet også at barnevernet ofte flytter barn på en helt annen kant av landet, så ikke foreldrene skal vite hvor de befinner seg. Et transport-marked. Private selskaper der også? Søk på Brønnøysundregisteret viser en hærskare med private selskaper innen barnevern og fosterhjems-tjenster. Private selskaper har ett formål, størst mulig fortjeneste og minst mulig jobb. Systemet slik det er i dag legger stort til rette for at det markedet kan operere. Selvsagt kan en og annen med høy moral og etikk befinne seg blant disse, men fortjenestemuligheten innbyr ikke til å være snilleste gutt i klassen. La fagfolk rydde opp innad i bvtj. Det er stadig forbedringer, men endringer i lovverket og kompetanseheving må konkurrere om knappe ressurser både i form av for få ansatte og for lite penger. Kjenner du til barnevernreformen? Vet du forresten forskjellen på en ideell og en kommersiell institusjon? Vet du forskjellen på en akutt og en omsorgsinstitusjon? Vet du hvilke paragrafer ungdommene blir plassert på? Vet du at mange blir frivillig plassert? Vet du hva ungdommer på institusjon har med seg i bagasjen sin, og hva de kan slite med? Vet du hvilken utdanning de ansatte må ha for å jobbe på en bv institusjon? Kjenner du til TBO? For meg, så vitner dine innlegg om en bitterhet mot de som sitter med faktisk kunnskap. Du henviser ikke til forskning men til artikler du har funnet på nett, som er full av bias. Det er klart du alltid finner noe som støtter opp om ditt googlesøk. Slik er nettet. Og algoritmene forer deg med mer i samme stil. Profilbildet ditt viser en hang til konspirasjonsmiljøer. Et sted å finne mening og samhørighet kanskje? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 9. november 2022 #305 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) 11 hours ago, ~white lady~ said: La fagfolk rydde opp innad i bvtj. Det er stadig forbedringer, men endringer i lovverket og kompetanseheving må konkurrere om knappe ressurser både i form av for få ansatte og for lite penger. Kjenner du til barnevernreformen? Vet du forresten forskjellen på en ideell og en kommersiell institusjon? Vet du forskjellen på en akutt og en omsorgsinstitusjon? Vet du hvilke paragrafer ungdommene blir plassert på? Vet du at mange blir frivillig plassert? Vet du hva ungdommer på institusjon har med seg i bagasjen sin, og hva de kan slite med? Vet du hvilken utdanning de ansatte må ha for å jobbe på en bv institusjon? Kjenner du til TBO? For meg, så vitner dine innlegg om en bitterhet mot de som sitter med faktisk kunnskap. Du henviser ikke til forskning men til artikler du har funnet på nett, som er full av bias. Det er klart du alltid finner noe som støtter opp om ditt googlesøk. Slik er nettet. Og algoritmene forer deg med mer i samme stil. Profilbildet ditt viser en hang til konspirasjonsmiljøer. Et sted å finne mening og samhørighet kanskje? Ang. profilbildet mitt (Nei til Agenda 2030 (21). Jeg er i mot korrupsjon, maktmisbruk, svindel og bedrag, og dermed konspirasjoner. Når du skriver konspirasjonsmiljøer er det nok bare den vanlige feilbruken av ordet. Konspiratører som bedriver konspirasjon er de virkelige kriminelle, ikke de som påpeker at det skjer. Agenda 21/2030 må være verdens største konspirasjon, verdens største svindel- og bedragoperasjon mot befolkninger i hundrevis av land. Klart jeg er i mot sånt. Ikke ment å avspore tråden, men du sleivet utenom så jeg må kommentere. Endret 9. november 2022 av slask 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunsteam Skrevet 9. november 2022 #306 Del Skrevet 9. november 2022 ~white lady~ skrev (12 timer siden): Du tror fortsatt på det du skriver? Du ser vel at @Bålkaffepoengterer akkurat det samme som jeg gjorde litt lenger bak i tråden? For det første så har ingen av oss lest forskningsartikkelen. Det er godt mulig jeg klarer å finne den hvis jeg logger meg inn på universitetetsbiblioteket. For det andre, hvor i artikkelen får du «forsket på i 20 år» fra? For det tredje: Jeg poengterer: artikkelen (ikke forskningsartikkelen) hevder at barnas mening ikke kom godt nok frem hos Fylkesnemda. Det står IKKE at barna ikke ble snakket med. Ok? Gå gjerne tilbake og les innlegget mitt en gang til. Jeg forklarer ganske inngående hva som kan være mulige årsaker. Jeg skjønner at du ikke liker at dette blir poengtert. Nå har jeg sitert fra artikkelen at at forskerne bak rapporten sier at barna ikke blir snakket med. Det er Nemd lederen som lyver og sier at barna blir snakket med. Dette er dokumentert. Hadde det ikke vært bra å snakke med barna og tidligere barnevernsbarn om hvordan de blir behandlet? Og igjen, ettersom dette er en tråd som omhandler Rune Fardal og hans arbeid, så bør det fremgå at dette er noe han vil til livs. Konfliktene i disse sakene er at dette blir til en krig mellom foreldrene og "barnevernet". Mens barna blir til statister i egen sak. De blir ikke hørt og ikke snakket med. Lovverket er allerede på plass. Men det blir ikke fulgt av "barnevernet" eller Fylkesnemda. Kanskje på tide å ta tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. november 2022 #307 Del Skrevet 9. november 2022 gunsteam skrev (9 timer siden): Jeg skjønner at du ikke liker at dette blir poengtert. Nå har jeg sitert fra artikkelen at at forskerne bak rapporten sier at barna ikke blir snakket med. Det er Nemd lederen som lyver og sier at barna blir snakket med. Dette er dokumentert. Hadde det ikke vært bra å snakke med barna og tidligere barnevernsbarn om hvordan de blir behandlet? Og igjen, ettersom dette er en tråd som omhandler Rune Fardal og hans arbeid, så bør det fremgå at dette er noe han vil til livs. Konfliktene i disse sakene er at dette blir til en krig mellom foreldrene og "barnevernet". Mens barna blir til statister i egen sak. De blir ikke hørt og ikke snakket med. Lovverket er allerede på plass. Men det blir ikke fulgt av "barnevernet" eller Fylkesnemda. Kanskje på tide å ta tak i dette? Hva nøyaktig er det Rune Fardal gjør for at barn skal bli hørt i nemda? Bryter personvernets deres og lar fokuset være på foreldrenes behov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunsteam Skrevet 9. november 2022 #308 Del Skrevet 9. november 2022 Lill :) skrev (2 timer siden): Hva nøyaktig er det Rune Fardal gjør for at barn skal bli hørt i nemda? Bryter personvernets deres og lar fokuset være på foreldrenes behov? Det Rune Fardal gjør er å presse på at "barnevernet" skal følge opp lovverket om at barna skal bli snakket med og bli hørt. Rune Fardal peker på det samme problemet som jeg peker på. I disse sakene blir det som regel slik at det blir konflikt mellom "barnevernet" og foreldrene. Noe som har den følgen at barna blir statister i egen sak og får ikke sagt noe som helst om hva de selv ønsker. Ofte er det sånn at barna kunne tenke seg å bo hos biologisk familie eller hos venner av familie og slippe å bli flyttet til en fremmed plass. Biologisk familie trenger ikke å bety at de ønsker å bo hos foreldre, men hos onkel, tante eller besteforeldre for eksempel. Venner av familie kan og være et alternativ. Man blir gjerne knyttet til hjemplassen sin. Så slipper man å reise fra venner og vante fritidsaktiviteter. Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det lettere for barna? Her har "barnevernet" mye å lære om kommunikasjon. Lovverket om å snakke med barna og la de bli hørt er på plass og har vært det i mange år. Da burde det ikke være vanskelig å ta den samtalen når det er lovpålagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 10. november 2022 #309 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) 21 hours ago, slask said: Ang. profilbildet mitt (Nei til Agenda 2030 (21). Jeg er i mot korrupsjon, maktmisbruk, svindel og bedrag, og dermed konspirasjoner. Når du skriver konspirasjonsmiljøer er det nok bare den vanlige feilbruken av ordet. Konspiratører som bedriver konspirasjon er de virkelige kriminelle, ikke de som påpeker at det skjer. Agenda 21/2030 må være verdens største konspirasjon, verdens største svindel- og bedragoperasjon mot befolkninger i hundrevis av land. Klart jeg er i mot sånt. Ikke ment å avspore tråden, men du sleivet utenom så jeg må kommentere. This just in, mann sier han er i mot korrupsjon men ser ikke noe galt i at Rune Fardal bruker penger han får donert bla. a. ved å dele privat informasjon om barn for å dra på ferie til Dubai og betale private regninger.. Skogen, trær osv. Kan jeg anbefale dokumentaren Gutter mot verden på NRK, litt mindre tut og kjør i ekkokamre (sånn som Fardals gruppe på FB) på nettet og frisk luft? Endret 10. november 2022 av Anonio 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. november 2022 #310 Del Skrevet 10. november 2022 gunsteam skrev (20 timer siden): Jeg skjønner at du ikke liker at dette blir poengtert. Nå har jeg sitert fra artikkelen at at forskerne bak rapporten sier at barna ikke blir snakket med. Det er Nemd lederen som lyver og sier at barna blir snakket med. Dette er dokumentert. Hadde det ikke vært bra å snakke med barna og tidligere barnevernsbarn om hvordan de blir behandlet? Og igjen, ettersom dette er en tråd som omhandler Rune Fardal og hans arbeid, så bør det fremgå at dette er noe han vil til livs. Konfliktene i disse sakene er at dette blir til en krig mellom foreldrene og "barnevernet". Mens barna blir til statister i egen sak. De blir ikke hørt og ikke snakket med. Lovverket er allerede på plass. Men det blir ikke fulgt av "barnevernet" eller Fylkesnemda. Kanskje på tide å ta tak i dette? Hei, hvor er dette dokumentert? Jeg venter enda på linken til forskningsrapporten du har dratt opp, forresten. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 10. november 2022 #311 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) 4 hours ago, Anonio said: This just in, mann sier han er i mot korrupsjon men ser ikke noe galt i at Rune Fardal bruker penger han får donert bla. a. ved å dele privat informasjon om barn for å dra på ferie til Dubai og betale private regninger.. Skogen, trær osv. Kan jeg anbefale dokumentaren Gutter mot verden på NRK, litt mindre tut og kjør i ekkokamre (sånn som Fardals gruppe på FB) på nettet og frisk luft? Å ikke se skogen for bare trær? Jeg skjønner ikke at du kan bruke det begrepet i "den retningen". Fardal har direkte med sine "klienter" å gjøre. Er de misfornøyde med ham så har de alle muligheter for å ta opp problemet med samme mann. Kan man si det om Barnevernet? Å sammenligne Barnevernets overkjørings-monster med Fardal er så dustete at jeg har ikke ord. Og når noen av monsters forgreninger blir avkledd eller stoppet i sin galskap, av Fardals innsats, så får de VG til å hjelpe med å trakassere hjelpen han gjør, ved å pirke på pengebruken hans. De virkelig store tallene i privat fortjeneste fra Barnevernsmilliardene vil du ikke prate om. Endret 10. november 2022 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunsteam Skrevet 10. november 2022 #312 Del Skrevet 10. november 2022 Bålkaffe skrev (3 timer siden): Hei, hvor er dette dokumentert? Jeg venter enda på linken til forskningsrapporten du har dratt opp, forresten. Så da har ikke du lest artikkelen? Er du ikke mer seriøs enn dette? Da kan jeg desverre ikke ta deg seriøst ettersom du ikke ønsker å ta barna på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 10. november 2022 #313 Del Skrevet 10. november 2022 gunsteam skrev (Akkurat nå): Så da har ikke du lest artikkelen? Er du ikke mer seriøs enn dette? Da kan jeg desverre ikke ta deg seriøst ettersom du ikke ønsker å ta barna på alvor. Jeg har lest artikkelen, vist til sitat i artikkelen og du påstår at artikkelen lyver og at rapporten sier noe annet, så jeg har nå bedt deg om å linke meg rapporten flere ganger. Jeg spurte deg i innlegget du siterer om link til forskningsrapporten, ikke om artikkelen. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 10. november 2022 #314 Del Skrevet 10. november 2022 (endret) 1 hour ago, slask said: Å ikke se skogen for bare trær? Jeg skjønner ikke at du kan bruke det begrepet i "den retningen". Fardal har direkte med sine "klienter" å gjøre. Er de misfornøyde med ham så har de alle muligheter for å ta opp problemet med samme mann. Kan man si det om Barnevernet? Å sammenligne Barnevernets overkjørings-monster med Fardal er så dustete at jeg har ikke ord. Og når noen av monsters forgreninger blir avkledd eller stoppet i sin galskap, av Fardals innsats, så får de VG til å hjelpe med å trakassere hjelpen han gjør, ved å pirke på pengebruken hans. De virkelig store tallene i privat fortjeneste fra Barnevernsmilliardene vil du ikke prate om. Nå har jeg påpekt flere ganger at jeg er enig i at BV har problemer. Det er det flere som er. Der vi er uenige er i at du synes Fardal er fantastisk og helt problemfri mens jeg mener Fardal gjør noe andre mer redelige institusjoner og folk gjør, bare med betaling, "donasjoner" og lovbrudd med på lasset. Men så er det som regel ikke lett å prøve å nå igjennom til forsamlingen til sektledere. De er som regel overbevist at alle andre er problemet, og ihvertfall ikke deres kjære leder. Man trenger for øvrig ikke å se langt i gruppen av følgere på Runes fb-side for å se ganske mange direkte overlapp til andre redelige miljøer som anti-vaxx, pro-Putin, anti-ditt og anti-datt. Endret 10. november 2022 av Anonio 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. november 2022 #315 Del Skrevet 10. november 2022 Anonio skrev (1 minutt siden): Nå har jeg påpekt flere ganger at jeg er enig i at BV har problemer. Det er det flere som er. Der vi er uenige er i at du synes Fardal er fantastisk og hel problemfri mens jeg mener Fardal gjør noe andre mer redelige institusjoner og folk gjør, bare med betaling, "donasjoner" og lovbrudd med på lasset. Men så er det som regel ikke lett å prøve å nå igjennom til forsamlingen til sektledere. De er som regel overbevist at alle andre er problemet, og ihvertfall ikke deres kjære leder. Fardal og hans tilhengere er livsfarlige. Jeg har sett hvordan disse menneskene oppfører seg på den berømte og beryktete Facebook-siden. At noen støtter denne svindleren er bare helt utrolig. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. november 2022 #316 Del Skrevet 10. november 2022 slask skrev (På 9.11.2022 den 11.39): Ang. profilbildet mitt (Nei til Agenda 2030 (21). Jeg er i mot korrupsjon, maktmisbruk, svindel og bedrag, og dermed konspirasjoner. Når du skriver konspirasjonsmiljøer er det nok bare den vanlige feilbruken av ordet. Konspiratører som bedriver konspirasjon er de virkelige kriminelle, ikke de som påpeker at det skjer. Agenda 21/2030 må være verdens største konspirasjon, verdens største svindel- og bedragoperasjon mot befolkninger i hundrevis av land. Klart jeg er i mot sånt. Ikke ment å avspore tråden, men du sleivet utenom så jeg må kommentere. Fardal er jo en svindler.. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 10. november 2022 #317 Del Skrevet 10. november 2022 5 minutter siden, AnnePåLande said: Fardal er jo en svindler.. En svindler? som har hatt for vane å legge ut info og videosending for hver gang han har deltatt i møte eller rettsak osv. Hvorfor er det ikke en skog av "svindlede ofre" som anklager ham? Jeg tolker påstanden din som tøys/løgn. Du snur situasjonen helt på hode, akkurat som VG-kampanjen mot ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 10. november 2022 #318 Del Skrevet 10. november 2022 14 minutter siden, AnnePåLande said: Fardal og hans tilhengere er livsfarlige. Jeg har sett hvordan disse menneskene oppfører seg på den berømte og beryktete Facebook-siden. At noen støtter denne svindleren er bare helt utrolig. Det er nok mye sleivkjeft på FB-siden (hva nå den heter igjen), men det er mange ganger berettiget kjeft, når en har sett de syke feilene Barnevernet har gjort. Det betyr ikke at alt som blir sagt på sånne grupper støttes av alle andre medlemmene. Du vil heller ikke beskylde alle som går opp hovedgata (Karl Johan f.eks.) for alle stygge kommentarer fra et par idioter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunsteam Skrevet 10. november 2022 #319 Del Skrevet 10. november 2022 Bålkaffe skrev (1 time siden): Jeg har lest artikkelen, vist til sitat i artikkelen og du påstår at artikkelen lyver og at rapporten sier noe annet, så jeg har nå bedt deg om å linke meg rapporten flere ganger. Jeg spurte deg i innlegget du siterer om link til forskningsrapporten, ikke om artikkelen. Det holder ikke som argumentasjon ettersom du vet at du lyver når du beskylder meg urettmessig for å omskrive hva som står der. Forskerne bak rapporten sier at barna ikke blir snakket med, mens Nemd lederen sier at barna blir snakket med. Hvordan skal jeg kunne ta deg på alvor når du kommer med løgner om meg og anklager meg urettmessig her? Er det virkelig så vanskelig for deg å rydde opp i løgnene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 10. november 2022 #320 Del Skrevet 10. november 2022 slask skrev (1 time siden): En svindler? som har hatt for vane å legge ut info og videosending for hver gang han har deltatt i møte eller rettsak osv. Hvorfor er det ikke en skog av "svindlede ofre" som anklager ham? Jeg tolker påstanden din som tøys/løgn. Du snur situasjonen helt på hode, akkurat som VG-kampanjen mot ham. Han er en svindler som er dømt i retten. Fardal er en løgner som lyver om utdanningen sin også. For en klovn. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå