Gå til innhold

Sultestreiker mot kommunen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Stemmer det at du bor på østkanten, går i Palestina-skjerf, gir penger til slike som narkomane-Jarle, spiser hermetikkk-mat av sympati for dyrene, gir de utslitte klærne dine til Freetex, kildesorterer, stemmer sosialistisk, vasker håret 1 gang i uken, er ikke så opptatt av klær, røyker (gjerne rullings), liker Unni Wilhelmsen, drikker øl på brun kafè og studerer religion/andre kvasi-vitenskaper og ber til Allah?

Det er hvertfall noe av det inntrykket jeg har av deg.

Bønnas vulgærargumentasjon kan "parkeres" mye mer elegant enn hva du gjør. Men jeg gidder ikke hjelpe deg med det nå så seint på kvelden. Det er bare dumt å være like vulgær som han. Han messer bare omatt og omatt med sitt hat mot hele verden, og sine merkelige frihetsbegreper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn
Når liberalistene ikke klarer å ta ballen, gjør de sitt beste for å ta mannen. Det er et eldgammelt liberalisttriks, det. :roll:

:ler: Ja, der tok du jammen ballen, Bønna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønnas vulgærargumentasjon kan "parkeres" mye mer elegant enn hva du gjør. Men jeg gidder ikke hjelpe deg med det nå så seint på kvelden. Det er bare dumt å være like vulgær som han. Han messer bare omatt og omatt med sitt hat mot hele verden, og sine merkelige frihetsbegreper.

Nok en gang ser vi det eldgamle liberalisttrikset. De forsøker alltid å ta mannen når de finner ut at de ikke klarer å ta ballen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Ja, der tok du jammen ballen, Bønna  ;)

Ja, de ble jo drilla trill rundt når de forsøkte seg med å hevde at eiendomsrett er noe som er medfødt. :)

Det er urimelig, at de som ikke har så høy verdi på arbeidsmarkedet, med statsmakt tvinges til å godta eiendomsretten, uten at de til gjengjeld får retten til statlige trygder det går an å leve av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...