Gå til innhold

Sender dere julekort?

Sender dere julekort?  

31 stemmer

1. 1. Sender dere julekort?

• Ja
      24
    • Nei
      7

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, hvert år. Men får færre i retur, enda det er så koselig!

Sender dere kort?

Jeg mener ikke mail, sms eller lignende. Til jul skal det være julekort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender julekort hvert år, til venner og familie som bor langt unna (og til noen som bor i nærheten, men som jeg ikke ser så ofte). Syns det er mye hyggeligere å få julekort i posten enn en sms eller mail.

Skrevet
Det gjør jeg, hvert år. Men får færre i retur, enda det er så koselig!

Sender dere kort?

Jeg mener ikke mail, sms eller lignende. Til jul skal det være julekort.

Synes det er en tradisjon man skal ta vare på. Jeg sender mange hver jul.

Synes det er "sløvt" å sende mail og tekstmld.

Ser jo de senere år at det blir færre og færre som sender,men bruker mail. Synes ikke det blir det samme.

Ser at det er mange som jeg sender til som svarer pr.mail mobiltlf,men jeg svarer ikke på de.

Er kansje de yngste som gjør det?selv om de sier de synes det er koselig å få julekort i postkassen.

Skrevet (endret)

Nei, jeg sender ikke julekort.. Er ikke vant til det fra hjemme, og da føles det litt kunstig.. Kanskje jeg begynner når jeg får barn.. Synes julekort med bilder av barna til kjente og kjære er så koselige..

Endret av Aria
Gjest LoisLane
Skrevet

Ja, vi sender julekort. Nå vil ikke tenåringen være med lenger, og å få alle fire noenlunde presentable på ett bilde er bortimot umulig. Noen MÅ blunke, lage grimaser, skule bort på en annen som dytter etc etc.

Men jeg gir meg ikke... Julekort skal det bli!

Skrevet

Ja, jeg sender julekort, men kun til folk jeg vanligvis ikke ser så ofte.

Skrevet

Ja sender noen få julekort til spesielt utvalgte(ikke nødvendigvis de samme hvert år), og jeg lager dem selv.

Skrevet

Ja jeg sender julekort..

Til vårs foreldre og søsken, besteforeldre, og til tanter og onkler og noen venner og!

:nisse:

Skrevet

Ja! Gjerne 40 - 50 stykker. Lager dem helst selv og skriver noe spesielt til hver enkelt. Får ikke så alt for mange i retur, men jeg synes det er en hyggelig tradisjon som jeg vil ta vare på.

Helt greit for meg at andre sender SMS og mail, men jeg sverger altså til det gode, gamle julekortet.

Skrevet

Jeg tenker på å gjøre det hvert år, men... :sjenert: (og får like dårlig samvittighet når jeg får kort og tenker at "neste år skal jeg..."De gangene jeg faktisk får sendt, sender jeg til venner og famile som bor så langt unna at jeg ikke ser dem i jula.

Skrevet

Ja, jeg sender julekort hvert år. Har en egen julekortliste som jeg leter frem hvert år. Og det blir skrevet over 30 julekort som blir sendt

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg skriver på kortene, men så finner jeg ikke adressene og da blir kortene desverre bare liggende der.. :tristbla:

Skrevet

ja jeg sender julekort hvert år,rundt 20 stkk,og jeg får nesten like mange tilbake,det er jo så koselig å få en hilsen tilbake også.

Skrevet

Ja jeg lager kortene selv og sender ut ca 70 stk. Har stor familie og mange venner jeg sender til. Er flyttet fra hjembyen min men holder kontakt med mange. Synes det er kjempekoselig å lage alle kortene. :nisseblunk:

Skrevet
Jeg skriver på kortene, men så finner jeg ikke adressene og da blir kortene desverre bare liggende der..  :tristbla:

adresser finner du på nett

Skrevet

Ja sender julekort - sånn ca 50 stk.

Gjest lindtro
Skrevet

Jeg sender ca 20 julekort, men får ca 10 igjen... får mange sms da, men det er liksom ikke det samme.. det er jo sååå koselig og få julekort med en liten hilsen på

Skrevet

Jeg sender julekort. Et sted mellom 30 og 40 tipper jeg det blir i år. Men vi får dessverre ikke så mange igjen da.

Skrevet

Jeg gjorde det før. Men nå sender jeg til 2 maks 3 stykker, venner som jeg sjelden ser. Ble litt lei av å sende til tanter og onkler som jeg aldri ser, fikk aldri så mye som en takk tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...