Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #21 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal jeg gjette hvordan en ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #22 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg tror vi lar alle som vil være med foreløpig, så får vi se om det går bra. Jeg kan godt styre leken! Altså, jeg skriver et nick, også har dere ca 1 døgn til å beskrive "bildet deres" av denne KG-brukeren. Jeg bruker bare nickene til de som har "registrert" seg i denne tråden, pga hensyn til de som evt. ikke vil være med! Jeg begynner med....... EPICA Hvordan ser Epica ut, og hvordan vil dere beskrive denne damens KG-personlighet! (Jeg gjentar at dette er en tulletråd, og ingen må føle seg støtt over beskrivelsene. Send meg en PM hvis du reagerer negativt på beskrivelsen din!) Lykke til jenter! Da teller jeg ned dette første døgnet! :hoppe: Endret 2. desember 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #23 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal ikke bli fornærmet *spent nå* så skal jeg svare tilslutt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 2. desember 2005 Du venter til jeg gir deg beskjed, så skal du få beskrive deg, Epica! Det blir om ca 1 døgn fra nå! Du får ikke lov til å gjette, for du har jo fasiten! :-D Vi får se om 1 døgn holder, hvis ikke får vi utvide det imorgen. Kanskje vi hadde klart å ta 24 stykker, hvis vi tar 2 stk på julaften, så blir det en julekalender til slutt! Kom igjen nå jenter, tiden går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 2. desember 2005 #25 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror Epica er en litt sånn dramatisk/forming/musikalsk/kreativ dame. Liker å lage ting selv og er ja, kreativ. Tror hun er glad i røyk og øl og tufte!! Tror også hun er litt babysyk... Hm... Har inntrykk av at hun har gode venninner som hun er mye sammen med, spesielt når sambo er borte. Tror hun er veldig glad i kjæresten sin, savner han mye når han er borte. Har laget et bilde av deg i hodet mitt hvor du er slank, har blå øyne og fint langt rødt hår!? Hehe, blir spennende å få fasiten!!! Uansett er du god Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. desember 2005 #26 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå har jeg sett bilde av Epica, men før det så hadde jeg følgende inntrykk: Slank, med lilla hår, ring i nesen og heavy svart sminke. Forstod hun var glad i øl, så hun kunne vel ha ølmage *haha*, men i min fantasi var hun slank. Og så kunne hun sikkert stå helt fremst på konserter og "headbang'e" vilt og hemningsløst til heavymetal. Og så var hun mystisk, litt sånn gåte-jente (altså, ikke gruppa gåte). Men samtidig hadde jeg inntrykk av at hun er et veldig varmt menneske! Håper ikke du ble fornærmet nå, Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 2. desember 2005 #27 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror Epica er slank dame med mørkt hår og brune øyne. Er en utålmodig person, Kreativ og har mange venner. Tror til og med du bor i rekkehus sammen med sambo som ser ut til å reise mye i forbindels med jobben. Nyter livet men med stil Gode Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. desember 2005 #28 Del Skrevet 2. desember 2005 For øvrig er jeg med på denne altså! Men siden jeg reiser den 21. desember, blir jeg nok ikke online i det hele tatt etter den 20. - så da får jeg ikke deltatt. Men morsom tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. desember 2005 #29 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Jeg ser for meg Epica som følger: Passe høy, slank, og med mørkt langt glatt hår. HAr også et bilde av at du går med meøske klær, gjerne med litt *glitter og stas', alstå at du liker å pynte deg litt. Ellers har jeg jo fått inntrykk av at du er ei babysyk og ølglad jente som kanskje er litt flink til å bruke opp pengene fort Og så tror jeg du er et slikt tenke-menneske. Mener med det at du tenker nøye over alt du sier og tenker MYE mer enn du snakker. Men nå kan jo jeg ta skrekkelig feil da... Blir spennende å se... Endret 2. desember 2005 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #30 Del Skrevet 2. desember 2005 Røper imorgen, når Lúthien gir meg klarsignal.. dette var morsomt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. desember 2005 #31 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Epica: Liten og slank med ravnsvart langt hår. Blå øyne. En veldig happy jente, men med veldig temperament. Tror hun kan bli ganske hissig. Tipper hun har ring eller perle i nesa, og lakkerer sannsynligvis neglene sine svarte. Ser for meg en liten gother av en eller annen merkelig grunn?! Ildsjel! (i positiv forstand, altså!) Tror hun er veldig blid og fornøyd, veldig engasjert. God venninne som tar godt vare på sine venner. En person hvor man kan gjemme seg under hennes svarte vinger. (fortsatt positivt ment) Ser litt for meg et bilde som en kunstner har laget. Det minner meg om henne. Skal se om jeg finner bildet, så kan jeg linke til det Er sikkert helt på jordet nå, men det er nå moro lell! Endret 2. desember 2005 av Lassie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. desember 2005 #32 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja,dette var moro Ser for meg en slank jente,med langt hår,kanskje pannelugg,ihvertfall kort lugg Ikke særlig økonomisk,ei jente som tenker myyye,og tenker over hva hun sier . Veldig koslig og blid,som har gode venner.Lang tror jeg også du er Spennende og se om jeg har noe rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 2. desember 2005 #33 Del Skrevet 2. desember 2005 Dette så gøy ut henger meg med jeg også Beskrivelse av Epica: En litt "rocka" jente som har mørkt hår og grønne øyne. Hun er god likt og har et bra nettverk rundt seg med venner. Gla i øl vet vi jo at hun er og at det "risler bra i eggstokkene" Hun liker og ha et avslappende miljø rundt seg og og tar seg selv ikke så høytidlig. tipper at hun har smilehull Dette blir spennede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. desember 2005 #34 Del Skrevet 2. desember 2005 Epica er ganske lav, med lyst kort hår (nedenfor ørene). Hun er veldig livlig og utrolig snill tror jeg. Innerst inne så brenner hun for det mørke og det mystiske. Men hun er vanskelig å lese, så dette mørke og mystiske ved henne er kun noe hun selv og sine nærmeste vet. eh, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. desember 2005 #35 Del Skrevet 2. desember 2005 Jiiiiiiiiiihaaaa! JEG ER MED! Luthién har mørkt hår med lugg, veldig slank (det skrev du selv,hihi)ganske høy, og naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. desember 2005 #36 Del Skrevet 2. desember 2005 OOOOOOOBZZZ: Hoppa visst rett over at det var EPICA som skulle beskrives jeg..SÅRRRRY ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 2. desember 2005 #37 Del Skrevet 2. desember 2005 EPICA: Egentlig mellomblond, men farger det mørkere..Liker det som er rocka og mystisk, samtidig som hun er den fødte familiedamen. Hun har to sider altså. Har ett sinnsykt stort hjerte og setter andre før seg selv.. Glad i øl også ja U go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Så flinke dere er jenter! Husk å beskrive slike ting som øyenfarge og hårfarge så detaljert som mulig. Feks; lys blond, mellomblond, mørk blond, rødblond, lys brun, mellom brun, mørk brun, lys oransjerødt, rødt, rødbrunt, svart.. Grønne øyne, blå øyne, brune øyne, grå øyne... Ekstra gøy hvis man treffer blink da! Dersom personen som blir omtalt har farget håret, må du huske å oppgi den NATURLIGE fargen og den NYE fargen når du skriver fasiten! Et halvt døgn igjen om noen timer! Endret 2. desember 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. desember 2005 #39 Del Skrevet 2. desember 2005 Hun har nok farget håret svart, har brunt til vanlig. er høy og slank og litt mystisk Er glad i øl og tufte og lønning liker ikke at sambo må bort på jobb i lengere perioder. og er veeelig babysyk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. desember 2005 #40 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Meg og!!!! ← Jeg og.. Får jeg være med også..? Mvh Yvonne Endret 2. desember 2005 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå