Gå til innhold

Dine beste serier på Prime, netflix, Viaplay, Disney + og Tv2 Play ? Har alle + nrk tv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

sett nesten alle du nevner,men skal sjekke it mindhunter og the affair. Jeg har ikke hbo max

Anonymkode: fb7f6...bd1

The Affair er veldig bra! Visste ikke at den går på Viaplay nå, jeg skal se den igjen. Takk for tips (til den du quotet)!

Anonymkode: 98a4d...184

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariam skrev (På 17.10.2022 den 19.57):

Disney: army wives

Viaplay: Fenris

sett begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Viaplay: The Good Wife

Disney+: Så akkurat en strålende dokumentarserie om 9/11, tror den her One Day In America. 

Anonymkode: 98a4d...184

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil nevne tre som kanskje ikke har vakt stor oppmerksomhet, det er seriene Tabula Rasa og Dark. Likte også filmen Mirage. Alle tre på Netflix.

Ellers liker jeg Below deck-seriene og Real Housewives 😄

Endret av klarinetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarinetta skrev (19 minutter siden):

Jeg vil nevne tre som kanskje ikke har vakt stor oppmerksomhet, det er seriene Tabula Rasa og Dark. Likte også filmen Mirage. Alle tre på Netflix.

Ellers liker jeg Below deck-seriene og Real Housewives 😄

takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Dette har jo du sikkert sett, men det er i sci-fi/fantasy-sjangeren: 

Sandman, The Witcher, House of Dragon, Game of Thrones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (6 minutter siden):

Dette har jo du sikkert sett, men det er i sci-fi/fantasy-sjangeren: 

Sandman, The Witcher, House of Dragon, Game of Thrones

de liker jeg faktisk ikke, eller har ikke prøvd sandman, så skal sjekke ut, de 3 andre var ikke noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

de liker jeg faktisk ikke, eller har ikke prøvd sandman, så skal sjekke ut, de 3 andre var ikke noe

Hva liker du innen fantasy/eventyr da som du har sett? Ser etter tips selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (Akkurat nå):

Hva liker du innen fantasy/eventyr da som du har sett? Ser etter tips selv. :) 

stranger things

Teen wolf

locke and key

shadowshunter

Supernatural

er nok topp 5 , Supernatural er nok på topp :) elsker også ringenes herre, harry potter og askeladden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

stranger things

Teen wolf

locke and key

shadowshunter

Supernatural

er nok topp 5 , Supernatural er nok på topp :) elsker også ringenes herre, harry potter og askeladden

Takk for tips! Skal sjekke ut de av dem jeg aldri har sett på. Virker som vi har motsatt smak når det gjelder sci-fi/fantasy, for Stranger things kunne jeg ikke fordra! Altså, jeg ser at det er en bra serie, men jeg bare TAKLET det ikke :ler:

Krim/thriller så kan jeg anbefale The night of (bare en sesong), og The fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 22.17):

sett nesten alle du nevner,men skal sjekke it mindhunter og the affair. Jeg har ikke hbo max

Vil gjerne høre hva du synes om Mindhunter og The Affair

Anonymkode: 6fb0c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 21.10):

Sett ekstremt mye. Så bare nygerrig på om jeg har gått glipp av noe stort. Jeg liker det mest,MEN IKKE kostyme/gammeldags serier , vampyr ,Zombier og serier som handler bare om kjærlighet, helt greit hvis det er med,men det må ikke kun gå i det. Glad i sykhus serier, brannmann serier, Politiet serier ( men har nok sett veldig mye av det også ) Krim, Drama, thriller,Komdie og eventyr/fantasy er noe jeg liker godt

Ja, du har gått glipp av hvordan det er å ha et liv utenfor/uten skjerm. 

Anonymkode: c2b3f...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

og det har med saken og gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

??

Anonymkode: 254a1...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prime Video: The Boys, South Park, Upload, Smallville, 2 Broke Girls, The Mentalist, Chuck, Supernatural

Netflix: Stranger Things, Manifest, Snow Piercer, Locke & Key, Lucifer, After Life, The 100, Unbreakable Kimmy Schmidt, The Good Place, Dark, The Rain, Chilling Adventures of Sabrina

Viaplay: Seduced: Inside the NXIVM Cult, Saving Hope, Smallville, Haven, Fringe, The Following

Disney+: The Walking Dead, Loki, Dopesick, Raising Hope, Once Upon A Time, Malcolm In the Middle, American Housewife, My Name Is Earl, Ugly Betty, Cougar Town, X-Files, Prison Break, Burn Notice, Lost, White Collar 

TV2 Play: Ghosts (US), The Real Housewives of Beverly Hills, Resident Alien, Prodigal Son

Min favoritt-strømmetjeneste er HBO Max:

Superman & Lois, Last Week Tonight With John Oliver, Ghosts (UK - tilgjengelig med VPN satt til USA), Westworld, Young Sheldon, Peacemaker, Raised by Wolves, Roswell New Mexico, Smallville, The Middle, Chernobyl, Silicon Valley, The Big Bang Theory, The Mentalist, Fringe, Supernatural

Anonymkode: 2a0ab...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prime Video: The Boys, South Park, Upload, Smallville, 2 Broke Girls, The Mentalist, Chuck, Supernatural

Netflix: Stranger Things, Manifest, Snow Piercer, Locke & Key, Lucifer, After Life, The 100, Unbreakable Kimmy Schmidt, The Good Place, Dark, The Rain, Chilling Adventures of Sabrina

Viaplay: Seduced: Inside the NXIVM Cult, Saving Hope, Smallville, Haven, Fringe, The Following

Disney+: The Walking Dead, Loki, Dopesick, Raising Hope, Once Upon A Time, Malcolm In the Middle, American Housewife, My Name Is Earl, Ugly Betty, Cougar Town, X-Files, Prison Break, Burn Notice, Lost, White Collar 

TV2 Play: Ghosts (US), The Real Housewives of Beverly Hills, Resident Alien, Prodigal Son

Min favoritt-strømmetjeneste er HBO Max:

Superman & Lois, Last Week Tonight With John Oliver, Ghosts (UK - tilgjengelig med VPN satt til USA), Westworld, Young Sheldon, Peacemaker, Raised by Wolves, Roswell New Mexico, Smallville, The Middle, Chernobyl, Silicon Valley, The Big Bang Theory, The Mentalist, Fringe, Supernatural

Anonymkode: 2a0ab...a81

sett det meste her :) . har ikke hbo max og liker den heller ikke. Ugly betty er morsom, kan gjerne se den igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...