Gå til innhold

Hvis man setter på nye negler, blir det mye dritt under neglene da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man setter på nye negler, blir det ikke mye dritt (ikke bokstavelig talt) under neglene da? Jeg har vurdert å sette på negler, men jeg har "alltid" hatt kortklipt og jeg takler egentlig ikke å føle meg skitten under neglene 😅 Hva er deres erfaring dere med lange negler?

Anonymkode: 15065...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får lagt  gele på neglene en gang i måneden. Det gjør til at jeg kan ha lange negler, og jeg liker dem sånn.

Tror ikke de er mer uhygieniske enn mine ekte negler, som også var lange, men knakk tidvis til min store irritasjon.

Jeg tror mobiltelefonen er like uhygienisk som lange negler, men skjønner at om en jobber innen helse, så skal mann ikke ha lange negler. Det gjør forøvrig ikke jeg.

Anonymkode: 8cb48...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får lagt  gele på neglene en gang i måneden. Det gjør til at jeg kan ha lange negler, og jeg liker dem sånn.

Tror ikke de er mer uhygieniske enn mine ekte negler, som også var lange, men knakk tidvis til min store irritasjon.

Jeg tror mobiltelefonen er like uhygienisk som lange negler, men skjønner at om en jobber innen helse, så skal mann ikke ha lange negler. Det gjør forøvrig ikke jeg.

Anonymkode: 8cb48...a29

Ja, mobiltelefonen er en bakteriebombe, gjelder å tørke over den med desinfeksjon. Men hvis man tar på mobilen og så vasker hendene er man jo helt ren, men har man lange negler så kommer man vel ikke så godt til med vasken under neglene? Jeg har også lurt på hvordan det er med innføring av tampong med lange negler? 😅 Om det er ubehagelig å få en lang negl oppi der liksom

Anonymkode: 15065...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok bare enda en jetsettråd for å få frem meninger enkelte har her inne, som er helt i mot negler, mye sminke, den looken i det hele tatt

Anonymkode: a5cde...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke mer enn når man har korte negler. Så lenge man har normal hygiene er de enkle å holde rene (håndvask, neglbørste osv). Går fint å putte i tampong for min del, klarer å gjøre alt med lange negler (jobber i teknisk yrke). 

Anonymkode: 26695...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du bruker neglebørste når du vasker hendene.

Jeg får aldri skitt under mine. Heller motsatt, får mer skitt under når jeg har korte negler, er som om de lange neglene beskytter neglene mot å få skitt under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
Motelvibes skrev (57 minutter siden):

Nei. Du bruker neglebørste når du vasker hendene.

Jeg får aldri skitt under mine. Heller motsatt, får mer skitt under når jeg har korte negler, er som om de lange neglene beskytter neglene mot å få skitt under. 

Det er min opplevelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...