Gå til innhold

Asos


Hilde

Anbefalte innlegg

Har for første gang bestilt for over 200,- fra Asos, og jeg lurer litt på hvor lenge man må regne med å vente før man får pakken nå som den blir stoppet i tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, kanskje det? Får jeg den pakken gjennom uten å betale toll skal jeg bli veldig fornøyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Er det sånn å forstå at om man bestiller varer for under 200,- så slipper man toll?

:klø:

Når det gjelder klær ja. Andre varer kan ha andre restriksjoner som gjør at du må betale uansett hvor lite du bestiller for.

Ellers så har jeg lagt merke til at ASOS har vært vekke i en lengre periode. På et annet forum hørte jeg rykter om at noe hadde skjedd med lageret/varehuset deres. Er det noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte derfra i fjor høst/sommer og fikk klærne etter en liten uke selv om pakka ble stoppet i tollen og jeg betalte forenklet forelegg.

Så jeg vil tro noe annet er årsaken til at pakka di er så treig. Jul er en god forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lageret deres lå ved det oljelageret eller hva det var som eksploderte i London, og alt de hadde på lageret ble skadd.. Men de er oppe og går igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var endel kule støvletter der nå, men ikke mye annet... Hvor mye må jeg regne med å betale hvis støvlettene f.eks. koster 400-500 kroner? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så hadde pakken min forsvunnet i det britiske postsystemet, så jeg fikk refundert pengene. Og for en uke siden ringte et spedisjonsfirma her i Oslo meg og spurte når jeg hadde tenkt til å hente pakken min. "Å, den med julegaver i? Den kan dere nok bare sende i retur, den skulle vært på ville veier i England.." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt smykker,prisen inkludert porto ble 230,- eller noe rundt der. Slipper jeg unna da eller regnes portoen med??

Søren ta den politikken i Norge asså :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...