Gå til innhold

Eggdonasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har gjennomført eggdonasjon her og som vil dele erfaringer?

Hvilken klinikk valgte du og hvorfor?

På forhånd takk:)

Anonymkode: 34a34...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Vi har ikke gjennomført enda, men er i prosess. Vi er hos Medicus i Oslo. Så lenge man er litt oppsøkende selv (og det er man jo gjerne når man strever som vi gjør) opplever jeg dem som veldig gode. Vi valgte dem først og fremst på grunn av geografisk nærhet, og vi hadde heller ikke eggdonasjon i tankene da vi oppsøkte dem. Det er likevel det vi har landet på, da det er eneste mulighet for oss. 

Beklager at jeg ikke kan svare på opplevelse ved gjennomført prosess, men jeg så du ikke hadde fått noen svar, og tenkte at noe er bedre enn ingenting. Lykke til i prosessen. Spør gjerne mer dersom du har mer spesifikke spørsmål.

Anonymkode: 2aa9d...666

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 12.23):

Hei. Vi har ikke gjennomført enda, men er i prosess. Vi er hos Medicus i Oslo. Så lenge man er litt oppsøkende selv (og det er man jo gjerne når man strever som vi gjør) opplever jeg dem som veldig gode. Vi valgte dem først og fremst på grunn av geografisk nærhet, og vi hadde heller ikke eggdonasjon i tankene da vi oppsøkte dem. Det er likevel det vi har landet på, da det er eneste mulighet for oss. 

Beklager at jeg ikke kan svare på opplevelse ved gjennomført prosess, men jeg så du ikke hadde fått noen svar, og tenkte at noe er bedre enn ingenting. Lykke til i prosessen. Spør gjerne mer dersom du har mer spesifikke spørsmål.

Anonymkode: 2aa9d...666

Takk for svar! Jeg er så usikker på klinikk. Synes ikke medicus og spiren sin måte er grei rent moralsk. Det å betale for X antall embryo, jeg synes helt ærlig man bør få alle embryo og så får man heller være heldig eller uheldig med antall. 

Tenker litt på Danmark på grunn av prisen, men usikker på dette med fravær på jobb... mange ting å forholde seg til synes jeg. 

Masse lykke til og håper ventetiden deres blir kort!

Anonymkode: 34a34...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...