Gå til innhold

Du som farger brynene hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker RefectoCil Sensitive. Er allergisk mot hårfarge, så turte ikke å prøve brynsfarging før jeg ble anbefalt denne. Jeg har derfor ingen andre merker å sammenligne den med - men jeg er veldig fornøyd. Det eneste minuset for min del er at den ikke stainer huden noe særlig, med mindre jeg sitter med developer gel på i 30 min. Men de fleste vil vel ha en som IKKE stainer hud, så dette er jo bare en personlig preferanse. Ellers er produktet helt fantastisk, og jeg som allergiker er superfornøyd med at de har laget et alternativ til oss og! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offwhite
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sliter mest med påføringen på vipper, fargen setter seg ikke når jeg grer med en maskara børste så prøver å bruke salongteknikken bare med et og et øye av gangen og pensle vippene med øynene lukket og ha beskyttelsespad under øyet.

Lærte et bra triks på YouTube for å ta det av uten å få det i øyene, ta to bomullspadder/sminkefjernere og hold den ene på undersiden av overvippene og den andre padden på oversiden av overvippene sånn at du klemmer vippene mot hverandre og trekker de sakte ut fra vippene. Da beskyttes øynene og huden! Tørre pads først for å få vekk den flytende overflødige fargen også to våte pads men hvor du har klemt ut vannet etterpå for å vaske ordentlig. 

Anonymkode: 8c7ad...d2d

Det er sånn jeg gjør også, men klarer å dytte det inn på øynene likevel på ett eller annet vis. Men påføringen er grei synes jeg, bruker mascara kost (fra kolokrem) å påfører tykke lag, så det nesten tynger vippene ned for å sikre at flest hår blir tatt. Ta av med tørre pads går fint, men ikke med fuktige det er da jeg dytter det rett inn på øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Depend. Tar den på med bomullspinne, og fjerner med en annen bomullspinne det som renne litt når jeg tar den på. Det tar en, to tre. Sitter i 15 minutt, varer i 3-4 uker.

Anonymkode: d5458...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Refectocil fungerer veldig bra! Holder lenge men farger av på huden, så viktig å være ryddig når en påfører :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...