AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har en liten hobby. Liker å bygge byggesett. Liker prosjekter som gjerne går over minimum noen timer, og hvor ferdigproduktet egner seg til å stå fremme. Noen andre her som driver med det samme? Handler i hovedsak på Forskerfabrikken, Kvalitetstid og noe fra Gamezone faktisk. Andre tips? Anonymkode: de9e2...1c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Bygger lego jeg😁 Anonymkode: df5dd...332 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #3 Del Skrevet 13. oktober 2022 mhm vet ikke jeg har noen sett med Marklin modelljernbane som er morsomme kan anbefales til andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg og mannen bygger Gundam-figurer. Vi kjøper settene på Outland. 😄 Anonymkode: f9243...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Del Skrevet 13. oktober 2022 Mannen og jeg bygde naust selv siste året 😄 kan anbefales.. tidenes byggesett fra start til slutt.. Anonymkode: 09cd7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg bygger små dukkehusrom. https://www.margaretha.no/miniatyrrom Selve rommene er ikke så kompliserte, men jeg liker å lage alle småtingene inni det. Vet ikke om så mange norske butikker som selger dem, bare den i linken og CC hobby, men jeg har kjøpt en del fra Wish og Aliexpress. Anonymkode: 90aee...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå