menhva Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hei, Jeg ønsker å legge kort for noen av dere i kveld. Legg igjen kommentar med ditt spørsmål under her, så svarer jeg de jeg klarer i løpet av kvelden. Om jeg ikke rekker så mange i kveld så kommer jeg tilbake om en dag eller ei uke og svarer på flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Vil han fri i år? Anonymkode: 525bb...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 Blir det noe mellom meg og han jeg tenker på? Har han følelser for meg? Takk! Anonymkode: 17d43...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 Spørsmål: Når klarer jeg å åpne mitt tredje øye (hvis noengang) ? ❤️ Anonymkode: 9629b...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Del Skrevet 12. oktober 2022 Får jeg han jeg vil ha? Anonymkode: 011fc...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kommer jeg til å finne kjærligheten i nærmeste fremtid? Anonymkode: d5bfd...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kommer jeg til å klare å fullføre en utdanning før jeg fyller 35? Anonymkode: 240b4...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #8 Del Skrevet 12. oktober 2022 Lyver sjefen min til meg? Anonymkode: 4734e...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
menhva Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Blir det noe mellom meg og han jeg tenker på? Har han følelser for meg? Takk! Anonymkode: 17d43...cf3 Jeg får opp at dette er ett forholdsvis nytt forhold. Kortene sier at du skal ta der rolig og ta tiden til hjelp, ikke forhast noe, men se hvordan ting utvikler seg etterhvert som dere blir bedre kjent med hverandre. Alt skjer med perfekt timing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #10 Del Skrevet 12. oktober 2022 Gjerne Blir det en flørt med han jeg har i tankene?🌸 Anonymkode: 0f822...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #11 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kommer jeg til å få en jobb jeg vil trives i? Når vil dette i så fall skje? Anonymkode: 50dca...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
menhva Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spørsmål: Når klarer jeg å åpne mitt tredje øye (hvis noengang) ? ❤️ Anonymkode: 9629b...a98 Jeg får opp at før du klarer å åpne ditt tredje øye, så må du velge å følge din egen vei. Nå står du i ett veiskille og er usikker på hvilken vei du skal gå. Stol på ditt indre og din magefølelse og velg det som er rett for deg, kun for deg selv. Jeg får opp at det vil være mulig for deg å oppnå det du ønsker spirituelt om du følger ditt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #13 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kommer jeg til å finne meg en kjæreste snart?Er det i såfall med han jeg håper og tror det er? Anonymkode: 18951...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #14 Del Skrevet 12. oktober 2022 menhva skrev (12 minutter siden): Jeg får opp at dette er ett forholdsvis nytt forhold. Kortene sier at du skal ta der rolig og ta tiden til hjelp, ikke forhast noe, men se hvordan ting utvikler seg etterhvert som dere blir bedre kjent med hverandre. Alt skjer med perfekt timing. Takk, vi har kjent hverandre i 5 år, flørter og styrer på, uten at det blir mer. Mem det du sier om tid, er en gjenganger og det andre tarotlesere sier, med tiden, når tiden er inne, det tar tid. Anonymkode: 17d43...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #15 Del Skrevet 12. oktober 2022 menhva skrev (5 minutter siden): Jeg får opp at før du klarer å åpne ditt tredje øye, så må du velge å følge din egen vei. Nå står du i ett veiskille og er usikker på hvilken vei du skal gå. Stol på ditt indre og din magefølelse og velg det som er rett for deg, kun for deg selv. Jeg får opp at det vil være mulig for deg å oppnå det du ønsker spirituelt om du følger ditt hjerte. Oi, det var et kryptisk og vanskelig svar! Ble ikke så mye klokere, da jeg ikke helt forstår hva du mener med å "gå min egen vei". Men tusen takk for at du tok deg tida. ❤️ Anonymkode: 9629b...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
menhva Skrevet 12. oktober 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kommer jeg til å klare å fullføre en utdanning før jeg fyller 35? Anonymkode: 240b4...aba Jeg får opp at du flykter fra ansvar og forpliktelser, du har innerst inne egentlig ikke lyst til å ta tak i problemet. Men noen ganger må man bare bite i det sure eplet og møte problemet. For å klare dette må du ta tak i problemet og finne ut hva du kan gjøre for å organisere ting rundt deg slik at du kan fullføre oppgaven du ønsker å fullføre. Midt oppi alt hardt arbeid det vil kreve for å oppnå ønsket ditt, så må du ikke glemme hvor stort potensiale du har og hvilke ubegrensede muligheter du har inni deg. Skriv ned affirmasjoner som kan hjelpe deg med å holde deg på rett kurs. Lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #17 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hvor vil jeg finne min neste kjæreste? Og hvilke karaktertrekk har han? Hilsen kvinne 35 Anonymkode: 55829...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #18 Del Skrevet 12. oktober 2022 Vil jeg noen sinne få en kjæreste igjen? Anonymkode: 5415c...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #19 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hva har jeg i magen? Anonymkode: 4e556...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #20 Del Skrevet 12. oktober 2022 Kommer jeg til å bytte jobb? Anonymkode: 3e294...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå