AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har prøvd en behandling på salong, da med maks 0,5 er jeg ganske sikker på. Var forsåvidt fornøyd med denne ene behandlingen, men lurer litt på å kjøpe noe til hjemmebruk om jeg fortsetter å få grei effekt. Men jeg lurte på om noen har forsøkt denne eller tilsvarende? Nålene er 0,25-0,5. https://www.lindajohansen.no/no-no/produkt/the-skin-firmer/ Anonymkode: b0b88...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hm nei har ikke prøvd den og syns den var ekstremt overpriset. Jeg har en Dr. Pen som kosta 800 kr eller noe Anonymkode: a5206...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hm nei har ikke prøvd den og syns den var ekstremt overpriset. Jeg har en Dr. Pen som kosta 800 kr eller noe Anonymkode: a5206...5ff Har kikket litt på Dr.Pen, men den får så variable og ganske dårlige reviews…. hvor lenge har du hatt din/brukt den? På norske nettsider koster den 2500 🤷♀️ Anonymkode: b0b88...b0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kikket litt på Dr.Pen, men den får så variable og ganske dårlige reviews…. hvor lenge har du hatt din/brukt den? På norske nettsider koster den 2500 🤷♀️ Anonymkode: b0b88...b0c Hatt min i noen år. Brukte den et års tid hver 6 uke, kan ikke si jeg så noe vesentlig forskjell men den bidrar hvertfall til at serumer trekker seg bedre inn. Nå bruker jeg en gang i blandt med EGF serum. Ikke kjøp fra norsk side. Det er bare mellommenn som tar ekstrem profitt. Du får den ekte dr pen fra fabrikken på ebay og amazon Anonymkode: a5206...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå