Gå til innhold

Vektreduksjonspiller fra helsekosten

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

Vet du om noen vektreduksjonspiller fra helsekosten? En venninne snakket om noen man fikk kjøpt der i grønn eske, husket ikke hva de het. Mente man tok av seg av dem. Noen som kjenner til dem? Hun sa også at man måtte ta dobbelt dose av det som står på pakken. Kiloene bare renner av:) hehe.

ps, kun interessert i å høre om noen har hørt om dem, ikke hvor forferdelig det er med slike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det kan være krom hun mener? Eventuelt epleeddik med krom?

Har ikke prøvd de selv, men mener jeg har sett en slik pakke som passer til beskrivelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke epleedikk gir så mye vektnedgang, jeg leste noe forsking på det der en gang. Det er sunt, men tror nok ikke folk gikk ned så mye.

Hadde jo vært artig om det fantes en slik magisk pille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig, syns det er litt rart. Er tilhenger av sunn mat og morsjon!

Forsett med det :)

Kun to piller som har dokumentert effekt ved vektreduksjon og de er reseptbelagte. Penger ut av vindet stort sett alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skremmende med alle disse pillene som skal gi magiske resultater jeg. Og piller som hindrer opptaket av fett fra maten? Vi trenger faktisk fett - de gode fettsyrene er livsnødvendige, vi kan da ikke stoppe tilførselen av disse? Tror folk er helt på styr jeg.

Er man for feit så er det fordi man spiser feil og bruker kroppen for lite, og da må man endre på det da vel?

(Forøvrig er det farligere å være tynn og i dårlig form enn å være litt overvektig men i god form - vekten alene er ingen indikator for hvorvidt man er i faresonen for sykdommer eller ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...