Gå til innhold

Kan det være tegn fra avdød?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan det være en annen person som røykte? 

Anonymkode: e6a0d...73d

Nei, ikke som jeg vet om

Anonymkode: 5eb1a...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om det hadde vært en lukt som egentlig ikke var der, så burde jeg kjenne den overalt og ikke i kun et rom. Kjenner ikke lukten andre steder. Forbinder heller ikke den personen som døde med sigarettrøyk da vedkommende sluttet å røyke flere år før dødsfallet. Derfor jeg lurte på om evt avdød kan gi tegn på den måten. Røyket ganske mye før i tiden, men er ikke røyklukt som stikker seg ut som minner fra den tiden heller.

Vi bor såppas landlig til at her er det ingen som går forbi. Kjenner lukten nå i skrivende stund også i dette rommet. Kunne jo selvfølgelig vært en creepy person som snek utenfor hudveggen her, så gikk ut og sjekket for sikkerhetsskyld, men her er det ingen.

Du kan jo kanskje prøve å be om et mer spesifikt tegn?

Anonymkode: e8f5a...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du dødd selv? Og hvordan dør man på en traumatisk? Jeg har rødt hår, da har jeg vel ingen sjel?

Anonymkode: 24988...0e3

Du har en sjel, og du har et voldsomt temperament. Moren din har det ikke å greit for tiden, foreslår at du ringer henne i morgen ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker det er mulig. Det finnes ikke noe bevis på at det er umulig. Så viss du får en god følelse av å tenke på at denne personen fortsatt er med deg, så synes jeg du skal tro at det er sånn og glede deg over det. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har en sjel, og du har et voldsomt temperament. Moren din har det ikke å greit for tiden, foreslår at du ringer henne i morgen ❤️

Hun er død, hvordan kan jeg ringe til sjelen hennes? Hun har ikke rødt hår, det har jeg arvet fra min far

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare du som lukter sigarettrøyk eller flere i familien? Og du er sikker på at et av barna ikke smugrøyker? Eller muligens mannen din?

Om det kun er du som lukter det så kan det være du har lukt-hallusiasjoner. https://www.healthline.com/health/phantosmia#:~:text=Phantosmia is a condition that,others have it in both. 

Karaoken gir kanskje beskjed om at den trengs å lades opp? Noen elektroniske apparater kan leve sitt eget liv, uten at det er noen involvert. 

Du kan velge å tro det er den avdøde som ønsker kontakt, det er opp til deg. Men det er ingen på KG som kan besvare det spørsmålet. Men om du tror på sånt så kan du jo kontakte et medium. Tenkte du at et medium ville svare på tråden din? Du kan ikke stole på svar fra fremmede på et forum. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen kan slite med å “gå over” på andre siden om de dør på en traumatisk. Det er ikke alle som vet at vi hr en sjel som lever videre, og da kan de bli forvirret og ikke skjønne at de er døde og at det er meningen at de skal videre. 

Men siden det skjer så lang tid etterpå, er personen nok bare innom for å si hei. Tiden fungerer ikke slik som den gjør her for oss når vi reiser videre, så det er faktisk ofte at det tar litt tid før de stikker innom. ❤️

Når det gjelder skeptikerne her inne, så ville jeg bare ignorert det. Vi kan tross alt ikke klandre dem, jeg trodde heller ikke på slikt før jeg opplevde ting selv. Det er vanskelig for folk å lære om man ikke får bevis. Trist at så mange går rundt og ikke vet at vi alle har en sjel egentlig, men mange vil snu når de trolig én dag får enda klarere tegn enn det du har fått nå. 😊

Det du skriver om at personen i så fall kun er innom for å si hei, det stemmer nok hvis det er sånn. Er kun nå de siste to dagene det har vært sånn. Kjenner fortsatt litt sigarettlukt på dette ene rommet, men karaokemaskinen har det ikke vært noe mer med.

Velger å ignorere sånne folk her inne ja, og bruker ikke tid på å svare mer. Noen er lite åpne for alt som ikke kan bevises. Det får de bare være, men synd det ikke går an å respektere de med et annet syn av den grunn. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykende gjennferd som har sluttet å røyke før de døde, som åpenbart også er opptatt av karaoke, det finnes IKKE!!

Men dette vet vi, mennesker både ser og hører mennesker som ikke eksisterer, psykologien diagnoserer dem også og i de mest alvorlige tilfellene tvangsinnlegges også mennesker som ser og hører stemmer som ikke eksisterer.

Oppsøke lege, dette kan rett medisinering kombinert med terapi hjelpe deg med. Ikke et sunnhetstegn at du åpenbart er i ferd med å utvikle noe som kan forverres nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (2 minutter siden):

Er det bare du som lukter sigarettrøyk eller flere i familien? Og du er sikker på at et av barna ikke smugrøyker? Eller muligens mannen din?

Om det kun er du som lukter det så kan det være du har lukt-hallusiasjoner. https://www.healthline.com/health/phantosmia#:~:text=Phantosmia is a condition that,others have it in both. 

Karaoken gir kanskje beskjed om at den trengs å lades opp? Noen elektroniske apparater kan leve sitt eget liv, uten at det er noen involvert. 

Du kan velge å tro det er den avdøde som ønsker kontakt, det er opp til deg. Men det er ingen på KG som kan besvare det spørsmålet. Men om du tror på sånt så kan du jo kontakte et medium. Tenkte du at et medium ville svare på tråden din? Du kan ikke stole på svar fra fremmede på et forum. 

Det er kun meg og min 5 åring i huset, så nei, får virkelig ikke tro at h*n har vært og kjøpt røyk og sitter og smugrøyker enda😂

Vet at det kan være naturlige forklaringer på dette som nå har skjedd, og det er som sagt noe aller klarer å tenke seg til hvis man går mot det som er beviselig.

Startet ikke denne tråden for å få et klart svar på hva dette var som jeg kan stole på, eller selv tenker at dette er et bevis på at familiemedlemmet er tilstede. Er ikke helt blåst i hodet og har levd noen år. Men synes alt som har skjedd er merkelig og det blir sett på som tegn i den alternative verden, og synes det derfor interessant å høre andres meninger/erfaringer fra andre som tror på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (2 minutter siden):

Røykende gjennferd som har sluttet å røyke før de døde, som åpenbart også er opptatt av karaoke, det finnes IKKE!!

Men dette vet vi, mennesker både ser og hører mennesker som ikke eksisterer, psykologien diagnoserer dem også og i de mest alvorlige tilfellene tvangsinnlegges også mennesker som ser og hører stemmer som ikke eksisterer.

Oppsøke lege, dette kan rett medisinering kombinert med terapi hjelpe deg med. Ikke et sunnhetstegn at du åpenbart er i ferd med å utvikle noe som kan forverres nå.

Vet det meste om psykologi og diagnoser, så bare spør hvis det er noe du lurer på ellers. Men da kan vi opprette en ny tråd ang det, ikke sant?

Ikke forsøple denne tråden med diagnoser av andre. Da rapporterer jeg neste gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis jeg skal gi deg min oppriktige mening om ditt spørsmål så tenker jeg:  Nei, det var ikke et spøkelse, spøkelser finnes ikke.

Anonymkode: cb55e...f9c

Og det mener du fordi du vet ingenting om dette men bare MÅ dra noe ut av rævva fordi det store egoet ditt ikke kan la være. Det eneste svaret er ikke "ja" på spørsmålet heller. Ts spør folk med faktisk erfaring innen dette feltet, ikke sånne kranglefanter som deg som ikke har snøring på dette i det hele tatt.

For å svare på ts' spørsmål: Jeg har ikke så mye erfaring med dette, men jeg har gjort en del telepatisk dyrekommunikasjon, og også oppfattet avdøde mennesker noen ganger. Jeg har også kommunisert med døde dyr. Min erfaring er at avdøde vil vise deg noe som er typisk for dem for at du skal kjenne dem igjen. Eller de kan gjøre noe for å hinte om noe som kan være viktig for deg eller dem. F.ex. oppfattet jeg en avdød som ville formidle til kjæresten sin at han måtte være snillere med seg selv. Da jeg fortalte det, fortalte han at han har et treningsapparat som han bruker på max styrke, og at dette var blitt skrudd ned på en et par ganger, uten at noen i huset hadde gjort det. Denne mannen har MS. Han hadde mistanke allerede om at hun snakket til han, men ville ikke si det til meg fordi han var redd for at jeg skulle tro han var gal. Men hun prøvde veldig hardt å få kontakt med han, jeg oppfattet personligheten hennes og alt, uten å noen gang ha møtt henne.
Man kan selvsagt ikke si med sikkerhet at det var henne, på samme måte som man ikke kan si med sikkerhet at det er bestefaren din som gjør disse tingene. Men han føles veldig omsorgsfull for meg, som om han føler han har et ansvar for noen i det huset og gjerne skulle vært der med dere. Det er min uinviterte, korte "reading" av han. Jeg er bare amatør, så ta alt jeg sier med en klype salt.

Den med elektriske ting er forresten klassisk, når noe er tomt for strøm og fortsatt slår seg på så kan det godt være aktivitet fra en avdød. Røyklukt er også en klassisk ting som man kan oppleve om avdøde røykte, og det kan være hans måte å si at det er han. Det har ikke noen ting å si om han sluttet å røyke før han døde, røykingen er fortsatt noe som var typisk for han.

Anonymkode: 3a1ef...e6f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som skrev over, jeg støtter forresten også det noen sier her, at denne personen har vært innom for å si hei. Oppfatter ikke dette som "spøkelse" eller noe som henger igjen på noen måte, med mindre det er mye aktivitet over tid som er plagsom.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du har ingen sjel, nei. I likhet med alle oss andre.

Anonymkode: f6aad...5c3

Alle mennesker har en sjel. Vi er ånd, sjel og kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tvillingsjel said:

Alle mennesker har en sjel. Vi er ånd, sjel og kropp.

Hva er forskjellen på ånd og sjel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ting til. Tenker også på hvorfor det var akkurat karaokemaskinen som startet av seg selv tre ganger. På den sitter det også en mikrofon. TS.

Meg som skrev over igjen. Det er barnet ditt sin maskin? Jeg tenker at det er et elektrisk apparat som han fant ut at han kunne bruke, så det kan være tilfeldig. Kan også være at han forsøker å formidle noe til barnet ditt eller om barnet ditt. Som sagt, denne omsorgen oppfatter jeg, det kan være for barnet ditt også, at han forsøker å uttrykke det. Det er som en moderlig omsorg. At han var interessert i barna dine og gjerne skulle vært der for dem. Jeg blir helt overveldet av følelser her jeg sitter, det er så trist at han er borte, det er som om dette ikke skulle skjedd. Men han er altså ikke borte selv om han helst skulle vært der fysisk. Det er i alle fall en ting jeg kan si med nesten 100% sikkerhet, vi møter dem igjen kjære deg :hjerte:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og det mener du fordi du vet ingenting om dette men bare MÅ dra noe ut av rævva fordi det store egoet ditt ikke kan la være. Det eneste svaret er ikke "ja" på spørsmålet heller. Ts spør folk med faktisk erfaring innen dette feltet, ikke sånne kranglefanter som deg som ikke har snøring på dette i det hele tatt.

For å svare på ts' spørsmål: Jeg har ikke så mye erfaring med dette, men jeg har gjort en del telepatisk dyrekommunikasjon, og også oppfattet avdøde mennesker noen ganger. Jeg har også kommunisert med døde dyr. Min erfaring er at avdøde vil vise deg noe som er typisk for dem for at du skal kjenne dem igjen. Eller de kan gjøre noe for å hinte om noe som kan være viktig for deg eller dem. F.ex. oppfattet jeg en avdød som ville formidle til kjæresten sin at han måtte være snillere med seg selv. Da jeg fortalte det, fortalte han at han har et treningsapparat som han bruker på max styrke, og at dette var blitt skrudd ned på en et par ganger, uten at noen i huset hadde gjort det. Denne mannen har MS. Han hadde mistanke allerede om at hun snakket til han, men ville ikke si det til meg fordi han var redd for at jeg skulle tro han var gal. Men hun prøvde veldig hardt å få kontakt med han, jeg oppfattet personligheten hennes og alt, uten å noen gang ha møtt henne.
Man kan selvsagt ikke si med sikkerhet at det var henne, på samme måte som man ikke kan si med sikkerhet at det er bestefaren din som gjør disse tingene. Men han føles veldig omsorgsfull for meg, som om han føler han har et ansvar for noen i det huset og gjerne skulle vært der med dere. Det er min uinviterte, korte "reading" av han. Jeg er bare amatør, så ta alt jeg sier med en klype salt.

Den med elektriske ting er forresten klassisk, når noe er tomt for strøm og fortsatt slår seg på så kan det godt være aktivitet fra en avdød. Røyklukt er også en klassisk ting som man kan oppleve om avdøde røykte, og det kan være hans måte å si at det er han. Det har ikke noen ting å si om han sluttet å røyke før han døde, røykingen er fortsatt noe som var typisk for han.

Takk for svar, og alle andre som kommer med interessante svar her❤️

Det er ikke bestefaren min jeg tenker på som familiemedlem i dette tilfellet. Har aldri vært spesielt nær noen av mine bestefedre. Men det kan jo være det er en av de to. Når jeg tenker meg om, så tror jeg begge de røyket til siste slutt. Var barn når de døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk for svar, og alle andre som kommer med interessante svar her❤️

Det er ikke bestefaren min jeg tenker på som familiemedlem i dette tilfellet. Har aldri vært spesielt nær noen av mine bestefedre. Men det kan jo være det er en av de to. Når jeg tenker meg om, så tror jeg begge de røyket til siste slutt. Var barn når de døde.

Nå trodde faktisk jeg at du skrev at det var bestefaren din, det var derfor jeg skrev det. Kan være noen helt andre, men det var det jeg så for meg, kanskje fordi jeg trodde jeg leste det. Jeg er altså ingen ekspert, så ingen overraskelse om det var feil altså. Det trenger ikke være bestefaren din fordi jeg skrev det altså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå trodde faktisk jeg at du skrev at det var bestefaren din, det var derfor jeg skrev det. Kan være noen helt andre, men det var det jeg så for meg, kanskje fordi jeg trodde jeg leste det. Jeg er altså ingen ekspert, så ingen overraskelse om det var feil altså. Det trenger ikke være bestefaren din fordi jeg skrev det altså. 

Ok, da skjønner jeg.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Meg som skrev over igjen. Det er barnet ditt sin maskin? Jeg tenker at det er et elektrisk apparat som han fant ut at han kunne bruke, så det kan være tilfeldig. Kan også være at han forsøker å formidle noe til barnet ditt eller om barnet ditt. Som sagt, denne omsorgen oppfatter jeg, det kan være for barnet ditt også, at han forsøker å uttrykke det. Det er som en moderlig omsorg. At han var interessert i barna dine og gjerne skulle vært der for dem. Jeg blir helt overveldet av følelser her jeg sitter, det er så trist at han er borte, det er som om dette ikke skulle skjedd. Men han er altså ikke borte selv om han helst skulle vært der fysisk. Det er i alle fall en ting jeg kan si med nesten 100% sikkerhet, vi møter dem igjen kjære deg :hjerte:

Det du skriver om omsorg og moderlig omsorg stemmer bra. Det var min mor. Hun døde brått, og fikk heller ikke tatt farvel med sine barnebarn.

Tenker også på at det var merkelig at dette skulle skje nå da jeg diskuterte med min kjæreste. Hun var alltid den som var der i alle mine vanskelige stunder med han.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (1 time siden):

Cisco skrev (59 minutter siden):

Du burde legges inn på galehus. 

Dere to burde ta en sjekk selv. Den første har jeg sett svare frekt flere ganger. Virker som du selv har noen diagnoser og er slem mot dem rundt deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...