AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Vil først si at jeg ikke ønsker at dette skal bli en diskusjonstråd hvorvidt det finnes noe overnaturlig eller ei. Har nå i et par dager kjent sigarettrøyk i huset på kveldene. Det er ingen her som røyker, og vi har heller ingen naboer i nærheten. Samtidig så har vi også siden i går kveld opplevd tre ganger at en oppladbar karaokemaskin som tilhører yngstebarnet plutselig har startet av seg selv. Hører stemmen og lyden som normalt kommer når det slås på, og det står og blinker en stund. Dette til tross for at det er tomt før strøm og vi finner ikke laderen. Ingen som er i nærheten da det har skjedd heller. For snart et år siden så mistet vi et nært familiemedlem. Vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde, men røyket i mange år før det. Har jo et lite håp om at det kan være et tegn fra vår nærmeste familiemedlem. Men ville det da vært i form av sigarettrøyk når vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde? Anonymkode: 5eb1a...516 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Vi skal ikke diskutere hvorvidt det finnes noe overnaturlig eller ei?. Ok da er det jo bare ett svar man kan gi: Så klart det er spøkelset til ditt familie medlem som sier hei❤️ Anonymkode: cb55e...f9c 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi skal ikke diskutere hvorvidt det finnes noe overnaturlig eller ei?. Ok da er det jo bare ett svar man kan gi: Så klart det er spøkelset til ditt familie medlem som sier hei❤️ Anonymkode: cb55e...f9c Henviser til spørsmålet mitt på slutten. Naturlige årsaker er noe alle kan tenke seg til og spekulere i, også jeg, og det er derfor ikke interessant. Anonymkode: 5eb1a...516 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Henviser til spørsmålet mitt på slutten. Naturlige årsaker er noe alle kan tenke seg til og spekulere i, også jeg, og det er derfor ikke interessant. Anonymkode: 5eb1a...516 Hvis jeg skal gi deg min oppriktige mening om ditt spørsmål så tenker jeg: Nei, det var ikke et spøkelse, spøkelser finnes ikke. Anonymkode: cb55e...f9c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg skal gi deg min oppriktige mening om ditt spørsmål så tenker jeg: Nei, det var ikke et spøkelse, spøkelser finnes ikke. Anonymkode: cb55e...f9c Det var som sagt ikke spørsmålet mitt. Vær så snill og les hva jeg skriver. Anonymkode: 5eb1a...516 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 Svaret på spørsmålet ditt er nei. Anonymkode: c734c...a99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 Så trist hvis denne personen tilbringer etterlivet med å gå rundt i din stue å røyke 😆Må jo være i et slags helvete denne personen da. Det finnes ikke spøkelser. Når vi dør er det dessverre slutt. Men, forstår at det kan være godt å tro noe annet. Anonymkode: 180df...aa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 11. oktober 2022 #8 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vil først si at jeg ikke ønsker at dette skal bli en diskusjonstråd hvorvidt det finnes noe overnaturlig eller ei. Har nå i et par dager kjent sigarettrøyk i huset på kveldene. Det er ingen her som røyker, og vi har heller ingen naboer i nærheten. Samtidig så har vi også siden i går kveld opplevd tre ganger at en oppladbar karaokemaskin som tilhører yngstebarnet plutselig har startet av seg selv. Hører stemmen og lyden som normalt kommer når det slås på, og det står og blinker en stund. Dette til tross for at det er tomt før strøm og vi finner ikke laderen. Ingen som er i nærheten da det har skjedd heller. For snart et år siden så mistet vi et nært familiemedlem. Vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde, men røyket i mange år før det. Har jo et lite håp om at det kan være et tegn fra vår nærmeste familiemedlem. Men ville det da vært i form av sigarettrøyk når vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde? Anonymkode: 5eb1a...516 Kan besvares med ett ord: NEI. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #9 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var som sagt ikke spørsmålet mitt. Vær så snill og les hva jeg skriver. Anonymkode: 5eb1a...516 Ok, tror faktisk at det kan være jesus som er på besøk. dessverre ikke ditt familie medlem denne gangen 😕 Er det sånn diskusjon du vil ha? 😂 Anonymkode: cb55e...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #10 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så trist hvis denne personen tilbringer etterlivet med å gå rundt i din stue å røyke 😆Må jo være i et slags helvete denne personen da. Det finnes ikke spøkelser. Når vi dør er det dessverre slutt. Men, forstår at det kan være godt å tro noe annet. Anonymkode: 180df...aa1 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, tror faktisk at det kan være jesus som er på besøk. dessverre ikke ditt familie medlem denne gangen 😕 Er det sånn diskusjon du vil ha? 😂 Anonymkode: cb55e...f9c Det dummeste jeg kunne gjøre var å skrive om et sånt tema her på KG. Tydeligvis fjortiser som svarer, og som enda ikke har lært seg å lese. Anonymkode: 5eb1a...516 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Del Skrevet 11. oktober 2022 Ingen kan si sikkert at det du opplever ikke er noe tegn. så det kan være.. eller ikke.. Alle kan kun svare av egen tro, kke tro, opplevelser, eller totsa fornektelse av oppleveleser, eller ingen opplevelser, Selv ser jeg opplvever og blir advardt hele tidn, selv om jeg ikke vet hva hva det betyr alltid, har det reddet livet nmtt utallige ganger, senest i går da rådyr løp over veien, så ja. Anonymkode: e652e...b56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #12 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vil først si at jeg ikke ønsker at dette skal bli en diskusjonstråd hvorvidt det finnes noe overnaturlig eller ei. Har nå i et par dager kjent sigarettrøyk i huset på kveldene. Det er ingen her som røyker, og vi har heller ingen naboer i nærheten. Samtidig så har vi også siden i går kveld opplevd tre ganger at en oppladbar karaokemaskin som tilhører yngstebarnet plutselig har startet av seg selv. Hører stemmen og lyden som normalt kommer når det slås på, og det står og blinker en stund. Dette til tross for at det er tomt før strøm og vi finner ikke laderen. Ingen som er i nærheten da det har skjedd heller. For snart et år siden så mistet vi et nært familiemedlem. Vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde, men røyket i mange år før det. Har jo et lite håp om at det kan være et tegn fra vår nærmeste familiemedlem. Men ville det da vært i form av sigarettrøyk når vedkommende sluttet å røyke noen år før h*n døde? Anonymkode: 5eb1a...516 Det er fra hva jeg forstår ikke uvanlig at noen oppfatter energier fra avdøde via lukt. Kjenner alle i huset den samme lukten? Det er jo ikke så nøye hva det er, det kan jo ikke bevises, men hva dere tenker det er. Det kan jo være en fin tanke at noen følger med. Du kan jo øve deg med intuisjonen om du plukker opp noe mer/noe som kommuniseres. Man kan visstnok snakke høyt til dem og kjenne etter om man hører noe svar inni seg. Finnes masse podcaster og sånn om temaet. Anonymkode: 72e1b...91c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #13 Del Skrevet 11. oktober 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Så trist hvis denne personen tilbringer etterlivet med å gå rundt i din stue å røyke 😆Må jo være i et slags helvete denne personen da. Det finnes ikke spøkelser. Når vi dør er det dessverre slutt. Men, forstår at det kan være godt å tro noe annet. Anonymkode: 180df...aa1 Denne kommentaren synes jeg du kunne ha spart deg for. Anonymkode: 085c6...a05 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #14 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det dummeste jeg kunne gjøre var å skrive om et sånt tema her på KG. Tydeligvis fjortiser som svarer, og som enda ikke har lært seg å lese. Anonymkode: 5eb1a...516 Ok, jeg leste. Det er ganske normalt at man tar opp igjen røykingen etter man dør. Det kan til tider være kjedelig i etterlivet og sigaretter hjelper spøkelsene slappe av. Så ja det er stor kjangs at nettopp dette er spøkelse fra ditt avdøde familiemedlem. Anonymkode: cb55e...f9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #15 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, jeg leste. Det er ganske normalt at man tar opp igjen røykingen etter man dør. Det kan til tider være kjedelig i etterlivet og sigaretter hjelper spøkelsene slappe av. Så ja det er stor kjangs at nettopp dette er spøkelse fra ditt avdøde familiemedlem. Anonymkode: cb55e...f9c God humor skal du ikke skryte på deg. Finn på noe bedre nå, istesteden for å sabotere andres tråder. Respekter ønsket jeg fikk ganske tydelig fram i HI. På forhånd takk. Anonymkode: 5eb1a...516 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #16 Del Skrevet 11. oktober 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fra hva jeg forstår ikke uvanlig at noen oppfatter energier fra avdøde via lukt. Kjenner alle i huset den samme lukten? Anonymkode: 72e1b...91c Dersom man kjenner lukter som ikke er der ville jeg tatt en undersøkelse hos legen, det kan tyde på hjernesvulst i verste fall. TS, selvfølgelig er det ikke et tegn. Anonymkode: 24988...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #17 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er fra hva jeg forstår ikke uvanlig at noen oppfatter energier fra avdøde via lukt. Kjenner alle i huset den samme lukten? Det er jo ikke så nøye hva det er, det kan jo ikke bevises, men hva dere tenker det er. Det kan jo være en fin tanke at noen følger med. Du kan jo øve deg med intuisjonen om du plukker opp noe mer/noe som kommuniseres. Man kan visstnok snakke høyt til dem og kjenne etter om man hører noe svar inni seg. Finnes masse podcaster og sånn om temaet. Anonymkode: 72e1b...91c Har ikke fått spurt noen andre om lukten. Nå siste døgnet så har det kun vært meg og yngstebarnet her. Ja synes det er en fin tanke om avdøde faktisk fortsatt er med oss. Anonymkode: 5eb1a...516 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #18 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom man kjenner lukter som ikke er der ville jeg tatt en undersøkelse hos legen, det kan tyde på hjernesvulst i verste fall. TS, selvfølgelig er det ikke et tegn. Anonymkode: 24988...0e3 Det er ikke hjernesvulst. Ellers takk for råd. Anonymkode: 5eb1a...516 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #19 Del Skrevet 11. oktober 2022 Jeg tror absolutt det er tegn ts. Jeg har fått mange tegn selv fra avdøde familiemedlemmer. Jeg har også kjent røyklukt noen ganger. Da vet jeg hvem som er på besøk hos meg. Jeg kaller ikke dette for spøkelser, men tegn fra en avdød ❤️ Anonymkode: 1d16f...770 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #20 Del Skrevet 11. oktober 2022 TS: Du startet denne tråden på et diskusjonsforum. Er det eneste akseptable svaret på spørsmålet ditt "ja"? Anonymkode: cc2e6...6bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå