Gå til innhold

Beste antiage hudpleierutine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fuktighet er viktig for å motvirke rynker. A vitamin og e vitamin er viktig. Kremer hm ville ha gått for en krem som trekker seg raskt inn i huden pluss enten en serum eller olje under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør dere konkret morgen- og kveldsrutine? Går dere i salong også?

Hilsen straks 50, 

(Bruker clearasil på kvelden, gammel vane, alltid hatt sorte prikker og tendens til kviser, dusjsåpe på morgenen, og cosmica fuktighetskrem natt og dag, ikke noe mer, men har begynt å få mer hengende hud +  tynnere hud på halsen, pluss selvsagt mer linjer rundt øyne og noen små pigmentflekker på håndbaken og tinning. Derfor lurer jeg på om jeg bør avansere litt hudpleierutinen. Bruker solfaktor om sommeren / i ferien da). 

Anonymkode: f82ca...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjør dere konkret morgen- og kveldsrutine? Går dere i salong også?

Hilsen straks 50, 

(Bruker clearasil på kvelden, gammel vane, alltid hatt sorte prikker og tendens til kviser, dusjsåpe på morgenen, og cosmica fuktighetskrem natt og dag, ikke noe mer, men har begynt å få mer hengende hud +  tynnere hud på halsen, pluss selvsagt mer linjer rundt øyne og noen små pigmentflekker på håndbaken og tinning. Derfor lurer jeg på om jeg bør avansere litt hudpleierutinen. Bruker solfaktor om sommeren / i ferien da). 

Anonymkode: f82ca...945

Ville ha sluttet med Clearasil med én gang iallefall, det er noe som henger igjen fra 90-tallet og jeg har faktisk aldri hørt om noen som faktisk bruker det. Om du har økonomi til det så ville jeg ha dratt til en skikkelig hudpleier (på bakgrunn av din manglende erfaring) og fått en faglig vurdering av deg og din hud. Det å finne passende produkter alene tar laaaaang tid og mye feiling, og siden du er straks 50 så kan det være lurt å starte med noe som fungerer så snart som mulig 😊

Anonymkode: f8af4...915

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (På 12.10.2022 den 22.06):

Ikke for å kuppe tråden, men: Har prøvd vitamin c fra the ordinary, men syns den er helt elendig. Noen tips til andre merker og varianter som ikke gjør at huden svir og blir rød?

Paulas choice c15 

Anonymkode: 99090...904

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...