AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Dette har skjedd etter at jeg sluttet med p-piller. Kunne gå en uke mellom hver hårvask, nå ser håret mitt forferdelig ut dagen etter. Har det med hormoner og talgproduksjon å gjøre da? Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 7d6da...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Mitt hår ble fort fett, fikk tips om å farge det. Og drt funker faktusk. Prøver å farge tett opptil naturlig farge. Anonymkode: bd46c...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMHuser Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 Skrubb hodebunnen din, har samme problem her. Og bruk rense sjampo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 Eller ta en tur til frisøren og spør om hjelp, få en time til farging etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Del Skrevet 13. oktober 2022 Bruk shampo fra apotek, promblenet løst Anonymkode: 898d7...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. oktober 2022 #6 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 18.36): Dette har skjedd etter at jeg sluttet med p-piller. Kunne gå en uke mellom hver hårvask, nå ser håret mitt forferdelig ut dagen etter. Har det med hormoner og talgproduksjon å gjøre da? Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 7d6da...75d Hvis du bruker balsam,ikke ta det i hodebunnen,men bare i tuppene. Kan også hjelpe å føne håret tørt etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Del Skrevet 13. oktober 2022 For min del hjalp det å gå fra vanlig shampoo og balsam over til shampoo bar og spray detangler til hest. Anonymkode: ccd71...134 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. oktober 2022 #8 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For min del hjalp det å gå fra vanlig shampoo og balsam over til shampoo bar og spray detangler til hest. Anonymkode: ccd71...134 Jeg har også begynt med shampo og balsam bar, og er veldig fornøyd🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bruk shampo fra apotek, promblenet løst Anonymkode: 898d7...6f4 Hva slags shampo er det? Skulle gjerne unngått fett hår på dag 2 etter hårvask Anonymkode: 95b30...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva slags shampo er det? Skulle gjerne unngått fett hår på dag 2 etter hårvask Anonymkode: 95b30...601 Men dag 2 etter hårvask er det jo på tide å vaske håret igjen…… Si du vasker det på mandag, da er dag 1 tirsdag og dag 2 onsdag for meg. Mener du virkelig at du ønsker å vente til dag 3 med å vaske håret liksom??? Det er mer enn bare fett hår som blir problemer da.. hva med lukt? Ekkelt med folk som går og lukter gammel hodebunn…. 🤮🤮 Anonymkode: 4926c...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #11 Del Skrevet 14. oktober 2022 Det vil gi seg litt etterhvert hvis du nå ikke begynner å vaske håret altfor ofte, hver 3 til 4 dag må du nok vaske det uansett.. men ja, mitt hår ble også mye fortere fett når jeg sluttet på pilla, varte i sikkert et halvår. Brukte tørrsjampo de dagene det var krise, men prøvde å vente lengst mulig da det er bedre for håret. Anonymkode: fff1c...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #12 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men dag 2 etter hårvask er det jo på tide å vaske håret igjen…… Si du vasker det på mandag, da er dag 1 tirsdag og dag 2 onsdag for meg. Mener du virkelig at du ønsker å vente til dag 3 med å vaske håret liksom??? Det er mer enn bare fett hår som blir problemer da.. hva med lukt? Ekkelt med folk som går og lukter gammel hodebunn…. 🤮🤮 Anonymkode: 4926c...5ef Eh… med mindre du sniffer hodebunnen til folk lukter man ikke en to dager uvasket hodebunn. Ærlig talt, skjerp deg. Hvis du er så ømfintlig får du skjerme deg, ikke pålegge andre uholdbare hygieniske rutiner!!!!! Anonymkode: c9990...46d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #13 Del Skrevet 14. oktober 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Men dag 2 etter hårvask er det jo på tide å vaske håret igjen…… Si du vasker det på mandag, da er dag 1 tirsdag og dag 2 onsdag for meg. Mener du virkelig at du ønsker å vente til dag 3 med å vaske håret liksom??? Det er mer enn bare fett hår som blir problemer da.. hva med lukt? Ekkelt med folk som går og lukter gammel hodebunn…. 🤮🤮 Anonymkode: 4926c...5ef Det er verre for håret å vaske det hver dag. Er du fast i år 2002 da alle trodde man skulle gjøre det? Og man lukter da ikke gammel hodebunn, dette er nok bare ditt problem, kanskje du burde gå til en hudspesialist for å ordne opp i dette. Anonymkode: f9355...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkii Skrevet 14. oktober 2022 #14 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg sliter ekstremt med fett hår. Jeg har tykt langt hår. her snakker vi skikkelig fett hår, spesielt bak og i hele hodebunn. Vært hod frisøren flere ganger med problemet. Til og med de klarer ikke hjelpe meg. Jeg kom ned nyvasket hår og de sa det var så mye fett at det så ut som jeg ikke hadde vasket det på en uke!! Har prøvd alle slags shampoo, skrubber for hodebunn, ulike tørshampo (bør unngås, kan gjøre det verre), prøvd å la det være, ingenting hjelper. Kun bleking, men det blir fett med en gang jeg får ettervekst. For Min del tror jeg det handler om hormoner i ubalanse. Jeg er kronisk syk og tenker at kroppen kan bli påvirket. Så uansett hva man tar i håret hjelper det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 14. oktober 2022 #15 Del Skrevet 14. oktober 2022 Unngå ihvertfall sjampo som inneholder silikon! Det er drepen for mitt hår, blir fett med en gang.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #16 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva slags shampo er det? Skulle gjerne unngått fett hår på dag 2 etter hårvask Anonymkode: 95b30...601 Jeg bruker Sebamed, og håret mitt blir fett på dag 4. Før så ble håret mitt fett allerede dagen etter vaske, men etter jeg begynte med denne shampoen ble jeg kvitt det. Anonymkode: 898d7...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #17 Del Skrevet 14. oktober 2022 Shampoo og balsam uten silikon gjorde forskjell her. Anonymkode: f74c5...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå