Tussilussi86 Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Jeg er 11 dpo og går på lutinus. I dag oppdaget jeg brun-ish eggløsningsslim. Noen som har opplevd noe lignende? Er håpet ute? Spoiler Skjult bildet. Perelandra, mod. Endret 12. oktober 2022 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 Sånn startet min kjemiske. Ca 13 dpo på lutinus. Vanskelig å si hvilken vei det går 🤷♀️ Mine blødninger tok seg opp og ble som vanlig mens. Men det kan jo hende dette er en festeblødning og at det slutter å blø. Anonymkode: 2a8fa...aaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg får alltid rosa slim 2 dager før mensen kommer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Del Skrevet 12. oktober 2022 Nei, håpet er ikke ute . En kan få litt såre slimhinner og småblødning av lutinus og annen progesteronstøtte i seg selv. Jeg har blødd litt rundt tiden jeg ventet mensen i begge svangerskap, da kom det litt senere, rundt 13-14 dpo. Det startet som på bildet ditt. Hvis du ikke pleier å ha dette til vanlig, kan det like gjerne være et godt tegn, eller skyldes lutinusen. Anonymkode: 50828...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå