AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #1 Del Skrevet 11. oktober 2022 Er veldig glad i jakker og er alltid på let etter den perfekte jakken. Hadde vært morsomt å se bilder av de fineste jakkene dere har sett😊 De fineste jakkene jeg har sett i det siste, en sort kåpe som kan kombineres med det meste: Elsker slike boblejakker på vinteren, kule, fine og varme: Denne var også nydelig: Anonymkode: 28e5f...73f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 11. oktober 2022 #2 Del Skrevet 11. oktober 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. oktober 2022 #3 Del Skrevet 11. oktober 2022 https://www.google.no/aclk?sa=l&ai=DChcSEwilgZ3Qudj6AhUZR5EFHftXDQsYABAJGgJscg&sig=AOD64_0nIweYTnnlyJfcjSbmsA-RyOv5gA&adurl&ctype=5&ved=2ahUKEwjb6ZDQudj6AhVOmosKHckkAfgQwg96BAgBEFY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #4 Del Skrevet 11. oktober 2022 Anonymkode: 8e0f7...5a1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Del Skrevet 11. oktober 2022 toothfairy skrev (23 minutter siden): Den var fin og så veldig comfy ut👍 Embla Othea skrev (8 minutter siden): https://www.google.no/aclk?sa=l&ai=DChcSEwilgZ3Qudj6AhUZR5EFHftXDQsYABAJGgJscg&sig=AOD64_0nIweYTnnlyJfcjSbmsA-RyOv5gA&adurl&ctype=5&ved=2ahUKEwjb6ZDQudj6AhVOmosKHckkAfgQwg96BAgBEFY Parkas kan være veldig fint, har ikke funnet en som ser fin ut på meg. Anonymkode: 28e5f...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: 8e0f7...5a1 Liker at folk tør å skille seg ut😄 Anonymkode: 28e5f...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. oktober 2022 #7 Del Skrevet 11. oktober 2022 Parajumpers er fin hvis man er epleformet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. oktober 2022 #8 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den var fin og så veldig comfy ut👍 Parkas kan være veldig fint, har ikke funnet en som ser fin ut på meg. Anonymkode: 28e5f...73f Parajumpers er fin hvis man er epleformet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnfrakk Skrevet 15. oktober 2022 #9 Del Skrevet 15. oktober 2022 Kort militærjakke med ull - mørk blå (bonprix.no) kjøpte denne til datteren, og syntes den var såå fin, også i virkeligheten. Hun likte den ikke, og det er feil str til meg så må bli retur, men vurderer faktisk å kjøpe den i min str 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. oktober 2022 #10 Del Skrevet 16. oktober 2022 Planlegger å kjøpe denne fra Gudrun Sjöden. Jeg har en i samme fasong som jeg kjøpte for snart fem år siden, og det har vært en favoritt. Er usikker på om jeg skal vente til salget etter jul eller kjøpe til full pris. Jeg skal en tur til Oslo i løpet av høsten, så det er godt mulig at jeg kjøper den da. Synes også denne er fin, men den er dyr, og trolig ikke noe jeg kommer til å kjøpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå