magolia Skrevet 13. desember 2005 #41 Del Skrevet 13. desember 2005 -Mathea- Krysser fingrene for at eksamen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. desember 2005 #42 Del Skrevet 13. desember 2005 Lykke til med eksamen i dag, du er sikkert godt i gang nå. Sikker på at det går kjempefint Litt spennende med mensen som ikke har kommet . Har du tenkt på å teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 13. desember 2005 #43 Del Skrevet 13. desember 2005 Håper eksamen din gikk bra i dag. Spennende at mensen ikke har kommet ennå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei alle sammen, endelig er det ferie, og snart kan jeg vel også innse at det er jul. Kan ikke få sagt det nok ganger, men det er så koselig med hilsener her inne. til iss, magolia, pi@ og felixa. Eksamen er nå ferdig og det gikk som det gikk. Føler ikke at det blir toppkarakter, men jeg gjorde mitt beste, og det er jeg blitt opplært til og være fornøyd med . Teste ja...jeg vet ikke om jeg tørr. Men mensen har ikke kommet ennå . Kanskje jeg tester til helgen. Nå må jeg ut og juleshoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 #45 Del Skrevet 15. desember 2005 Gratulere med ferie! Og jeg venter spent på testing..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2005 #46 Del Skrevet 15. desember 2005 Heldig du er som har ferie.... Det her høres jo veldig spennende ut. Har du nettopp slutta med piller eller annet?? Kankje du har skrevet om det før?? Fint det gikk greit på eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. desember 2005 #47 Del Skrevet 15. desember 2005 Nå har jeg funnet ut av det helt av meg sjøl, du slutta på piller i sommer. Kan spørre anderledes da, har mensen kommet ordentlig i gang igjen, slik at du er på overtid nå, eller er den ennå litt tullerusk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. desember 2005 #48 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei! Så deilig med juleferie, det skulle jeg gjerne ha hatt også! Lykke til med testinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 #49 Del Skrevet 15. desember 2005 Oioioi!!! Spennende saker her inne ser jeg!! Ønsker deg lykke til! Og misunner deg juleferien..... Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 15. desember 2005 #50 Del Skrevet 15. desember 2005 Tusen takk for gode ord i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 #51 Del Skrevet 17. desember 2005 Hvordan går det her da?!?! Håper du har en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #52 Del Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2005 #53 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmmm...her var det stille for tiden.. Håper du har det bare bra! Ønsker deg i allefall ei riktig god jul og et godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 28. desember 2005 Gledelig jul alle sammen, en god klem til dere som har vær innom her og lagt igjen søte små ord - iss, pi@, missS, skytte og syrinen. Julen er godt i gang i heimen og vi nærmer oss nytt år. Spennende! Jeg testet helgen etter sist gang jeg var her inne, men den var negativ. Nå derimot har vi hatt sex flere ganger, uten prevansjon, og med den baktanken at det får gå som det går. Det passer ikke perfekt om vi blir gravide nå, men det er heller ingen tragedie. Håper og stikke innom snart igjen, men ferien er så deilig og den vil jeg helst tilbringe med familie og venner. Men vi sees vel på nyåret vil jeg tro! Hilsen Mathea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. desember 2005 #55 Del Skrevet 28. desember 2005 Takk for hilsen i dagboka mi!! Høres ut som om du koser deg i jula, så det må du bare fortsette med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. januar 2006 #56 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år Mathea!! Håper det nye året blir slik som du ønsker og håper på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. januar 2006 #57 Del Skrevet 3. januar 2006 Så du hadde vært innom dagboken min,og måtte jeg selvfølgelig inn hit å titte litt. Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 4. januar 2006 Hallo alle sammen og godt nytt år, jeg er bare innom på en snarvisitt for å oppdatere om at min kjære i dag har vært og levert inn sædprøve, så nå krysses det av fingre og tær for at alt er bra med han sine små kamerater. Vil jo se gjerne få en liten etterhvert. -Mathea- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. januar 2006 #59 Del Skrevet 5. januar 2006 Så spennende! Krysser fingrene for at alt ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #60 Del Skrevet 6. januar 2006 Oioioi så spennende!! Krysser alt for at de er friske og raske! Ha ei finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå