Gå til innhold

Matheas dagbok

-Mathea-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med eksamen i dag, du er sikkert godt i gang nå. Sikker på at det går kjempefint :klem:

Litt spennende med mensen som ikke har kommet :sjenert:. Har du tenkt på å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, endelig er det ferie, og snart kan jeg vel også innse at det er jul.

Kan ikke få sagt det nok ganger, men det er så koselig med hilsener her inne.

:klem: til iss, magolia, pi@ og felixa.

Eksamen er nå ferdig og det gikk som det gikk. Føler ikke at det blir toppkarakter, men jeg gjorde mitt beste, og det er jeg blitt opplært til og være fornøyd med ;) .

Teste ja...jeg vet ikke om jeg tørr. Men mensen har ikke kommet ennå :overrasket:. Kanskje jeg tester til helgen.

Nå må jeg ut og juleshoppe!

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er som har ferie....

Det her høres jo veldig spennende ut. Har du nettopp slutta med piller eller annet?? Kankje du har skrevet om det før??

Fint det gikk greit på eksamen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg funnet ut av det helt av meg sjøl, du slutta på piller i sommer. Kan spørre anderledes da, har mensen kommet ordentlig i gang igjen, slik at du er på overtid nå, eller er den ennå litt tullerusk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gledelig jul alle sammen, en god klem til dere som har vær innom her og lagt igjen søte små ord - iss, pi@, missS, skytte og syrinen. :klem:

Julen er godt i gang i heimen og vi nærmer oss nytt år. Spennende!

Jeg testet helgen etter sist gang jeg var her inne, men den var negativ. Nå derimot har vi hatt sex flere ganger, uten prevansjon, og med den baktanken at det får gå som det går. Det passer ikke perfekt om vi blir gravide nå, men det er heller ingen tragedie.

Håper og stikke innom snart igjen, men ferien er så deilig og den vil jeg helst tilbringe med familie og venner. Men vi sees vel på nyåret vil jeg tro! ;)

Hilsen Mathea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Potter

Så du hadde vært innom dagboken min,og måtte jeg selvfølgelig inn hit å titte litt.

Godt nyttår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen og godt nytt år,

jeg er bare innom på en snarvisitt for å oppdatere om at min kjære i dag har vært og levert inn sædprøve, så nå krysses det av fingre og tær for at alt er bra med han sine små kamerater. Vil jo se gjerne få en liten :babysmokk: etterhvert.

-Mathea-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...