-Mathea- Skrevet 1. desember 2005 #1 Del Skrevet 1. desember 2005 Kanskje på tide å hilse pent. Har smuglest litt på dette forumet en god stund nå, og endelig tatt steget ved å åpne en dagbok Litt skummelt syns jeg..og skrive ned ting som alle kan lese, men også greit å ha et sted som dette til å få ut frustrasjon og gleder. Jeg kaller meg i hver fall Mathea her inne, men ute i den virkelige verden heter jeg noe annet... Er en jente i tyveårene og gleder meg til å kunne fortelle alle mine venner og familie at vi venter barn. Hvis vi er så heldige å kunne få barn da. Velkommen hit skal dere være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har begynt på en liten hilserunde i de andre dagbøkene og sett at de skriver en del om prøveperioder o.l og tenkte jeg burde få ned litt sånn info i min egen dagbok også. Jeg sluttet på p-pillene i sommer og vi har til nå brukt kondom, for planen er ikke å få barn med en gang. Vi studerer begge to og vil gjerne komme litt mere i gang med jobb og sikrere bosted før vi skal ha baby. Men min kjære hadde for noen år siden en betennelse i sin ene testikkel og fikk behandlig for det, men nå sier han at det er ømt på samme sted, og det spesielt etter utløsning. Jeg er veldig bekymret av meg, og det er klart at dette ikke bare blir børstet under teppet. Jeg har slitt mye med underlivsproblemer selv og bekymrer meg egentlig en del over om vi er fruktbare noen av oss. Har så innmari lyst på barn og er samtidig så utrolig redd for at vi ikke kan få det til. Men jeg har jo hørt om de mennene som tross kun én frisk testikkel kan få barn. Og i følge min gynekolog så kan hun ikke se at det er noe galt med meg. Kanskje det bare er meg som er litt for flink til å ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. desember 2005 #3 Del Skrevet 1. desember 2005 som dagbokskriver... og som kommende prøver! Syntes ikke du skal ta sorgene på forskudd... Husk at de aller fleste kan få barn - enten på den ene eller den andre måten... Ønsker deg uansett lykke til... Kommer nok inn og smugleser i ny og ne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. desember 2005 #4 Del Skrevet 1. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 1. desember 2005 #5 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei og til deg Mathea. Her kommer du nok til å trives Er spennende å skulle sette i gang med prøving etter hvert. Jeg vet hvordan det er å være bekymret i forhold til det å kunne bli gravid, men har nå (nesten helt) klart å slå meg til ro med å ikke ta sorgene på forskudd som Cr@sh sier her. Det er jo ikke nødvendig og utsette seg selv for unødige bekymringer. Så, lykke til når dere en gang begynner å prøve og i mellomtiden så er det bare og øve, øve, øve Stikker innom igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. desember 2005 #6 Del Skrevet 1. desember 2005 Velkommen med dagbok! Fikk min skatt nr 2 i sommer, men jeg vanker mer her inne enn på generell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. desember 2005 #7 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei! Gratulerer med dagbok! Håper det klaffer når dere setter igang å prøve for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 1. desember 2005 Så koselig med så mange velkomsthilsener alt. Takk skal dere ha! Snakket med min kjære i dag og ble enige om at vi skal bestille tid til han hos legen og da be om en sædtest, like greit å få det svart på hvitt. Krysser virkelig fingrene for at alt er ok. Blir helt svett av tanken hvis vi får dårlige nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå har jeg lest meg grønn på alt man kan få gjort med signaturer og avatarer, og tilslutt fikk jeg til link til boka mi. Avatar får jeg prøve meg på en annen dag. Nå er det leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 1. desember 2005 #10 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Ser da ut til at du har fått til avatar og gitt, og link første dagen!! Flink du!! Lykke til med testing da Natta Endret 1. desember 2005 av Heisan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. desember 2005 #11 Del Skrevet 2. desember 2005 Hjertelig velkommen som dagbokskriver Mathea! Du kommer nok helt sikkert til å trives her inne...mange kjekke jenter, mange gode råd...svar på det meste egentlig! Sier som de andre her...ikke ta sorgene på forskudd, kanskje er du en av de heldige som ikke støter på så mange problemer!! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #12 Del Skrevet 2. desember 2005 Velkommen!! Spennende da! Jeg er i første pp, ganske fersk i gamet jeg også Håper det klaffer for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Ja jeg bestemte meg for en avatar i går kveld likevel jeg. Men ble ikke helt fornøyd. Så nå er det et rødt nærbilde av Kitty i stedet. Syns den er så søt jeg da! Koselig med besøk Heisan og Madden og Epica I dag er det ikke like kaldt og det har vært deilig. Savner vår og sommer. Selvom jule tiden er hyggelig den også. Gleder meg til å henge opp julepynten også. Har ikke begynt med det ennå jeg. Endret 2. desember 2005 av -Mathea- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. desember 2005 #14 Del Skrevet 2. desember 2005 som dagbok skriver!! Var innom en annen bok og så linken din da vettu.. Vi er i 1pp vi da! Så har ikke holdt på lenge vi heller!! Ha en flott kveld da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. desember 2005 #15 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. desember 2005 #16 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei Mathea! Så et nytt "ansikt" i en dagbok her, og måtte inn og hilse på! Velkommen i gjengen her! fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 3. desember 2005 #17 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei på deg!! Morsomt med flere prøvere her inne! Er i pp 2 selv, og håper veldig på en helt spesiell julegave i år... Tester med EL-tester nå for å finne ut om eggløsning har kommet i gang. Sluttet med pilla i slutten av oktober, så jeg lurer fælt! Vanskelig å bli gravid uten! Uansett, velkommen til deg! Kommer til å følge med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 3. desember 2005 Det er så koselig at det er nye hilsener her når jeg logger meg på. Godt ha dere syns jeg. Vi "kjenner" jo ikke hverandre, men likevel er vi venner. Flere som føler det sånn? Takk for koselige velkomsthilsener iss, pondusa, hulderjenta og geri For noen uker siden hadde min kjære og jeg sex og da brukte vi ikke noen prevansjon, og han kom inni meg. Litt risikalbelt, siden vi ikke planlegger barn helt ennå. Men det ble nå sånn. Jeg regner med å få mensen rundt den 10 desember. Men jeg merker at jeg tenker veldig på om vi lagde barn den kvelden. Jeg vil vel ikke akkurat si at jeg har så mange symptomer at det gjør noe. Er ikke kvalm eller har ømme bryster, men jeg har en merkelig "smerte" (følelse) i mageregionen. Som om det strammer litt der. Vanskelig å forklare. Antagelig er det ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. desember 2005 #19 Del Skrevet 3. desember 2005 ...eller det kan være festesmerter?? Hilsen optimisten herself... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 4. desember 2005 #20 Del Skrevet 4. desember 2005 hei hei hit til KG. Og gratulerer med dagbok hilsen fluesopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå