Gå til innhold

Matheas dagbok


-Mathea-

Anbefalte innlegg

Jeg kan også ha sånne smerter når det går inni meg :sjenert: Men har ikke blitt gravid for det..

Skuffa deg ikke nå?? :ler:

Ha en flott dag!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg bestemte meg for en avatar i går kveld likevel jeg. Men ble ikke helt fornøyd. Så nå er det et rødt nærbilde av Kitty i stedet. Syns den er så søt jeg da!

Koselig med besøk Heisan og Madden og Epica :)

I dag er det ikke like kaldt og det har vært deilig. Savner vår og sommer. Selvom jule tiden er hyggelig den også. Gleder meg til å henge opp julepynten også. Har ikke begynt med det ennå jeg. :rodme:

Kjempesøt den Mathea. også må jeg bar innrømme at jeg har ikke begynt med julepynten jeg heller ;) Skulle liksom begynne i dag da men, ser ikke slik ut :ler:

Det er så koselig at det er nye hilsener her når jeg logger meg på. Godt  ha dere syns jeg. Vi "kjenner" jo ikke hverandre, men likevel er vi venner. Flere som føler det sånn?

color]

Jepp, det er litt rart. Jeg er ganske ny i denne nettverdenen, men syns det utrolig koselig å bli kjent med folk på denne måten.

- plutselig dukker jeg opp igjen -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mathea!

Velkommen hit og gratulerer med dagbok. Så hilsen din i min egen dagbok, så da måtte jeg jo innom å lese litt i din også.

Prøvetiden er veldig spennende, nesten like spennende som venntetiden før babyen kommer. Vi var heldige å prøvde ikke så veldig lenge før det klaffet, men sannt vet man jo aldri hvordan det går. Det beste trikset er kanskje å slappe av og ikke tenke så mye på selve prøvingen, men det lærte jeg fort at var mye vanskeligere å leve opp til enn jeg først hadde trodd. Jeg ble symptomjeger umiddelbart... :sjenert: Likevel gikk det 4 dager over IKM før jeg tok testen som viste at jeg var gravid. Da jeg først fikk noen symptomer, turde jeg nemlig ikke å tro på dem...

Lykke til i hvertfall :-)

:klem: fra Smilepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Takk for hilsener Pondusa, Fluesopp, Iss, Heisan, Pi@ og Smilepia.

Neida, Iss, du skuffet meg ikke nå. Vi vil jo ikke bli gravide riktig ennå. Så jeg ble ikke skuffa ;) . Uansett så er det vel litt rart å ha sånne magesmerter to uker etter at han kom inni meg sist. Vil jeg tro?? Har ikke følelsen av at jeg er gravid nå likevel. Så det spiller vel egentlig ingen rolle. Mensen kommer vel til helgen.

Min kjæres far er lege og har noen kontakter han kan dra i, så han skal få ordnet med en spesialist-time så fort som mulig. Blir spennende og litt deilig å få det unnagjort. Håper bare at det har vært unødvendige bekymringer for oss (meg). Men det må jo liksom være noe siden han får en sånn øm "smerte" en gang i blant. Gruble, gruble.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan nye nabo og velkomen hit!!

Og tusen takk for koselige gratulasjoner! Alltid trivelig med nye fjes! Tipper du vil trives godt her inne sammen med oss!

Ha ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

snart er det helg og tredje søndag i advent. Tiden flyr. Jeg har fått pyntet litt til jul, men julegaver er ikke kjøpt inn. Har lite med penger, studenter som vi er.

Mon tro hva jeg skal gi min kjære til jul i år??

Ønsker alle her inne en god helg i hvert fall :kghjerte:

Endret av -Mathea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå var det så stille på forumet, så jeg fikk tatt en liten runde mellom lesingen til å hilse på, og legge igjen noen ord. Vel, vel, bøkene kaller.. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom med en torsdagshilsen, snart er det helg! :)

Ha en fin kveld!

Så koselig MissS! God helg til deg også. Tross morgendagen da! ;)

Så moro med flere studenter her  :hoppe:. Kan jeg spørre hva du studerer??

Ha en fin kveld  :klem:

Du er student du også ja?! Koselig det. Man får kanskje ikke så mye tid her inne hvis man jobber. Selv har jeg lett for å legge bøkene til side, og heller henge her inne. Men nå er jeg rett ved eksamenstider, så da kan jeg rett og slett ikke. Men nå er det fritid..kan jo ikke lese hele kvelden heller. :roll: Har ikke noe imot at du spør om hva jeg studerer, men vil helst ikke legge ut det her. Kan heller ta det over pm eventuelt. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mathea og velkommen hit!

Det er spennende tider dere snart skal inn i, håper dere klarer det raskt når dere har bestemt dere for å prøve på "ordentlig".

Jeg er også prøver, går vel under slitere. Vi har hatt to prøverørsforsøk og har tre egg i fryseren som vi håper overlever opptiningen så vi kan få ett eller to av dem i januar. Er ikke alltid like lett å lage barn nei...

Ha en kjempe fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Mathea :vinke:

Ser du er student, og kan huske hvordan det var før jul (er ikke så lenge siden da ;) ) Når det røynet på som verst sa jeg alltid til meg selv f. eks; nå er det bare 2 dager/2 timer til det er over, og så er det friii!! Lykke til med de siste eksamener :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter - Felixa, Fluesopp, Iss og Heisan! :smile:

Har hatt en slitsom lesehelg, og i morgen er den store eksamensdagen.

Nå skal jeg legge meg og drømme søtt om julenissen og engler som daler ned i skjul. Mulig det har med eksamensstress og gjøre, men jeg har ikke fått mensen ennå. Skulle hatt den på lørdag..

Endret av -Mathea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...