Gå til innhold

Alenemor med lite tid, må finne treningsform hjemme. Tips til danse apper el YouTube videoer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker å danse, ikke sånn à la salsa, mer sånn afrikansk, zumbalignende, linedanse, hip hop osv.... Finnes det noe online evt app jeg kan bruke for å følge som treningstimer hjemme? Har verken råd El tid til treningssenter. Alle tips mottas med stor takk! 😊 

Anonymkode: 30dd1...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Youtube har alt. Bare et søk på "zumba" gir mange treff på treningsvideoer. Selv liker jeg veldig godt over-the-top stemningen i dansevideoene til Fitness Marshall.

Anonymkode: 628c9...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips dere! Vil gjerne ha enda flere tips! Har sett en slik danse app komme opp som forslag via FB. En som du også kan bruke ift vektnedgang... Noen som vet hvilken det er? Man kan velge danse genre... 

Anonymkode: 30dd1...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha skikkelig nytte av treningen (helsegevinst), bør du satse litt bredere. Hun her er veldig bra, og har faktisk litt kompetanse også. Har litt for alle, og det meste er hjemmevideoer. Jeg styrer unna dansevideoene, da jeg ikke liker dans, men hun har mye funksjonell trening. Mye unnagjort på en halvtime. :) 

https://www.youtube.com/c/joannasohofficial

Anonymkode: 1eddf...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just Dance på nintendo switch... 😛 Gøy å gjøre med ungene også. 😄 Det er jo ikke et treningsspill, men jeg syns intensiteten er vel så bra som Zumba. 

(og får du opp pulsen er det helsegevinst) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...