Gå til innhold

Sørger over død katt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pal Fungi skrev (13 timer siden):

Takk 💙

Ingen årsak vi sørgende må jo stå sammen 💙 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så ufattelig vondt! Føler virkelig med deg ts! Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg sviktet hunden min jeg også. Visste at han var syk, de opererte han og jeg gikk i månedsvis og ignorerte adferd som tydelig fortalte at operasjonen ikke var vellykket og at hunden ikke hadde det bra før jeg tok han til dyrlegen igjen. Jeg visste jo hva de kom til å si fordi han var gammel og hadde dårlig hjerte og ikke ville tålt flere operasjoner/undersøkelser.

Nå føler jeg at jeg sviktet han.. ikke så han og det han trengte.

Han fikk endelig hvile nå. Vi dro det altfor langt og han pintes altfor lenge, men vi håpet oppriktig at han skulle bli bedre…

Håper vi begge får våre kjære pelsvenner hjem igjen snart! Det blir vondt å se urnen, men på sikt er det så uendelig godt å vite at han er hjemme igjen der han hører til ❤️

Anonymkode: 0fc04...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 16.18):

Det er så ufattelig vondt! Føler virkelig med deg ts! Jeg sitter igjen med følelsen av at jeg sviktet hunden min jeg også. Visste at han var syk, de opererte han og jeg gikk i månedsvis og ignorerte adferd som tydelig fortalte at operasjonen ikke var vellykket og at hunden ikke hadde det bra før jeg tok han til dyrlegen igjen. Jeg visste jo hva de kom til å si fordi han var gammel og hadde dårlig hjerte og ikke ville tålt flere operasjoner/undersøkelser.

Nå føler jeg at jeg sviktet han.. ikke så han og det han trengte.

Han fikk endelig hvile nå. Vi dro det altfor langt og han pintes altfor lenge, men vi håpet oppriktig at han skulle bli bedre…

Håper vi begge får våre kjære pelsvenner hjem igjen snart! Det blir vondt å se urnen, men på sikt er det så uendelig godt å vite at han er hjemme igjen der han hører til ❤️

Anonymkode: 0fc04...931

Så trist ❤️ man drar det gjerne lenger enn man burde, men det er jo fordi man holder på håpet for disse pelsklingene våre. Jeg gråter ikke hver dag lenger, så det er deilig. Men det er nok fordi jeg jobber hver eneste dag nå, bare for å ha noe annet å tenke på.

Jeg fikk bilder av pusen fra photobutikken i går så de er satt i rammer og klare til å stå sammen med urnen når den kommer ❤️

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Å man kan bli så inderlig glad i dyrene. Man elsker de som om de var et menneske og sørger like hardt når de går bort. :hjerte:🌹

Anonymkode: d3682...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så vondt. Har en katt som er et helt nydelig vesen selv, så forstår at du har det tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle. Jeg hentet urnen hos dyreklinikken i dag, så nå er den på plass sammen med bildene av pus ❤️

Fikk et lite sammenbrudd av å hente den, men ellers går det mye bedre nå. Har bare hatt to dager fri fra jobb siden pus døde for snart tre uker siden å har hatt annet å tenke på :ninuskapus:

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 18.14):

Tusen takk, alle. Jeg hentet urnen hos dyreklinikken i dag, så nå er den på plass sammen med bildene av pus ❤️

Fikk et lite sammenbrudd av å hente den, men ellers går det mye bedre nå. Har bare hatt to dager fri fra jobb siden pus døde for snart tre uker siden å har hatt annet å tenke på :ninuskapus:

Anonymkode: c7795...66b

Kondolerer så utrolig mye er vondt og miste en pus mistet selv en pus 28 september det roer seg når urne kommer hjem ❤️:dagens-rose: 😿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler virkelig med deg.  Stor klem❤️ måtte avlive min 8 år gamle pus pga sterke smerter for 3 dager siden, (blodpropp og hcm). sjokk og savn og dårlig samvittighet gnager, at han måtte lide, at jeg ikke viste..klarer ikke slutte gråte. Bodde alene med han, og ser mørkt på å være alene. Tomt og trist i huset. Ingen som ventet meg i vinduet da jeg kom fra jobb.  Skulle gjerne hatt han i fanget en siste gang, hadde jeg bare vist. 😭❤️

Anonymkode: 93236...77f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Føler med deg, det er så brutalt og vondt.

Mistet min kjære gode snille katten min i går.

 

Anonymkode: 2a41f...5f4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mista katt - har min første egen katt på 3 år. Gruer meg som et uvær dagen han ikke er her lenger med meg 😔 Er forhåpentligvis lenge til 🥰

Måtte avlive min hund hos mamma, etter 11 år med han. Gode bikkja, min støtte og trøst når jeg hadde det vanskelig i tenåra 🥰 Og turkompis som aldri ble sliten. Sov på rommet mitt. Måtte ta han 12.12.16 😔 Han ble desverre syk. Da hadde jeg hatt han siden 12-13 års alder. Blir enda lei meg når jeg tenker på han 😪 

Miste dyr som er jo familie medlem, er tungt. Sender deg en klem 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, noe av det som gjør det å miste et kjæledyr så vondt er at man alltid spør seg selv om man ikke kunne gjort noe annerledes. Hva hvis man tok dyret med til dyrelege enda oftere. Hva hvis man insisterte på å få sjekket diverse ting dyrelegen ikke sa var nødvendig. Hva hvis man hadde gitt et annet fôr. Hva hvis man ikke hadde sluppet ut katten på kvelden...

En ting jeg trøster meg med er dette: man gjør alltid det beste man kan, i den situasjonen man er i, med den kunnskapen man sitter på. Du er ikke synsk. Du gjorde ditt beste, og mer kunne du ikke ha gjort. Det er ikke diskuterbart en gang, det er bare fakta. ❤️

Anonymkode: 5c455...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...