Gå til innhold

Sørger over død katt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig måttet avlive pusen som har vært min følgesvenn i mange år. Det er såpass nylig at jeg er midt i sorgprosessen og sliter veldig med å være hjemme uten at pus er der. Det hjelper når jeg er ute blant folk, så det er litt deilig. Men jeg gråter meg i søvn og jeg har en ekstrem skyldfølelse. Pus fikk to alvorlige diagnoser nesten samtidig, så selv om den ene var under kontroll med medisiner så merket jeg ikke symptomene på den andre fordi jeg trodde det var på grunn av første sykdommen. Hadde jeg merket det så hadde jeg tatt det opp med dyrlegen, men det ble litt sånn "Siden han har den sykdommen så går han nok ned i vekt, det vil bedre seg med medisiner".

Når pus var til kontroll av første diagnose så sa veterinæren at han ikke trodde vektnedgangen var på grunn av dette. Det var da han fikk den neste diagnosen. Og da var det for sent. 

Jeg føler virkelig at jeg sviktet pus. Jeg vet ikke hvordan man kommer seg videre fra dette, men tiden hjelper vel. Dette er bare så utrolig trist nå  :grine:

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser denne daglig og det hjelper litt, selv om den også får meg til å gråte mer :trist: mye følelser nå om dagen

Screenshot_20221008-122309_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet pusen min for 13 dager siden det sitter i fremdeles 😿:( nå står hun på peisen sammen med moren og søsteren sin 

 

Kondolerer❤️  

  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Mistet pusen min for 13 dager siden det sitter i fremdeles 😿:( nå står hun på peisen sammen med moren og søsteren sin 

 

Kondolerer❤️  

Fikk du hun så fort tilbake? Fått beskjed om at det tar ca 4 uker her. Gleder mer så ❤️

Kondolerer til deg og. Det er fælt 

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk du hun så fort tilbake? Fått beskjed om at det tar ca 4 uker her. Gleder mer så ❤️

Kondolerer til deg og. Det er fælt 

Anonymkode: c7795...66b

Hei kondolerer tilbake ❤️ ja det er fælt 😿 ❤️ Torsdag den 29.09 kjørte jeg henne til Smådyrkrematoriet i skien og via kortet som fulgte med urnen ble hun kremert den 30.09 så tok totalt 8 dager 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Hei kondolerer tilbake ❤️ ja det er fælt 😿 ❤️ Torsdag den 29.09 kjørte jeg henne til Smådyrkrematoriet i skien og via kortet som fulgte med urnen ble hun kremert den 30.09 så tok totalt 8 dager 

Du kjørte henne selv, ja. Da går det nok fortere. Pus døde for 3 dager siden her. Veterinæren skulle ordne transport 

Har gjort klar bilder av pus som skal stå med urnen ❤️

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kjørte henne selv, ja. Da går det nok fortere. Pus døde for 3 dager siden her. Veterinæren skulle ordne transport 

Har gjort klar bilder av pus som skal stå med urnen ❤️

Anonymkode: c7795...66b

Ja kjørte henne selv er en fast tradisjon det og blir ikke siste gangen hennes 2 søstre på 16 lever ennå Pus gikk bort for 3 dager siden ja så tris 😿  det blir nok pent også med bilde av pus ❤️  får gjøre det samme jeg også ❤️

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer til deg. Det er utrolig vondt. Mistet min 15 år gamle venn for noen år siden, og savner henne enda. Ta godt vare på deg selv ♥ Ved en tilfeldighet fikk vi en katt i fanget et år etter, og selv om den nye katten ikke erstatter den gamle så er det koselig med en liten følgesvenn. 

Anonymkode: 4180d...873

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klemmer til deg. Det er utrolig vondt. Mistet min 15 år gamle venn for noen år siden, og savner henne enda. Ta godt vare på deg selv ♥ Ved en tilfeldighet fikk vi en katt i fanget et år etter, og selv om den nye katten ikke erstatter den gamle så er det koselig med en liten følgesvenn. 

Anonymkode: 4180d...873

Tusen takk ❤️ Jeg har to katter til så det blir å ta litt ekstra vare på de fremover. De er blitt mer inne og kosete de siste dagene siden han døde

Anonymkode: c7795...66b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet også pusen min i forrige uke 😞💔 det tar den tiden det tar, å sørge 😞

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det rette valget, men sorgen over å skilles din kjære pusevenn gjør vondt uansett. 

Jeg var i samme situasjon i fjor høst. Da fikk katten min en alvorlig skade etter å ha vært i slåsskamp med en annen katt. 

Sender deg en trøsteklem :klem:

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CrazyCatLady2500 skrev (12 timer siden):

Jeg mistet også pusen min i forrige uke 😞💔 det tar den tiden det tar, å sørge 😞

Så trist  :cry3:sender deg en klem :klem:

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (På 11.10.2022 den 21.39):

Føler med deg 😞 Vi måtte avlive ene pusen vår i april pga nyresvikt 💔

IMG_20221011_213837.jpg

Så søt kondolerer så mye 😿❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så brutalt vondt.

Ts du har gjort alt det beste du i din makt kunne. Det visste katten💙 

Anonymkode: 8dc72...e87

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...