Gå til innhold

Hvike dedorant bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wild, elsker den! Hadde irritert hud og slet med kløe før jeg begynte å bruke den. 

Anonymkode: 59450...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til en som ikke etterlater hvite merker på klærne OG er effektiv? Syns den fra vichy er god, men Jesus for en pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sterilan funker best, men bruker neutral pga allergier. De dagene jeg ikke skal på jobb eller være nært på andre mennesker bruker jeg ingen.

Anonymkode: 807d8...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Kullsyrevann skrev (På 3.12.2022 den 0.43):

Har noen tips til en som ikke etterlater hvite merker på klærne OG er effektiv? Syns den fra vichy er god, men Jesus for en pris. 

Dove sin rosa og den hvite til Dove. Koster 15 kr på Normal og er både effektive og lager ikke hvite merker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sverget til en deodorant før jeg tilfeldigvis rasket med meg Garnier Mineral Ultra Dry Ultimate Protection 48H Non Stop fra Normal. 

Det er bare en unikt lite plagsom deodorant. Man merker den ikke før man går tom og må bruke noe annet. Kan alltid stole på at den fungerer, den lukter behagelig, er ikke klissete og klør aldri. For første gang har jeg et følelsesmessig bånd til deo'en min. 

Anonymkode: f46c7...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 23.25):

Hvike dedorant bruker du?

Anonymkode: 73109...b9e

Jeg like å prøve forskjellige Deo Pure, Vichy og Dove . Mannen og de eldste guttene mine (10 og 12) er kjedelig på det området kun Boss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
jukkapalme skrev (6 timer siden):

Dove sin rosa og den hvite til Dove. Koster 15 kr på Normal og er både effektive og lager ikke hvite merker. 

Takk! Skal teste den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker, men vet at det er en av typen "nøytral" uten parfyme. Den er hvit, har kanskje litt blått på seg også?

Kanskje det er Nivea?

Anonymkode: 0f6a6...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (6 minutter siden):

Takk! Skal teste den. 

Bare hyggelig! Håper du liker den like godt som meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...