Gå til innhold

Hvike dedorant bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biothern, og bytter til Clarins når effekten blir dårligere. Synes dog Clarins lukter gammel dame på meg, men funker. 

Anonymkode: a4f26...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt denne siden 90-tallet - ingen over, ingen ved siden. Hele familien er enige om  at den er det beste som finnes på markedet: Den er effektiv, den er rimelig, den er uparfymert og den er en av svært få deodoranter som ikke inneholder noen slags styggedom, og fått grønt lys av Forbrukerrådet:

Spin Roll-On Deodorant Unperfumed 50 Ml

Anonymkode: c70a1...6f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar sin refillbare - med antiperspirant.

Har forsøkt uten fra andre merker, men blir bare ikke vant med følelsen. Er også kommet nyere forskning som tilsier at det skal være trygt innenfor gitte rammer 🤷‍♀️

Uten at jeg tar det som noen garanti da. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler bare stick-deo.  Disse har gått utav produksjon..  Har bestilt mye og må bestille enda mer.  Men så holder jo ikke slikt seg i åresvis så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre på sikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Deo Pure Biotherm her og, den har vært en gjenganger i 20 år nå, tror jeg.

Ellers synes jeg apoteket sin Cosmica serie gjør jobben. Og den er jo et helt annet prisnivå. Men den når ikke helt opp til Biotherm.

Anonymkode: b763e...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2022 den 11.42):

Stort sett alt uten aluminium. Skremmende at folk fortsatt smører dette rett i lymfekjertlene. 

Anonymkode: 7b80b...e7a

Paranoid much? 

Anonymkode: b87d2...8f4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har funnet min favoritt gjennom tidene og det er Klar sin refilldeo. Du kan kjøpe refill med eller uten aluminium, og med eller uten parfyme, samt bytte lukt når du måtte ønske. Ikke er det så dyrt heller! :)

Jeg digger vaniljedeodoranten, men jeg synes den er litt vel sterk på lukt så jeg blander den ut med parfymefri deo og da blir den helt perfekt. 🥰

https://klardag.no/pafyllbar-deodorant/

Anonymkode: 59f5a...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det deo uten aluminium som funker??   Har prøvd dr.greve, en fra Nivea, en fra The body shop og krystalldeo samt syretoner fra The ordinerary (den sved) uten hell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...