Gå til innhold

Fising på treningsstudio

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mage blir virkelig satt i gang på trening, spesielt styrke. 

Fiser dere på treningssenteret eller hvordan reagerer dere på.de som gjør det?

Anonymkode: 8dc20...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du bør legge om kostholdet. Jeg fiser mye mer hvis jeg spiser for mye karbohydrater. Kanskje du har et eller annet i kostholdet ditt som du ikke tåler så godt? Det er ikke normalt å gå rundt og fise hele tiden. Ikke særlig trivelig heller.

Anonymkode: 471c9...282

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker fiser.

Du trenger ikke å stå å presse ut en fjert, da får du gå på toalettet som man skal. Det kalles folkeskikk.... Men om det kommer en som du ikke får stoppet så greit nok.

Anonymkode: 2be8a...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe verre med fising på treningssenter enn svett rumpe-flekker i apparatene. Noe det er en del av, for det er tydeligvis ikke alle som gidder å tørke etter seg.

Anonymkode: 57c66...ce1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje du bør legge om kostholdet. Jeg fiser mye mer hvis jeg spiser for mye karbohydrater. Kanskje du har et eller annet i kostholdet ditt som du ikke tåler så godt? Det er ikke normalt å gå rundt og fise hele tiden. Ikke særlig trivelig heller.

Anonymkode: 471c9...282

Ts sier da ikke at hun fiser hele tiden, men på trening. Og det er jo faktisk helt normalt å fise altså. 🧐

Jeg fiser ikke hvis jeg kan holde det inne, men det er ikke alltid det funker midt under en dyp knebøy ass. 😂 

Syns det stinker mye rart på treningssenter (når det er mye folk) så en fis fra eller til... 🤷‍♀️. Men la vær hvis du kan la vær. 

Anonymkode: 2d095...f72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts sier da ikke at hun fiser hele tiden, men på trening. Og det er jo faktisk helt normalt å fise altså. 🧐

Jeg fiser ikke hvis jeg kan holde det inne, men det er ikke alltid det funker midt under en dyp knebøy ass. 😂 

Syns det stinker mye rart på treningssenter (når det er mye folk) så en fis fra eller til... 🤷‍♀️. Men la vær hvis du kan la vær. 

Ja, en fiser ikke i tide og utide  men kjenner det godt når en er på trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

🤣😭

Anonymkode: bff56...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk karbohydratinntaket ditt. Jeg blir gassy av for mye karbo.

Endret av Embla Othea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg merker at det er styrketrening som gjør meg fisete, kondisjon går fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeiii! Ikke fis på gymmet 😭😭 Gå på do da! 

Anonymkode: ee594...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Gjør du det foran andre på jobb, i middagselskap, på fest, i butikken??   

Det er mange av oss som har irritabelbtarm, det hender de kommer på jobb og i butikken,.Men i middagsselskap er det jo ofte en mulighet til å gå ut. På trening kommer de bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiser en del når jeg løper på tredemølla, Kan til tider høres ut som jeg går i våte gummistøvler om det kan hjelpe deg danne et bilde.

K42

Anonymkode: 47ea7...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fiser, og peker umiddelbart på den nærmeste som er der, og rister med vemmelse på hodet. 

Fysj 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fiser en del når jeg løper på tredemølla, Kan til tider høres ut som jeg går i våte gummistøvler om det kan hjelpe deg danne et bilde.

K42

Da burde du trene hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

K42

En serie med småfis? Kjenner igjen dette.

Anonymkode: 60716...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fes ufrivillig på treningsstudio en gang. Skikkelig høyt. Det var jeg og tre andre i rommet, helt åpenbart at det var meg lyden kom fra. Men jeg bare lata som ingenting. Funka det. Alle bare lata som om ingenting hadde skjedd og fortsatte med sitt.

Anonymkode: b0a17...098

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man så må man. Det er ikke bra å holde det inne. De fleste vil vel helst unngå det, men det er verre ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Da burde du trene hjemme. 

Det bestemmer virkelig ikke du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo skje alle men hvis du går rundt å fiser hele økten med luktende fis så er det nasty? Da må du gå på do å bæsje tenker jeg 

Anonymkode: 920fd...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...