AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Del Skrevet 8. oktober 2022 Hvorfor skal jeg be til Gud og ikke han be til meg? Det er vi mennesker som kan støtte hans skaperverk eller være med å rive det ned. Så hvorfor er det ikke Gud som ber til meg for at jeg skal være snill med jorda og mine medmenneskene i stedet for å lage et helvete? Anonymkode: 7c19c...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det er ikke slik det fungerer i religioner. Uansett gud eller gudinne. Man ber til dem av ulike årsaker. I det tilfellet du nevner kunne det være å be om å styrke til å være snill mot dine medmennesker og jorden. Hvis du er troende da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 17.53): Hvorfor skal jeg be til Gud og ikke han be til meg? Det er vi mennesker som kan støtte hans skaperverk eller være med å rive det ned. Så hvorfor er det ikke Gud som ber til meg for at jeg skal være snill med jorda og mine medmenneskene i stedet for å lage et helvete? Anonymkode: 7c19c...739 Det var Gud som skapte mennesket og jorda, derfor ber vi til Han. Han trenger ikke be til oss, Han er allmektig og Hans vilje vil skje. Anonymkode: 6ab30...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 Gud hjelper oss mer enn vi aner.Han er i «kulisene».En som skapte Big bang og lovene i universet, er det ikke mulig for han. Anonymkode: 1a35b...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå