Gå til innhold

Er jeg en taper i samfunnet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

LOL.

TS har ingen erfaring.

0 erfaring.

Zero

Anonymkode: 60ee4...6d3

Men se på Charles Manson. Omtrent samme alder som ts (til og med lavere) hadde han tilgang på masse unge damer i kollektivet sitt. Hippiedamer som ikke brydde seg om penger og gods. 

Anonymkode: 08275...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men se på Charles Manson. Omtrent samme alder som ts (til og med lavere) hadde han tilgang på masse unge damer i kollektivet sitt. Hippiedamer som ikke brydde seg om penger og gods. 

Men han var bad boy og hadde høy selvtillit 

Anonymkode: 13b12...474

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke dette helt: Studerer du fremdeles?

Nei, jeg gjorde bachelor ferdig, men det tok 12 år, og jeg hadde ikke gode nok karakterer for mastergrad. Det sto også i HI, har du ikke lest det?

Anonymkode: af41a...a17

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Få deg en ordentlig jobb og slutt å bo i kollektiv. 

Du legger jevnlig ut innlegg som dette men følger aldri noen av rådene som gis. Tafatthet er en taper-kvalitet.

Anonymkode: b6390...a56

jeg bor ikke på kollektiv lengere, jeg bor alene, men savner en snill dame å våkne opp sammen med om morgenen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg bor ikke på kollektiv lengere, jeg bor alene, men savner en snill dame å våkne opp sammen med om morgenen.

Du må nok dra til utlandet. Det er mye enklere, da utenlandske jenter har visjon om å etablere seg mens norske jenter vil kun ligge rundt. 

Anonymkode: beb21...338

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må nok dra til utlandet. Det er mye enklere, da utenlandske jenter har visjon om å etablere seg mens norske jenter vil kun ligge rundt. 

Tror ikke det er så stor forskjell på de forskjellige land på akkurat det der……

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke det er så stor forskjell på de forskjellige land på akkurat det der……

Åja? På hvilken måte? Mine kompiser som sleit med å finne dame i Norge klarte det mye bedre i utlandet. Der var jenter også interessert i forhold. Jeg snakker ikke om Thailand, men land som Tsjekkia, Venezuela, Sør Korea, Romania, Slovenia og Russland.

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg gjorde bachelor ferdig, men det tok 12 år, og jeg hadde ikke gode nok karakterer for mastergrad. Det sto også i HI, har du ikke lest det?

Jo, jeg leste det og det står dette:

Jeg er kjent som kjempesnill hos damer, deltar i mange studentaktiviteter selvom jeg er mye eldre enn folk flest der.

Hvorfor deltar du i mange studentaktiviteter hvis du ikke studerer?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, jeg leste det og det står dette:

Jeg er kjent som kjempesnill hos damer, deltar i mange studentaktiviteter selvom jeg er mye eldre enn folk flest der.

Hvorfor deltar du i mange studentaktiviteter hvis du ikke studerer?

Fordi det er et troll. 

Anonymkode: c3bc3...13e

• Liker 3
Skrevet

Ja TS du er en taper. Jeg er også en taper om det føles noe bedre.

Hva vil du med kvinnfolk? Vil du ha sex? Join gjengen i Pattaya eller noe sånt. Aksepter at det eneste du har å tilby en kvinne er penger og så får du heller bare kjøpe deg tilgang til det du savner.

Alternativet er mye vanskeligere. Du kan ikke bli høyere, du kan ikke få hår, du kan ikke ta igjen tapt erfaring, du kan ikke oppsøke hjelp her til lands som fungerer. Du er fucked

Anonymkode: cbc73...046

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Herregud. Her var jo alt galt. Hadde aldri vurdert et forhold med noen som deg.

Anonymkode: abf44...8c5

Det var stygt sagt!

Skrevet
Just now, Grüner said:

Det var stygt sagt!

Er jo ikke stygt sagt. Er mange kvinner som også er vrak som mange menn heller ikke ville vurdert. Helt ærlig sak, men kanskje ikke så emosjonelt eller sosialt intelligent å si det på den måten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Åja? På hvilken måte? Mine kompiser som sleit med å finne dame i Norge klarte det mye bedre i utlandet. Der var jenter også interessert i forhold. Jeg snakker ikke om Thailand, men land som Tsjekkia, Venezuela, Sør Korea, Romania, Slovenia og Russland.

Selvfølgelig får man kjøpt seg utenlandske damer som er til salgs.  Hva er poenget? 

Anonymkode: aa626...e55

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tolv år på en bachelor? Hvordan er det i det hele tatt mulig å bruke så lang tid?

Du er fortsatt ung, TS. Du har tid til å ta deg kraftig sammen. Det vil du vinne på selv.

• Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor drar ikke ts til Pattis og får seg noe der istedet? Istedet for at kølla tørker inn her på berget. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selvfølgelig får man kjøpt seg utenlandske damer som er til salgs.  Hva er poenget? 

Har ikke noe med å kjøpe å gjøre, det er ikke slikt det er i de landa der. De jentene derfra blir lært opp helt fra oppdragelsen hvor viktig familie og samliv er. De søker etter stabile og trygge partnere. Skal det plutselig være galt? Jeg ler

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke noe med å kjøpe å gjøre, det er ikke slikt det er i de landa der. De jentene derfra blir lært opp helt fra oppdragelsen hvor viktig familie og samliv er. De søker etter stabile og trygge partnere. Skal det plutselig være galt? Jeg ler

De veit du har rett derfor de prøver å vinkle det til at jentene blir kjøpt. Som om norske damer ikke løper etter penger de også 😂

Så har vi alle de damene som kjøper menn fra Afrika og Tyrkia? Hvordan er det noe annerledes? Er aldri noe fokus på disse damene. Nei disse damene finner visstnok kjærligheten 😂

Skrevet

Slutt å prøve å finne deg kjæreste via studentaktivitetene dine. De er alt for unge for deg. Hvorfor kan du ikke få en relevant jobb med en BA i ingeniørfag? 3 småjobber virket litt rotete. 

Anonymkode: 499a7...908

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 9.42):

Jeg er en 33 år gammel mann, jeg er 1,66 lav, og skallet, har et stygt arr i ansiktet etter en ulykke. Jeg er kjent som kjempesnill hos damer, deltar i mange studentaktiviteter selvom jeg er mye eldre enn folk flest der. Jeg brukte 12 år på å studere, og fikk en bachelor i ingeniørfag med så dårlige karakterer at jeg ikke fikk ta en master. Jeg har levd veldig sparsomt på lånekassestipendiet, men har nå 3 forskjellige småjobber som blant annet kirketjener. Jeg har i lang tid bodd på kollektiv med mange andre studenter, men flyttet nylig for meg selv, slik at jeg har eget kjøkken og bad, det er deilig. Men jeg føler at det mangler noe i livet mitt, at jeg aldri har hatt kjæreste, fremdeles er jomfru i min alder, jeg er lav, og har dårlig selvsikkerhet pga det, samt pga økonomien min. Thailand er ikke en opsjon, da jeg ikke har økonomien til det, alle småjobbene mine er deltid og betaler dårlig. Alle jenter synes jeg er kjempesnill og hjelpsom, spesielt fordi jeg bidrar mye frivillig inn mot studentaktivitetene mine, men de blir ikke kjæreste-messig interessert i meg..... Moren min sier at jeg er et scoop for en dame, fordi jeg er så snill og en ordentlig god fyr. Men det blir jo aldri slik i virkeligheten.

Mann på 33.

Hva er åraken til at du har studert i 12 år for å ta en bachelor som normalt tar 3 år? Har du slitt psykisk eller fysisk, eller bare sløst bort tiden på tull? De fleste kvinner med høyere utdanning vil nok være ekstremt skeptisk til en som har studert i 12 år uten noe mer å vise til. Evige studenter er ikke attraktivt, det er bare folk som aldri blir voksne. Få deg en jobb, og ikke flagg at du er evig student.

Anonymkode: 4c13c...9fc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 16.43):

De veit du har rett derfor de prøver å vinkle det til at jentene blir kjøpt. Som om norske damer ikke løper etter penger de også 😂

Så har vi alle de damene som kjøper menn fra Afrika og Tyrkia? Hvordan er det noe annerledes? Er aldri noe fokus på disse damene. Nei disse damene finner visstnok kjærligheten 😂

De damene kjøper seg kjærlighet. Akkurat det samme. Beklager å skuffe deg - men jeg er prinsipiell motstander av kjøp av ektefeller i fattige land. Det være seg menn eller kvinner.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...