Gå til innhold

Er jeg en taper i samfunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 33 år gammel mann, jeg er 1,66 lav, og skallet, har et stygt arr i ansiktet etter en ulykke. Jeg er kjent som kjempesnill hos damer, deltar i mange studentaktiviteter selvom jeg er mye eldre enn folk flest der. Jeg brukte 12 år på å studere, og fikk en bachelor i ingeniørfag med så dårlige karakterer at jeg ikke fikk ta en master. Jeg har levd veldig sparsomt på lånekassestipendiet, men har nå 3 forskjellige småjobber som blant annet kirketjener. Jeg har i lang tid bodd på kollektiv med mange andre studenter, men flyttet nylig for meg selv, slik at jeg har eget kjøkken og bad, det er deilig. Men jeg føler at det mangler noe i livet mitt, at jeg aldri har hatt kjæreste, fremdeles er jomfru i min alder, jeg er lav, og har dårlig selvsikkerhet pga det, samt pga økonomien min. Thailand er ikke en opsjon, da jeg ikke har økonomien til det, alle småjobbene mine er deltid og betaler dårlig. Alle jenter synes jeg er kjempesnill og hjelpsom, spesielt fordi jeg bidrar mye frivillig inn mot studentaktivitetene mine, men de blir ikke kjæreste-messig interessert i meg..... Moren min sier at jeg er et scoop for en dame, fordi jeg er så snill og en ordentlig god fyr. Men det blir jo aldri slik i virkeligheten.

Mann på 33.

Anonymkode: af41a...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Her var jo alt galt. Hadde aldri vurdert et forhold med noen som deg.

Anonymkode: abf44...8c5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Folk som har det godt med seg selv og bidrar til god stemning og ellers er greie og snille får seg dame/kjæreste. 

Anonymkode: a3ac2...0c7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

1. Det er vitenskapelig bevist at kvinner finner arr i ansiktet tiltrekkende.

2. Mødre er utrolig dårlig på å bedømme slikt.

Anonymkode: 60ee4...6d3

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For en taper-holdning.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjeften på deg. Damer nå for tiden er så kravstore pga alle mulighetene de har til å møte kremen av menn på tinder. Jeg ville anbefalt deg å ikke gå etter studenter, fordi de er gjerne mer interessert i det fysiske, og det handler mer om at de bryr seg om hva deres vennegjeng tenker om deres kjæreste. De damene som er litt eldre vil se dine bra egenskaper. Sats på å få en fulltidsjobb som betaler greit, kanskje på en lager? 

Anonymkode: 1a894...b23

• Liker 2
Skrevet

Du er en taper, men ikke av grunnene du tror. Ingen bryr seg om høyden din, du er ca like høy som Tom Cruise. Ingen. ryr seg on du er skallet, eller har et arr, det kan være badass og kult.

Men eneste grunn til at du ikke drar til Thailand og kjøper deg en dame er økonomi? Fy for et nasty menneskesyn. Selverklært «snill» mann? Rødt flagg.

33 år og bor i kollektiv, og henger med studenter som er 10-12 år yngre? Taper ja.

Anonymkode: 51b71...d1c

• Liker 21
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg forstår ikke dette helt: Studerer du fremdeles?

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke ts vil få problem med å få seg noe fitte. Du må bare ha troen på deg selv. Vise at du har selvtillit. Damer tenner på slikt. 

Anonymkode: 08275...113

Skrevet

Få deg en ordentlig jobb og slutt å bo i kollektiv. 

Du legger jevnlig ut innlegg som dette men følger aldri noen av rådene som gis. Tafatthet er en taper-kvalitet.

Anonymkode: b6390...a56

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er en taper, men ikke av grunnene du tror. Ingen bryr seg om høyden din, du er ca like høy som Tom Cruise. Ingen. ryr seg on du er skallet, eller har et arr, det kan være badass og kult.

Men eneste grunn til at du ikke drar til Thailand og kjøper deg en dame er økonomi? Fy for et nasty menneskesyn. Selverklært «snill» mann? Rødt flagg.

33 år og bor i kollektiv, og henger med studenter som er 10-12 år yngre? Taper ja.

Bingo!

• Liker 3
Skrevet

Sorry, men svaret er ja.

Anonymkode: b6705...d80

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er en 33 år gammel mann, jeg er 1,66 lav, og skallet, har et stygt arr i ansiktet etter en ulykke. Jeg er kjent som kjempesnill hos damer, deltar i mange studentaktiviteter selvom jeg er mye eldre enn folk flest der. Jeg brukte 12 år på å studere, og fikk en bachelor i ingeniørfag med så dårlige karakterer at jeg ikke fikk ta en master. Jeg har levd veldig sparsomt på lånekassestipendiet, men har nå 3 forskjellige småjobber som blant annet kirketjener. Jeg har i lang tid bodd på kollektiv med mange andre studenter, men flyttet nylig for meg selv, slik at jeg har eget kjøkken og bad, det er deilig. Men jeg føler at det mangler noe i livet mitt, at jeg aldri har hatt kjæreste, fremdeles er jomfru i min alder, jeg er lav, og har dårlig selvsikkerhet pga det, samt pga økonomien min. Thailand er ikke en opsjon, da jeg ikke har økonomien til det, alle småjobbene mine er deltid og betaler dårlig. Alle jenter synes jeg er kjempesnill og hjelpsom, spesielt fordi jeg bidrar mye frivillig inn mot studentaktivitetene mine, men de blir ikke kjæreste-messig interessert i meg..... Moren min sier at jeg er et scoop for en dame, fordi jeg er så snill og en ordentlig god fyr. Men det blir jo aldri slik i virkeligheten.

Mann på 33.

Anonymkode: af41a...a17

Troll

Anonymkode: c3bc3...13e

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk her har noe imot at en 33 år gammel mann bor i kollektiv. Ikke alle har like bra økonomi. Dessuten har det sine fordeler å bo i kollektiv. Sikkert endel unge damer i begynnelsen av 20-åra i kollektivet. Så han får god tilgang på mus. Mange jenter i den alderen som vil ha erfarne menn. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner deg igjen fra den tidligere tråden som du lagde om samme problemstilling. Har du tatt til deg noen av rådene i den tråden? Ellers er det jo liten vits i å opprette en ny tråd om det samme. En taper er du naturligvis ikke, men du har jo tatt katastrofale valg for deg selv både økonomisk og sosialt. Du vil jo aldri komme opp på samme nivå som et gjennomsnittsmenneske, men det betyr overhodet ikke at du aldri kan bli lykkelig.

Anonymkode: 3a525...b00

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor folk her har noe imot at en 33 år gammel mann bor i kollektiv. Ikke alle har like bra økonomi. Dessuten har det sine fordeler å bo i kollektiv. Sikkert endel unge damer i begynnelsen av 20-åra i kollektivet. Så han får god tilgang på mus. Mange jenter i den alderen som vil ha erfarne menn. 

Jeg bodde på studentbolig og de svært få som var over 30 ble ansett som gamle, creepy og nokså mislykkede siden de var såpass gamle uten å ha klart å skaffe seg egen leilighet. Men det kommer jo sikkert an på egen selvtillit. Hvis man anser seg selv som stygg og dum, så tar man muligens til takke med gæmliser som fremdeles holder til i studentboliger og kollektiv 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

LOL.

TS har ingen erfaring.

0 erfaring.

Zero

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det hjelper virkelig ikke at du bruker tiden din på ulønnet arbeid. Du må få deg en jobb. Alle kvinner søker økonomisk trygghet. Høyden din har null å si, du er f eks 2 cm lavere enn Daniel Franck.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går dere på denne tråden? Det er tiende gang denne tråden blir lagt ut og er lett å se at alt er oppdiktet. 

Anonymkode: c3bc3...13e

• Nyttig 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og er enig med dette.

TS. du må jobbe med det som faktisk er problemene her, det at du tenker at det å reise til Thailand å skaffe deg dame der er greit hvis du bare hadde hatt pengene. Nei, det er ikke greit. Her har du første problem du kan fikse på.

Det at du er snill er dessverre ikke alltid nok. Hva mer kan du tilby?
- Er du morsom? Det er viktig for de fleste kvinner. (Da må du også klare å le av deg selv, ikke bare andre)
- Er du selvsikker? Det er kanskje det mest viktige for de fleste kvinner. En usikker mann er lite attraktivt. Du må gå med hevet hode, late som om ting ikke plager deg, samtidig som du står opp for deg selv hvis du skal bli utsatt for noe urett.
- Tar du vare på kroppen din, spiser sunt og har et normalt aktivitetsnivå? Har et normalt nivå av hygiene, bruker rene klær, holder hjemmet ditt rent, osv?
- Pass på at du går etter de rette kvinnene. Med mindre du blir styrtrik eller forandrer alt ved utseendet ditt, vil ikke en supermodell være interessert i deg. 

Det at moren din har sagt at du er et scoop er en fin ting av henne å si, men du må ikke henge deg opp i det et nære familiemedlem som selvsagt elsker deg helt og holdent sier. Hun har jo oppdratt deg, så selvsagt synes hun du er helt perfekt. Men andre kvinner har kanskje en annen mening. Du må fortsette å jobbe med deg selv. Du må finne ut hvorfor kvinner skal velge akkurat deg. Og fremhev det.

Det at du er skallet og har et arr kan du ikke forandre, og det er heller ikke noe kvinner flest bryr seg om. Men resten kan du faktisk forandre på.

Anonymkode: 7b650...bf2

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...