Dagensdiva Skrevet 30. november 2005 #1 Del Skrevet 30. november 2005 og av hvem som helst!!! REIS TIL LONDON!! Kom nettopp hjem, og lover dere at man ikke kan gå 3 meter uten å bli sjekket opp av noen tødelitu gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #2 Del Skrevet 30. november 2005 Kypros funker like bra, spesielt om man er blond og blåøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 30. november 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 30. november 2005 hehe..lONDON er best!! *savnesavne*. Kypros...er det mer av de ekstremt kåte synes jeg....london er mer "litt av alt"..forskjellige mennesker som tar den helt ut...og spm tøøør masse..kjempekult!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 30. november 2005 #4 Del Skrevet 30. november 2005 Been there, done that! Men da var jeg jo veeeldig ung da... Men her om dagen ble jeg flørtet litt med på en italiensk cafe her i Norge. Og jeg tenkte at det var noe jeg savna litt.... Godt mulig så var det en del av profilen til stedet, men deilig er det uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2005 #5 Del Skrevet 30. november 2005 Er da ikke rart gutter flurtter med deg manic. Du som er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. november 2005 #6 Del Skrevet 30. november 2005 I London er det helt ekstremt! Jeg er hverken blond eller blåøyd, men likevel var det seks gutter som fulgte etter meg fra et kjøpesenter og til resturanten jeg skulle spise med min tante på, og da sto de utenfor og holdt opp plakater hvor de spurte etter nummeret mitt De sto der i en og en halv time! Helt sykt Så ja, London er det riktige stedet å dra hvis man vil bli flørtet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 30. november 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2005 dere aner ikke hvor mye morsomt jeg opplevde på 3 dager...hadde gutter etter meg hele tiden..samme gjelder veninnene mine!! Det var så morsomt..greit nok..det er flørting her i byen også..men i London er det annerledes...en ting ting..engelske gutter er da ikke stygge????? de har stil..sjarm og veldig mange sm også har et herlig utseende!! yum yum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jan Skrevet 1. desember 2005 #8 Del Skrevet 1. desember 2005 heldig for deg da....engelske jenter derimot...dem er ikke mye å skryte av..når jeg tenker på engelske gutter...får jeg bare opp et stygt bilde an en tykk, øldrikkende fotball hooligan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. desember 2005 #9 Del Skrevet 1. desember 2005 heldig for deg da....engelske jenter derimot...dem er ikke mye å skryte av..når jeg tenker på engelske gutter...får jeg bare opp et stygt bilde an en tykk, øldrikkende fotball hooligan... ← Ja, norske jenter spiller i en litt høyere liga enn de engelske kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 1. desember 2005 #10 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Ellers vil dere nok finne bedre hunks (og klima) i Australia. Der averterer de lokale gutta til og med etter skandinaviske flatmates. Kvinnelige, sådan. Endret 1. desember 2005 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 1. desember 2005 De engelske guttene jeg har sett...har ikke akkurat vært stygge......yum yum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 2. desember 2005 #12 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg var der med eksen min. Og ble fortsatt sjekket opp. Så ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 2. desember 2005 #13 Del Skrevet 2. desember 2005 Hehe, ganske enig med deg der trådstarter. London / England generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Skrevet 2. desember 2005 #14 Del Skrevet 2. desember 2005 Men Dagensdiva, du er vel glad du slipper å ha det sånn hver dag? Hadde kanskje blitt litt slitsomt i lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 2. desember 2005 hvem har sagt at jeg ikke har det sånn hver dag? ÅNEIDU..det blir ikke slitsomt..synes det var morsomt!! Feks..dagen etter at vi hadde vært på byen..så ikke ut..men fikk så mange søte kommentarer for det! Men man skjønner jo at de fleste av disse guttene er sånne som slenger ut til første og siste! Men morsomt for det!! (Kan kanskje bli litt slitsomt i lengden..kanskje kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Skrevet 3. desember 2005 #16 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, kan forstå at du får en god del oppmerksomhet hver dag. Men det var vel kanskje også det at du var skandinavisk, og da blir det muligens lettere for engelske gutter å flørte? Tviler på at pene engelske jenter får like mye oppmerksomhet, som f.eks pene norske, svenske og danske jenter på ferie i England. Men ikke vet jeg. Tror ikke det hadde blitt så godt mottatt her i Norge, om jeg hadde flørtet med alle jentene jeg traff. Ikke lett å være norsk gutt. Stakkars oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Skrevet 3. desember 2005 #17 Del Skrevet 3. desember 2005 Hehe, les tråden "Å avvise gutter på byen, gjør du det snilt?" Sånn er det i Norge om man flørter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria Skrevet 3. desember 2005 #18 Del Skrevet 3. desember 2005 Synes slikt er morsomt i nøyaktig 5 minutter, før det bare blir irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 3. desember 2005 Nilsemann da!! synes det er irriterende morsomt hehe....keep it up u guys!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 3. desember 2005 #20 Del Skrevet 3. desember 2005 oh, jeg vil til LONDON! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå