AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #41 Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 9.23): Hei, dater en fyr en liten stund nå og det virker som han kunne forestille seg noe fast. ( Vi begge er 30+) Det eneste som plager meg «litt» er at han ikke har lappen. Greit nok å ikke ha bil, men lappen burde være på plass synes jeg. Jeg har vært i et tidligere forhold med noen uten lappen og var jo privatsjåfør hele tiden - dette orker jeg ikke en gang til. Er det greit å stille krav «hvis vi skal være sammen må du ta lappen» eller burde jeg formulere det annerledes? Noen andre som var i samme situasjon? Anonymkode: 6ff5f...4c0 Bland et barn inni dette, og du kjenner på virkelig irritasjon. Bor man sentralt i Oslo går det nok fint, men ellers nei. (Barn skal fraktes til barnehage, bursdager, fritidsaktiviteter osv. det funker for de fleste ikke med buss/trikk da.) Jeg har det samme kravet på min liste. Anonymkode: d808e...093
SPOCA Skrevet 14. oktober 2022 #42 Skrevet 14. oktober 2022 Nei, det er ikke et krav siden jeg ikke har lappen selv. Jeg har epilepsi og har derfor heller ikke muligheten til å ta lappen. Selvfølgelig regner jeg ikke samboer som min sjåfør, det ville vært absurd. Jeg klarer meg veldig fint uten lappen, og vi har heller ikke bil. Det sagt; jeg har vært ærlig fra start, og min samboer ser på det som selvfølge å kjøre om det skulle være noe spesielt. Heldigvis elsker han å kjøre bil og liker å være den som kjører hvis vi låner/leier bil.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #43 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 9.23): Hei, dater en fyr en liten stund nå og det virker som han kunne forestille seg noe fast. ( Vi begge er 30+) Det eneste som plager meg «litt» er at han ikke har lappen. Greit nok å ikke ha bil, men lappen burde være på plass synes jeg. Jeg har vært i et tidligere forhold med noen uten lappen og var jo privatsjåfør hele tiden - dette orker jeg ikke en gang til. Er det greit å stille krav «hvis vi skal være sammen må du ta lappen» eller burde jeg formulere det annerledes? Noen andre som var i samme situasjon? Anonymkode: 6ff5f...4c0 Hadde heller funnet meg en voksen Mann. At du har klart å leve i 30 + år uten å ta lappen gjør deg til en mann med en jævla liten m. Anonymkode: a3253...e23 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #44 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg syns menn som ikke har lappen (uten helsemessige grunner) er lite mandige. Har også datet et par fyrer som hadde lappen, men angst for å kjøre bil, og jeg greide ikke ha respekt for dem. Anonymkode: a9941...7bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå