Gå til innhold

Jeg får ikke til Garmin Venu sin GPS

Maestro

Anbefalte innlegg

Maestro skrev (6 minutter siden):

Ja, derfor jeg kjøper Garmin 😊👌🏻 Men har hatt en Vivoactive i 2015, så en eller annen, viciomoS3 og nå denne  Venu 😊👌🏻 Så tok litt tid før jeg ble klok på den - utenom svømme, der blir jeg faktisk ikke klok 😂

Ja det er jo fint :) så mange som 3 ja :) joa det kan være mye og sette seg inn i med dem sliter litt i dag også selv 3 år etter jeg kjøpte den tar lang tid :) nei en del av funksjonene kan være litt vriene :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Ja det er jo fint :) så mange som 3 ja :) joa det kan være mye og sette seg inn i med dem sliter litt i dag også selv 3 år etter jeg kjøpte den tar lang tid :) nei en del av funksjonene kan være litt vriene :(  

Ikke alltid det er "bra" med avansert teknologien dubbeditter. 

Som TV som går via nett, streiker nettet så funker jo ikke TV heller. Så er ikke bare bra egentlig 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (12 minutter siden):

Ikke alltid det er "bra" med avansert teknologien dubbeditter. 

Som TV som går via nett, streiker nettet så funker jo ikke TV heller. Så er ikke bare bra egentlig 😂

Det har du helt rett i :) har Mobilt Bredbånd og sånn liten ladbar router fungerer like godt som ADSL :) hatt det siden November 2021 tenker når de begynner og rasjonere strømmen så har jeg internett og routeren og laptopen kan lades i Dieselbilen :) nei det er ikke bra :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Det har du helt rett i :) har Mobilt Bredbånd og sånn liten ladbar router fungerer like godt som ADSL :) hatt det siden November 2021 tenker når de begynner og rasjonere strømmen så har jeg internett og routeren og laptopen kan lades i Dieselbilen :) nei det er ikke bra :( 

Løsningsorientert! Hehe 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (6 minutter siden):

Løsningsorientert! Hehe 😊

Hehe ja er det :) tenkte stakkars de med fiber som er avhengig av strøm :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Hehe ja er det :) tenkte stakkars de med fiber som er avhengig av strøm :( 

Tror foreldrene mine har det. De har ihvertfall ringt Lyse X antall ganger fordi ting ikke virker.. 

Jeg har pr nå en 9 år gammel 32 tommer tv 🫣😎 Men merker at jeg trenger et større tv 😂 Så blir snaisent det, og få smart tv 😂 Men har ikke kanaler, og skal ikke ha heller ☝🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (18 timer siden):

Tror foreldrene mine har det. De har ihvertfall ringt Lyse X antall ganger fordi ting ikke virker.. 

Jeg har pr nå en 9 år gammel 32 tommer tv 🫣😎 Men merker at jeg trenger et større tv 😂 Så blir snaisent det, og få smart tv 😂 Men har ikke kanaler, og skal ikke ha heller ☝🏻

hehe ja noe forbanna dritt sånne ting :) ja flott med ny tv har en Eletra 37 Tommer fra 2016 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (19 minutter siden):

hehe ja noe forbanna dritt sånne ting :) ja flott med ny tv har en Eletra 37 Tommer fra 2016 :) 

Jeg ser på 43 tommer 😊 Finnes det 37 tommer?? Men da kjøper jeg ikke nytt tv igjen, før det slutter og fungere. Så skal følge med på alt av black Friday, cyber Monday og alt mulig 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (34 minutter siden):

Jeg ser på 43 tommer 😊 Finnes det 37 tommer?? Men da kjøper jeg ikke nytt tv igjen, før det slutter og fungere. Så skal følge med på alt av black Friday, cyber Monday og alt mulig 😂

Hei unnskyld dreit meg ut Eletra Stompalompa 39 tommer det er bra du kan også gå for 43 tommer :) 

ELETRA 39" HD KLAR LED TV LED39STOMPALOMPA - Power.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (40 minutter siden):

Så ut som et greit tv da 😊🙌🏻

Ja den er bra den lik min :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Maskinfører

Okei. Var og svømma idag. Kom inn/ut av svømme funksjonen på klokka. Ble litt trykking på klokka, underveis. Forsto ikke "hvile" greia. Så fikk 16 rundetider og at klokka har telt dobbelt av lengdene jeg har svømt. Har svømt 325 m tenker jeg, å absolutt ikke 650 m 😤 

For på den forrige jeg hadde måtte jeg pause og svømme en lengde så skru på igjen når den tulla. Og det var irriterende men det levde jeg med men i håp at jeg slapp det med nåværende klokke. 😬 

What to do? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 time siden):

@Maskinfører

Okei. Var og svømma idag. Kom inn/ut av svømme funksjonen på klokka. Ble litt trykking på klokka, underveis. Forsto ikke "hvile" greia. Så fikk 16 rundetider og at klokka har telt dobbelt av lengdene jeg har svømt. Har svømt 325 m tenker jeg, å absolutt ikke 650 m 😤 

For på den forrige jeg hadde måtte jeg pause og svømme en lengde så skru på igjen når den tulla. Og det var irriterende men det levde jeg med men i håp at jeg slapp det med nåværende klokke. 😬 

What to do? 

Ja svømming er morsomt :) ja da må det være noe galt med klokka tror jeg en eller annen innstilling  ja nei da burde den vel kanskje bli send inn til Service på garanti eller noe mulig det er noen innstillinger i Garmin Connect der det må legges inn en del info :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja svømming er morsomt :) ja da må det være noe galt med klokka tror jeg en eller annen innstilling  ja nei da burde den vel kanskje bli send inn til Service på garanti eller noe mulig det er noen innstillinger i Garmin Connect der det må legges inn en del info :) 

Jeg fikk endel hjelp av ei på Facebook. Skal prøve igjen neste uke 😊 Hun og knota veldig for og få til at klokken skulle registrere riktig lengder på svømming. Og at jeg kanskje må bruke den noen ganger. 

Har og skrudd av "automatisk hvile" kanskje feilen lå der. 

Får prøve og se 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 timer siden):

Jeg fikk endel hjelp av ei på Facebook. Skal prøve igjen neste uke 😊 Hun og knota veldig for og få til at klokken skulle registrere riktig lengder på svømming. Og at jeg kanskje må bruke den noen ganger. 

Har og skrudd av "automatisk hvile" kanskje feilen lå der. 

Får prøve og se 😊

Det var jo bra da godt noen hjelper til :) blir mye knot med disse klokkene ja den må jo innstille seg til en hver form for trening :) det kan nok være der feilen lå :) 

Ja håper du får det til ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...