Maestro Skrevet 6. oktober 2022 #1 Del Skrevet 6. oktober 2022 Fikk Garmin Venu idag. Og fant frem slik at GPS skal være på, med Gallelino satelitt, på aktivitet "Gå". Får likevel dette opp? Både når jeg swiper til ene siden og inne på "Gå" Fatter nada. Skulle vært 20 år og enda inni tekniske ting. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg får det samme bildet, men trykker bare på start (knappen oppe til høyre), så registreres det alltid likevel 😊 Vet ikke hvorfor det ser sånn ut… Det blir helt riktig hos meg vertfall, jeg pleier å se gjennom aktiviteten i appen etterpå. Anonymkode: c3c0f...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Del Skrevet 6. oktober 2022 Ser ut som om du er innendørs? Da virker den ikke. Gå ut, vent et minutt eller no, så blir den klar. Anonymkode: e6a8c...4b4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg bruker kun gps på min garmin venu, uten galileo eller glonass. Anonymkode: e6a8c...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får det samme bildet, men trykker bare på start (knappen oppe til høyre), så registreres det alltid likevel 😊 Vet ikke hvorfor det ser sånn ut… Det blir helt riktig hos meg vertfall, jeg pleier å se gjennom aktiviteten i appen etterpå. Anonymkode: c3c0f...89c Merkelig. Blir helt kokko inni meg når ting virker til og ikke virke som det skal 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker kun gps på min garmin venu, uten galileo eller glonass. Anonymkode: e6a8c...4b4 Og det fungerer greit? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får det samme bildet, men trykker bare på start (knappen oppe til høyre), så registreres det alltid likevel 😊 Vet ikke hvorfor det ser sånn ut… Det blir helt riktig hos meg vertfall, jeg pleier å se gjennom aktiviteten i appen etterpå. Anonymkode: c3c0f...89c Det gjorde jeg også før. Men hvis du ikke venter til den bli grønn og klar så kan trackingen bli litt ustabil i starten av turen. Litt sikksakk på kartet. På garmin sine nettsider anbefaler de også å vente litt etter at den er klar, før du starter trackinga, dette for at den skal finne signalet skikkelig og være mer stabil. Maestro skrev (1 minutt siden): Og det fungerer greit? 😊 Ja, det syns jeg. Det var mer ustabilt da jeg hadde på gps + glonass, som var forhåndsvalgt da jeg kjøpte den. Streken kan bli litt rufsete og ekstra metre påkommer dersom det er tjukk skog eller veldig bratt, men ikke så mye at jeg ser på det som et problem. Og så bør den stoppes når man tar pause, enten manuelt eller på autopause, hvis ikke kan det bli litt sikksakk og ekstra metre da og siden den tar inn nye signaler med jevne mellomrom. Anonymkode: e6a8c...4b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg bruker kun gps på min garmin venu, uten galileo eller glonass. Anonymkode: e6a8c...4b4 Bytta til vanlig gps. Får enda opp "vente på gps" Skal ut på plattingen og prøve der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Del Skrevet 6. oktober 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Bytta til vanlig gps. Får enda opp "vente på gps" Skal ut på plattingen og prøve der 😂 Du må være under åpen himmel ja. 😅 Vær tålmodig, det blir etter et minutt eller to. Anonymkode: e6a8c...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg og trodde det var noe galt med min i starten 😅 Anonymkode: e6a8c...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #11 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og trodde det var noe galt med min i starten 😅 Anonymkode: e6a8c...4b4 Ja, ble jo skikkelig irritert her jeg satt.😂 var en mer avansert klokke enn den jeg har (Vivomove 3S.) Ville ha alt på selve klokken av gps og slik, Spotify. Med Vivomove, må den kobles til tlf for gps. Og styrete med pauser osv. Så sitter her og knoter 😂 Prøvde og gå inn på svømme, da jeg svømmer endel. Og brukte sikkert 10 min for og avslutte aktivitet, og nå husker jeg ikke hvordan jeg kom ut av aktiviteten. 🤦🤦 Nå skal jeg legge inn kort og Spotify, om jeg får til 😂 Har lagt inn wifi på klokken da. Så har kommet så langt ihvertfall 😂👌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må være under åpen himmel ja. 😅 Vær tålmodig, det blir etter et minutt eller to. Anonymkode: e6a8c...4b4 Gikk med en gang ute.👌🏻 Da får jeg sove i natt også 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 9. oktober 2022 #13 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Slettet Endret 9. oktober 2022 av smilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #14 Del Skrevet 9. oktober 2022 Fått til alt, utenom svømme funksjon. Kommer innpå, men finner ikke ut hvordan jeg avslutter aktivitet 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #15 Del Skrevet 9. oktober 2022 Ta deg en tur ut den trenger gode GPS Signaler erfaring med Garmin Instinct Ca 2019 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #16 Del Skrevet 10. oktober 2022 Maskinfører skrev (1 time siden): Ta deg en tur ut den trenger gode GPS Signaler erfaring med Garmin Instinct Ca 2019 Modell Ja, fant ut det 😊 Nå er det bare den svømme funksjonen jeg ikke finner helt utav 🤔 Kommer innpå, rundetid osv men og avslutte aktivitet, DET får jeg ikke til ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2022 #17 Del Skrevet 10. oktober 2022 Du gjorde det ja mhm sjekka bruksanvisninga ? har du lastet ned appen ? har slitt litt med min også Bruksanvisning Garmin Venu (Norsk - 68 sider) (bruksanvisningpdf.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 10. oktober 2022 Maskinfører skrev (19 minutter siden): Du gjorde det ja mhm sjekka bruksanvisninga ? har du lastet ned appen ? har slitt litt med min også Bruksanvisning Garmin Venu (Norsk - 68 sider) (bruksanvisningpdf.no) Ja, dette er min 3 Garmin klokke 😊 Den mest avanserte og 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. oktober 2022 #19 Del Skrevet 10. oktober 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Ja, dette er min 3 Garmin klokke 😊 Den mest avanserte og 😂 Ja det er gode klokker veldig avanserte også vurderer straks og kjøpe nye Instinct 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 10. oktober 2022 Forfatter #20 Del Skrevet 10. oktober 2022 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er gode klokker veldig avanserte også vurderer straks og kjøpe nye Instinct 2 Ja, derfor jeg kjøper Garmin 😊👌🏻 Men har hatt en Vivoactive i 2015, så en eller annen, viciomoS3 og nå denne Venu 😊👌🏻 Så tok litt tid før jeg ble klok på den - utenom svømme, der blir jeg faktisk ikke klok 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå