Gå til innhold

Slow cooker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette? Jeg vurderer det, men prøver egentlig å la være å kjøpe nye apparater til kjøkkenet..

Men, jeg er alene med en 1åring, og det er ganske krevende å få lagd middag etter barnehagen! Dessuten spiser vi mest supper og gryter som godt kunne bli lagd i en slow cooker, tror jeg? Men blir maten god? Jeg steker alltid løk, gulrot, stangselleri osv først for å få mer umami. Det får man jo ikke med en sloow cooker. Men blir kanskje godt likevel? Noen som har prøvd? 

Anonymkode: 22b84...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har slow cooker. Pleier å steke opp løk og kjøtt etc. før jeg putter det i gryta. Maten blir god og kjekt at den er klar når vi kommer hjem fra jobb. Men spesielt ene barnet liker ikke konsistensen på maten når den har kokt så lenge, så må innrømme den står mest i skapet.

For å spare tid på matlaging har jeg begynt med prepping. For meg fungerer det mye bedre, og enklere å lage barnevennlig mat (mange barn liker ikke at maten er blanda).

Anonymkode: ed21d...9dd

Skrevet

Jeg anbefaler en trykkoker i stedet! Da slipper du å planlegge i forveien, men alt som ellers skulle koke lenge blir ferdig på null komma svisj. 

(Hadde slowcooker da jeg bodde i kollektiv, bruker den aldri etter at jeg kjøpte trykkoker også.)

Anonymkode: eb345...4ca

Skrevet

Jeg har en sånn multikoker CrokPot, den har både trykkkoking og slowcoking. Bruker den en del. Å en del andre funksjoner, men bruker ikke de så mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...