Annetteand Skrevet 6. oktober 2022 #1 Del Skrevet 6. oktober 2022 Hei, Skal gifte oss i 2024. Vi har sett på sååå mange lokaler , men ingen føles helt riktige. Månefisken er lokalet som er høyest på lista. Har noen av dere vært i bryllup der før? Hvordan var det? God mat? Hvordan var stemningen og opplegget? Veldig takknemlig for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Del Skrevet 7. oktober 2022 Oj, det ser fantastisk fint ut. Jeg har aldri vært der, men googlet stedet nå, og skulle jeg ha giftet meg, hadde jeg sikkert valgt Månefisken selv. For et vakkert sted! Anonymkode: ae1c2...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har ikke vært i bryllup der, men har vært der flere ganger på private fester Veldig fint hvis man vil ha festen i byen! Anonymkode: 85fc6...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Del Skrevet 7. oktober 2022 Vi hadfe bryllupet på Villa Malla, men det ligger 1t utenfor Oslo. Anonymkode: f0417...e44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #5 Del Skrevet 23. oktober 2022 Ei venninne hadde bryllup på Månefisken. Veldig bra! Anonymkode: 277b6...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 8.15): Vi hadfe bryllupet på Villa Malla, men det ligger 1t utenfor Oslo. Anonymkode: f0417...e44 jeg syns villa malla er veldig fint dem har ikke noe hotell der så er en av grunnene for at vi ikke valgte dem Anonymkode: f852d...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Del Skrevet 10. november 2022 folk har jo så forskjellig smak så du må gå etter magefølesen din vi har også sett på mange lokaler og vi skal se på enda fler, jeg føler jeg er litt kresen men jeg vil jo også ha dreømme bryllupet Anonymkode: f852d...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg har ikke blitt fridd til (enda!) men har allerede sett meg ut Månefisken jeg også! Ser veldig fint ut. Anonymkode: ec204...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå