AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #21 Del Skrevet 7. oktober 2022 Kan denne prosessen være bra for deg? Kan det hende at du faktisk trenger å gå gjennom disse gamle minnene, og våge å face smerten fra ungdomstiden, slik at du klarer å gå videre i livet? Jeg synes det høres ut som at du prøver å legge lokk på følelsene, og ikke tør å ta tak i dem. Tror ikke det er sunt for deg å bare kaste dette og tro at da kvitter du deg med de vonde følelsene også. For de kommer fortsatt til å være der, og vil ligge å ulme under overflaten. Det nytter ikke å prøve å feie slikt under teppet, det må frem i lyset og deales med for at man skal kunne gå videre i livet. Anonymkode: 1dbec...acf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #22 Del Skrevet 7. oktober 2022 Det jeg har tatt vare på er minnebøker fra barneskolen, kort fra besteforeldre, to-tre skrivebøker fra barneskolen, noen bilder og noe annet småtteri. Det er en liten eske. Anonymkode: 7de37...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #23 Del Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan denne prosessen være bra for deg? Kan det hende at du faktisk trenger å gå gjennom disse gamle minnene, og våge å face smerten fra ungdomstiden, slik at du klarer å gå videre i livet? Jeg synes det høres ut som at du prøver å legge lokk på følelsene, og ikke tør å ta tak i dem. Tror ikke det er sunt for deg å bare kaste dette og tro at da kvitter du deg med de vonde følelsene også. For de kommer fortsatt til å være der, og vil ligge å ulme under overflaten. Det nytter ikke å prøve å feie slikt under teppet, det må frem i lyset og deales med for at man skal kunne gå videre i livet. Anonymkode: 1dbec...acf Jeg har gått gjennom denne smerten ofte, og legger ikke lokk på noe. Jeg føler heller at jeg dveler for mye med fortiden, og har lyst til å legge den litt bak meg. Jeg skjønner ikke logikken med at det skal være sunt å ta vare på ting som bringer vonde følelser og minner? Jeg vet jo hvorfor det gjøres, det er ingenting å deale med. Anonymkode: 0993e...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå