Gå til innhold

Nytt vennepar som er vegetarianere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Vi leier ut en leilighet til helsenor, personene som flyttet inn kommer fra Spania for å jobbe som vikarer. De kom igår og kjenner ingen. Vi viste de rundt i byen og tok en kaffe sammen etterpå. Superhyggelig par! Vi har avtalt middag på lørdag hos oss men de er vegetarianere og vi er helt grønn på slikt. 

Gi meg din beste vegetar rett! Kanskje en der vi kan ha kjøtt/fisk til ved siden av, eller er det respektløst? De spiser heller ikke fisk. 

Håper ingen kommer med ufine kommentarer, vi vil bare at kvelden skal bli vellykket 😃

Anonymkode: a7f87...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indisk linsegryte pleier å funke bra. Finnes masse oppskrifter hvis du googler. 

Anonymkode: 7d477...9f2

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut vegetaroppskriftene på Trines matblogg. Du finner pizzaer, lasagne, moussaka og mange ulike gryter og curryer. God mat, men husk å smake til og gjerne krydre litt ekstra. 

Indisk mat er ofte vegetarisk og veldig godt. 

Jeg ville ikke hatt kjøtt eller fisk ved siden av, det er helt unødvendig. En stor bolle salat og kanskje en type brød er godt til mange retter, derimot. F.eks vegetarisk moussaka med gresk salat og focaccia eller annet brød. 

Anonymkode: f287e...21b

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk 😃 skal sjekke opp. Og definitivt bake ett godt brød og ha en god salat 👌😊

-ts

Anonymkode: a7f87...f1d

Skrevet

Lasagnen med fetaost og spinat på Trines matblogg er kjempegod 👍 Server med godt brød og salat så har du det. 

Anonymkode: 7f498...b40

• Liker 1
Skrevet

Svarer deg på en annen måte.

Du skal leie ut en leilighet, så skal du bli venner med folka også? Er du klar over at dette kan bli vanskelig med tiden?

Å blande business og pleasure.

Anonymkode: fc8aa...070

• Liker 4
Skrevet

Jeg tyr til Hanne-Lene sine oppskrifter når jeg skal lage noe godt vegetarisk. Har en av kokebøkene hennes, og den blir flittig brukt selv om jeg også spiser kjøtt.

https://vegetarentusiast.no/alleoppskrifter/

Anonymkode: db2b1...15b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 13.09):

Lasagnen med fetaost og spinat på Trines matblogg er kjempegod 👍 Server med godt brød og salat så har du det. 

Spiser de ost da?

Anonymkode: 3faa4...d3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiser de ost da?

Anonymkode: 3faa4...d3e

Det står ikke at de er veganere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...