Marsh Skrevet 3. november 2022 #1681 Del Skrevet 3. november 2022 Marsh skrev (Akkurat nå): Ingen som har tenkt på Thomas "Fingern" Gullestad i noen av maskene? Problemet er at han passer både på ulven og Rabagasten, jeg prøver å sjekke opp litt mer, men han har bl.a tatovert mora si på armen Han har hatt ulykke på skateboard, vært med i kjendis VM, et annet navn enn sitt eget, ble auksjonert bort til Røde Kors (lønn for strevet), slanket seg voldsomt til den 12.mann, vært med i mitt dansecrew 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 3. november 2022 #1682 Del Skrevet 3. november 2022 Langt intervju med Bilal på NRK Troms nå. Han er svært forkjøla, og hoster seg gjennom hele intervjuet. Så vi får høre på stemmen til Zombien lørdag 😃 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 #1683 Del Skrevet 3. november 2022 Nå! Endelig ramlet den kjente stemmen til Ulven ned i hjernen min, det høres ut som Fredrik Skavlan!!! 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilmiss Skrevet 3. november 2022 #1684 Del Skrevet 3. november 2022 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Nå! Endelig ramlet den kjente stemmen til Ulven ned i hjernen min, det høres ut som Fredrik Skavlan!!! Jeg har lurt på det der. Når han dukket opp på søk etter språkpriser, så tenkte jeg "Hmmm, ville han stilt opp på Maskorama?" og tenkte han kunne ha passet som Ulven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. november 2022 #1685 Del Skrevet 3. november 2022 Lars Vaular er medeier i Eff Eff østersbar. Zombien har konsekvent valgt rolige sanger på engelsk frem til nå. Kunne det vært et forsøk på å skjule den velkjente rapperstemmen sin lengst mulig? Men jeg er egentlig overbevist om Bilal. Det hadde bare vært sinnsykt gøy om det var en helt annen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 3. november 2022 #1686 Del Skrevet 3. november 2022 toothfairy skrev (5 minutter siden): Lars Vaular er medeier i Eff Eff østersbar. Zombien har konsekvent valgt rolige sanger på engelsk frem til nå. Kunne det vært et forsøk på å skjule den velkjente rapperstemmen sin lengst mulig? Men jeg er egentlig overbevist om Bilal. Det hadde bare vært sinnsykt gøy om det var en helt annen 😅 Vaular er bergenser, og de klarer vanligvis ikke å skjule r'ene sine når de prater. Bilal er skrekkelig forkjøla, så hvis det er ham høres det nok på lørdag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 3. november 2022 #1687 Del Skrevet 3. november 2022 Marsh skrev (3 timer siden): Han har hatt ulykke på skateboard, vært med i kjendis VM, et annet navn enn sitt eget, ble auksjonert bort til Røde Kors (lønn for strevet), slanket seg voldsomt til den 12.mann, vært med i mitt dansecrew KLOVNER I KAMP - NATTENS SØNNER | musikkvideo - Bing video Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 3. november 2022 #1688 Del Skrevet 3. november 2022 Marsh skrev (3 timer siden): Ingen som har tenkt på Thomas "Fingern" Gullestad i noen av maskene? Problemet er at han passer både på ulven og Rabagasten, jeg prøver å sjekke opp litt mer, men han har bl.a tatovert mora si på armen "Fingern" er vel bedre til å synge enn både Ulven og Rabagasten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 3. november 2022 #1689 Del Skrevet 3. november 2022 KTK skrev (47 minutter siden): "Fingern" er vel bedre til å synge enn både Ulven og Rabagasten? Nja, vanskelig å avgjøre det, finner lite klipp hvor han synger alene, men her synes jeg at jeg kan høre litt ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 3. november 2022 #1690 Del Skrevet 3. november 2022 Marsh skrev (Akkurat nå): Nja, vanskelig å avgjøre det, finner lite klipp hvor han synger alene, men her synes jeg at jeg kan høre litt ulv Og jeg husker første året hvor folk mente at det ikke kunne være Ulrikke i trollet fordi trollet sang surt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 3. november 2022 #1691 Del Skrevet 3. november 2022 Marsh skrev (7 minutter siden): Nja, vanskelig å avgjøre det, finner lite klipp hvor han synger alene, men her synes jeg at jeg kan høre litt ulv I tilegg blanda jeg "fingern" med "Dansken" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 3. november 2022 #1692 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) toothfairy skrev (7 timer siden): Lars Vaular er medeier i Eff Eff østersbar. Zombien har konsekvent valgt rolige sanger på engelsk frem til nå. Kunne det vært et forsøk på å skjule den velkjente rapperstemmen sin lengst mulig? Men jeg er egentlig overbevist om Bilal. Det hadde bare vært sinnsykt gøy om det var en helt annen 😅 Østers-sporet kan peke mot Lars Vaular, og han har i tillegg opptrådt på TV i Uganda. Da gir jo Afrika-frimerkene litt mening også. Zombien sier at han "er ofte omtalt i media, men ikke alltid for det jeg er mest kjent for". Lars Vaular har fulgt rusdebatten i mange år, og frontet et 'kjendis-opprop' til støtte for den nye rusreformen. Sannsynligheten for at det er Lars Vaular som er Zombien er ikke særlig stor. I dag peker pila mot Bilal, og jeg tror det skal mye til for å snu dette. Men det hadde vært moro å høre Zombien rappe. 😄 Endret 3. november 2022 av NordicViking Feilstavet ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. november 2022 #1693 Del Skrevet 4. november 2022 Sugar&Spice skrev (17 timer siden): Nå! Endelig ramlet den kjente stemmen til Ulven ned i hjernen min, det høres ut som Fredrik Skavlan!!! Men han har vunnet flere gullruter og flere språkpriser, så da blir begge utsagnene i fleip eller fakta sanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. november 2022 #1694 Del Skrevet 4. november 2022 Marsh skrev (2 minutter siden): Men han har vunnet flere gullruter og flere språkpriser, så da blir begge utsagnene i fleip eller fakta sanne Han har vunnet én språkpris. Nordens språkpris. To Gullruten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 4. november 2022 #1695 Del Skrevet 4. november 2022 Marsh skrev (18 timer siden): Han har hatt ulykke på skateboard, vært med i kjendis VM, et annet navn enn sitt eget, ble auksjonert bort til Røde Kors (lønn for strevet), slanket seg voldsomt til den 12.mann, vært med i mitt dansecrew Jenny la ut bilde med Maskorama-fest første sending. Det kan jo ha vært cover up. Husker ikke om man så Fingern på bildet, det var bildet av et langbord med flere rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. november 2022 #1696 Del Skrevet 4. november 2022 Sugar&Spice skrev (3 timer siden): Han har vunnet én språkpris. Nordens språkpris. To Gullruten. Pluss Lytterprisen, så det er to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 4. november 2022 #1697 Del Skrevet 4. november 2022 Pølsevann skrev (5 timer siden): Jenny la ut bilde med Maskorama-fest første sending. Det kan jo ha vært cover up. Husker ikke om man så Fingern på bildet, det var bildet av et langbord med flere rundt. Jeg mener at Fingern la ut at han var på en eller annen bursdag også? Sammen med Jenny. Forrige helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 4. november 2022 #1698 Del Skrevet 4. november 2022 Matas skrev (11 minutter siden): Jeg mener at Fingern la ut at han var på en eller annen bursdag også? Sammen med Jenny. Forrige helg? Ok, da falt den teorien i fisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 4. november 2022 #1699 Del Skrevet 4. november 2022 Marsh skrev (38 minutter siden): Ok, da falt den teorien i fisk... Matas skrev (50 minutter siden): Jeg mener at Fingern la ut at han var på en eller annen bursdag også? Sammen med Jenny. Forrige helg? Ja han la ut noe fra en bursdag tror jeg, med masse folk, han der gisle ett eller annet blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KTK Skrevet 4. november 2022 #1700 Del Skrevet 4. november 2022 rosemarin skrev (26 minutter siden): Ja han la ut noe fra en bursdag tror jeg, med masse folk, han der gisle ett eller annet blant annet Ikke det at jeg tror det er han, men at folk legger ut en eller annen story på Insta og lignende, er ikke bevis på noe som helst, Ulrikke la jo ut bilder om at hun satt å så på Maskorama i den første sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå