Kanaia Skrevet 19. oktober 2022 #501 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ok, nå fikk jeg hundene i våpenskjoldet til å falle på plass for Sofie Frøysaa. Hør dette intervjuet med henne ca 3:44 ut i podcasten. Hun sier "noe av det viktigste med meg er at jeg er veldig opptatt av hund" og sier "jeg bruker en time om dagen der jeg ser på hundevideoer" og sier hun blant annet har lyst på en Golden Retriever som hundene i skjoldet ligner på https://podcasts.apple.com/ng/podcast/sofie-frøysaa/id1581095345?i=1000540088915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 19. oktober 2022 #502 Del Skrevet 19. oktober 2022 Kanaia skrev (1 time siden): Der er jo jammen Selma og, som jeg tror er Snøroboten 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 19. oktober 2022 #503 Del Skrevet 19. oktober 2022 rosemarin skrev (1 time siden): Ja kanskje. Men håper ikke det da, nok en kjedelig halv-kjendis😀😂 Enig!! Kjeeeedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanaia Skrevet 19. oktober 2022 #504 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg tror også Sofie Frøysa tikker en del bokser hos NRK som er veldig opptatt av mangfold. som inkluderer både barn som er vokst opp med to lesbiske mammaer, har levd med psykiske problemer og tourettes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerfrihverdag Skrevet 19. oktober 2022 #505 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jeg synes stemmen til Frøya i introen (etter hun bytter dialekt) er kliss lik Agnes Kittelsens’. Synes det passer veldig godt med hintene om det er en skuespiller. Hun starter introen med å prate på bokmål, før noen sier «der har vi den, kutt» og et sett rigges ned. I serien Halvbroren snakket hun østlandsdialekt og fikk mye kritikk for hvordan det hørtes ut. Hun sier også noe om at hun i årevis har vært der når noe skal feires, ved livets start, slutt osv, hvilket kan handle om at hun har hatt mange ulike roller opp igjennom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 19. oktober 2022 #506 Del Skrevet 19. oktober 2022 sukkerfrihverdag skrev (10 minutter siden): Jeg synes stemmen til Frøya i introen (etter hun bytter dialekt) er kliss lik Agnes Kittelsens’. Synes det passer veldig godt med hintene om det er en skuespiller. Hun starter introen med å prate på bokmål, før noen sier «der har vi den, kutt» og et sett rigges ned. I serien Halvbroren snakket hun østlandsdialekt og fikk mye kritikk for hvordan det hørtes ut. Hun sier også noe om at hun i årevis har vært der når noe skal feires, ved livets start, slutt osv, hvilket kan handle om at hun har hatt mange ulike roller opp igjennom. Men husk at stemmen er fordreid da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 19. oktober 2022 #507 Del Skrevet 19. oktober 2022 Sofie Frøysaa som Frøya er et veldig bra tips! Men jeg syns det var vanskeligere å gjette i år enn tidligere. De forrige årene har jeg klart flere deltakere etter første program, men nå føler jeg meg ikke sikker på noen av dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. oktober 2022 #508 Del Skrevet 19. oktober 2022 Har kikket litt på Rabagasten. Trodde først at tallet 5 som vi ser under den venstre bukseselen kunne være en slags logo på skjorta hans, men kan det være at det skal forestille en tatovering (se bilde under)? Vi ser også at det finnes noe rødt under den høyre bukseselen. Kan det også være en tatovering? Kan det røde være en del av et hjerte? Vi kan bl.a. se bokstaven M. Kan det kanskje referere til et navn? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boomshakalaka Skrevet 19. oktober 2022 #509 Del Skrevet 19. oktober 2022 47 minutter siden, NordicViking said: Har kikket litt på Rabagasten. Trodde først at tallet 5 som vi ser under den venstre bukseselen kunne være en slags logo på skjorta hans, men kan det være at det skal forestille en tatovering (se bilde under)? Vi ser også at det finnes noe rødt under den høyre bukseselen. Kan det også være en tatovering? Kan det røde være en del av et hjerte? Vi kan bl.a. se bokstaven M. Kan det kanskje referere til et navn? ... Kan det være en Wig Wam artist? M opp ned > W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 19. oktober 2022 #510 Del Skrevet 19. oktober 2022 Gøy å lese her, selv om jeg ikke følger noe med på kjediser, og aner ikke hvem mange av de dere foreslår er! 🤣 En ting jeg syns var litt "kjedelig", om jeg kan si det sånn, er at jeg synes alle var ganske flinke til å synge. Det var liksom ingen som skilte seg veldig ut, der man virkelig kunne høre at personen ikke var noe særlig til å synge. Og det har det jo vært før. Det har jo gjerne vært de som har blitt stemt ut først! Var overrasket over hvor bra Birgit sang! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 20. oktober 2022 #511 Del Skrevet 20. oktober 2022 NordicViking skrev (8 timer siden): Har kikket litt på Rabagasten. Trodde først at tallet 5 som vi ser under den venstre bukseselen kunne være en slags logo på skjorta hans, men kan det være at det skal forestille en tatovering (se bilde under)? Vi ser også at det finnes noe rødt under den høyre bukseselen. Kan det også være en tatovering? Kan det røde være en del av et hjerte? Vi kan bl.a. se bokstaven M. Kan det kanskje referere til et navn? ... Det minner om en hjertetatovering som det står mor eller mamma inni. Jeg står fortsatt på mitt, og tror at det er Jakob Schøyen Andersen. Han er veldig nære moren sin, og moren er jo mer kjent enn han. Kostymet kan jo også minne litt om Stælken Gundersen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 20. oktober 2022 #512 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Har tenkt lenge på Dandy. Var innom Lene Alexandra, men nå har jeg gått litt bort ifra det. Jeg tror det må være en kvinne som vi har sett kler seg i dress(derav Dandy). Vi ser også Pride farger i den vimpelen Dandy holder i introvideoen. Er Dandy årets politiker-deltaker? 🔥Kan Dandy være Anette Trettebergstuen?🔥 P.S. har ikke sjekket hvor A.T var forrige lørdag. Noen som vet hvilken bygning dette er? Endret 20. oktober 2022 av Henikka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. oktober 2022 #513 Del Skrevet 20. oktober 2022 Jeg liker den teorien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. oktober 2022 #514 Del Skrevet 20. oktober 2022 Henikka skrev (5 timer siden): Vi ser også Pride farger i den vimpelen Dandy holder i introvideoen. Hvor i introvideoen ser du Pride-farger? Jeg har sett gjennom introvideoen flere ganger, men finner ikke disse fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. oktober 2022 #515 Del Skrevet 20. oktober 2022 Kjell Nordström tok med seg en mappe med høyt konfidensielt Maskorama-innhold om Dandy til Vår og Peter i God Morgen Norge i dag. Et av hintene handlet om å "være glad i den kroppen man har". ... https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/sjekk-dette-maskorama-hintet/1799436/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. oktober 2022 #516 Del Skrevet 20. oktober 2022 Ifyousayso skrev (5 timer siden): Det minner om en hjertetatovering som det står mor eller mamma inni. Jeg står fortsatt på mitt, og tror at det er Jakob Schøyen Andersen. Han er veldig nære moren sin, og moren er jo mer kjent enn han. Kostymet kan jo også minne litt om Stælken Gundersen. Jakob Schøyen Andersen har mange tatoveringer på bl.a. halsen (jule-motiver). ... https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/inspirert-av-triana-iglesias/1706601/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 20. oktober 2022 #517 Del Skrevet 20. oktober 2022 Frøya? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 20. oktober 2022 #518 Del Skrevet 20. oktober 2022 Henikka skrev (5 timer siden): Har tenkt lenge på Dandy. Var innom Lene Alexandra, men nå har jeg gått litt bort ifra det. Jeg tror det må være en kvinne som vi har sett kler seg i dress(derav Dandy). Vi ser også Pride farger i den vimpelen Dandy holder i introvideoen. Er Dandy årets politiker-deltaker? 🔥Kan Dandy være Anette Trettebergstuen?🔥 P.S. har ikke sjekket hvor A.T var forrige lørdag. Noen som vet hvilken bygning dette er? Jeg har også tenkt på Dandy som politiker, først Tonje Brenna som er kunnskapsminister, men ogs Trettebergstuen som likestillingsminister, siden Dandy er både mann og dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 20. oktober 2022 #519 Del Skrevet 20. oktober 2022 NordicViking skrev (16 minutter siden): Kjell Nordström tok med seg en mappe med høyt konfidensielt Maskorama-innhold om Dandy til Vår og Peter i God Morgen Norge i dag. Et av hintene handlet om å "være glad i den kroppen man har". ... https://www.tv2.no/video/underholdning/god-morgen-norge/sjekk-dette-maskorama-hintet/1799436/ Da er det vel Agnetesh da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 20. oktober 2022 #520 Del Skrevet 20. oktober 2022 NordicViking skrev (41 minutter siden): Hvor i introvideoen ser du Pride-farger? Jeg har sett gjennom introvideoen flere ganger, men finner ikke disse fargene. På bildet jeg la ut i innlegget mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå