Gå til innhold

Maskorama 2022


MissStiles

Anbefalte innlegg

1 hour ago, sukkerfrihverdag said:

Jeg tror Dandy er Vita eller Wanda (den av de med føflekk i fjeset), på grunn av føflekken og dette med å «bruke like mye tid på å pleie barten som øyevippene». Mener de har pratet om voksing/hårfjerning av bart/ansiktshår og vipper er noe de åpenbart er opptatt av😅 Andre ting er kompass (71grader nord, kompani lauritsen, på tur med Lars Monsen) og moteinteresse.

 

Wee, noen som er enige med meg! Bare venter på at noen sier de var her eller der på ferie som avkrefter, men frem til deg så holder jeg på den for Dandy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Huldra kom til refrenget på sangen, så var jeg ikke i tvil. Alexandra Joner!

Ulven derimot.. gjør meg gal!!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 13.10.2022 den 12.38):

 

 

Huldra

Har hengt meg opp i et hint her: «Den begynner å gå litt lei alle beilerne som reker rundt. Den klarer seg jo helt fint med seg selv.»

Her tror jeg vi skal frem til en deltager som har vært med i et kjærlighets- eller dating program, Paradise Hotel, Ex-On the beach, Lovr Island eller lignende.

Tenker at det kunne vært Linni Meister jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (6 timer siden):

Det er skikkelig kjedelig hvis de har brukt noen på nytt. Synes det er kjedelig nok at de bruker folk som har vært mye gjettet på, slik som Birgit Skarstein i hele fjor, og Ingeborg Walter hele året før det. Det må da være flere å ta av? Rart å bruke de som folk fortsatt har fremst i hjernebarken.

Helt enig! Det må da finnes flere å spørre enn å ta de som det ble mest gjettet på i fjor! Jeg forstår ikke helt den tankegangen tbh🤔 Hvis det er ett eller flere navn som går igjen i år, kan vi jo mer eller mindre garantere at vedkommende er med neste år! (Hvis det blir en ny sesong, noe jeg tror, da maskorama har ganske gode seertall!)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullerusk skrev (På 16.10.2022 den 17.30):

Den enorme munnen på hytta passet iallefall…….

 

 

Og hun har fårt hytten sin pusset opp i Eventyrlig oppussing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er nevnt tidligere, men jeg var helt sikker på at Atle Pettersen var Zombien, men ser jo nå at han skal være med på Skal vi danse på lørdag. Og akkurat de to er vel umulig å kombinere... 😝

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest diam0nd
Blueberrymuffin skrev (11 timer siden):

Så her er min veldig kontroversielle teori, kan de ha castet Margaret Berger 2 ganger, kun for å lure folk trill rundt? Fordi hun blir jo nesten utelukket?

Hva tenker dere?

Margaret Berger VANT MGP, så hun må utelukkes fra Huldra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritt podcast til maskorama-karakterene:

 

Screenshot_20221018_103315.jpg

Hvorfor mangler Snøroboten tro?

Endret av Henikka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (46 minutter siden):

Favoritt podcast til maskorama-karakterene:

 

Screenshot_20221018_103315.jpg

Hvorfor mangler Snøroboten tro?

Det tolket det bare som at hun ikke hører noe særlig på podcast 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (3 timer siden):

Favoritt podcast til maskorama-karakterene:

 

Screenshot_20221018_103315.jpg

Hvorfor mangler Snøroboten tro?

Hvor er dette fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (25 minutter siden):

Hvor er dette fra?

Det ligger inne på Nrk Radio appen :)

Det ligger ganske langt nede på forsiden på appen:

 

Screenshot_20221018-144033_NRK Radio.jpg

Endret av Henikka
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk villedning? Jeg har null kunnskap om hint opp mot Vita og Wanda, interesser, om de kan å  synge, osv. Ingen tvil om at klesstilen er lik en Dandy, men hadde det blitt for opplagt? 🤔 

Screenshot_20221018-152711_Instagram Lite.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (29 minutter siden):

Klassisk villedning? Jeg har null kunnskap om hint opp mot Vita og Wanda, interesser, om de kan å  synge, osv. Ingen tvil om at klesstilen er lik en Dandy, men hadde det blitt for opplagt? 🤔 

Screenshot_20221018-152711_Instagram Lite.jpg

Poserte ikke Victor Sotberg med en dragebok på IG midt i fjorårets sending? Så jeg tenker at W&W absolutt ikke kan avskrives.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

toothfairy skrev (1 minutt siden):

Poserte ikke Victor Sotberg med en dragebok på IG midt i fjorårets sending? Så jeg tenker at W&W absolutt ikke kan avskrives.

Han poserte vel med Dragens øye, utgitt av Charlotte som er hun som har illustrert boken han selv har gitt ut. Så han reklamerte nok for hennes bok mtp at de har jobbet sammen! (Sånn uavhengig av Maskorama) MEN det kan selvfølgelig være at det var et morsomt stikk i retning Maskorama i tillegg 😄😄

 

Vita og Wanda har forsåvidt en veldig jevnt over dyr og spesifikk stil, så de kan jo kanskje passe godt med en Dandy 😄 likte teoriene som ble postet rundt dem tidligere .

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, toothfairy said:

Poserte ikke Victor Sotberg med en dragebok på IG midt i fjorårets sending? Så jeg tenker at W&W absolutt ikke kan avskrives.

De kan absolutt ikke avskrives. Men målet er vel å ikke bli avslørt for tidlig, så uansett ; om det er enten èn eller begge, så blir liksom hintet veldig tydelig.

Uff, Jeg blir visst aldri fornøyd :klaske: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radio i dag at en av de som er gjettet mest er Chris Holsten. Vet ikke hvilken karakter da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irja skrev (19 timer siden):

Da Huldra kom til refrenget på sangen, så var jeg ikke i tvil. Alexandra Joner!

 

Ja, jeg synes stemmen til Huldra minner litt om Alexandra Joner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Huldra synger, så ser vi diverse ting på scenen. Jeg vet ikke om det betyr noe spesielt, eller om det kun er tilfeldig at disse tingene er der (se bildet under). Vi ser en logo som muligens sier 'Huldra's biker bar', vi ser en motorsykkel nede til høyre, vi ser et lysende skilt til høyre som sier 'Garage', og vi ser et lysende skilt oppe til venstre som er litt vanskelig å lese.

...

 

0Huldra002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...